Hij vergat de slash.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij vergat de slash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij vergat de slash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5% van 25 miljoen = 1.75milquote:
5% van 25 miljoen is 1.25miljoen, ze hebben jou ook naar de gemeente gestuurd voor de onderhandelingen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
5% van 25 miljoen = 1.75mil
5% van 14 miljoen = 0.7mil
Dus 2.45 mil.
Is Mallorca ook al overkomen 2 jaar terug, en toen nog zonder Financiel Fairplay. Dus ik betwijfel of je dit wel echt dankzij de Financiel Fairplay kunt noemen.quote:
Oke dat is echt een domme fout.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
5% van 25 miljoen is 1.25miljoen, ze hebben jou ook naar de gemeente gestuurd voor de onderhandelingen waarschijnlijk
Dan zul je wel een heel spannend leven hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man...wat een treurnis op facebook, nieuwssites, twitter etc. Er zijn blijkbaar zo enorm veel mensen heel de dag bezig met het einde van de wereld, omdat ze ergens toch niet helemaal zeker zijn dat het níet gebeurt. Ik word er echt moe van, die figuren.
Ik snap niet dat mensen zich eraan kunnen ergeren. Wat het overigens wel leuk genoeg maakt om zelf te beweren erin te geloven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man...wat een treurnis op facebook, nieuwssites, twitter etc. Er zijn blijkbaar zo enorm veel mensen heel de dag bezig met het einde van de wereld, omdat ze ergens toch niet helemaal zeker zijn dat het níet gebeurt. Ik word er echt moe van, die figuren.
Zijkant beetje opgezwollen maar niet echt last van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aye mi mang. Nog last van je hoofd?
Ik erger me niet zozeer aan het feit dat mensen er mee bezig zijn, maar meer aan dat sheeple gedrag. Alles wat ze door de media wordt voorgeschoteld grijpen ze aan en consumeren ze. 't is echt treurig af en toe dat volk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zich eraan kunnen ergeren. Wat het overigens wel leuk genoeg maakt om zelf te beweren erin te geloven.
En ja ik ben 12 jaar oud.
niks mis met opgezwollequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijkant beetje opgezwollen maar niet echt last van.
Wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijkant beetje opgezwollen maar niet echt last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |