Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
VBL / Live wedstrijden via internet streams #51 Op zoek naar Sierd
Als straf heb ik Davy's wekelijkse post gestolen.
HAHA Doublepainquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Weet je wat zo mooi is aan darts?
VI heeft voorrang
Hahaha hij is leuk man.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef Doublepain het volgende:
VI heeft voorrang
Hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef Doublepain het volgende:
VI heeft voorrang
Zovaak ben ik niet voor AZ hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fuck.
VBL / Live Eredivisieverslagen #147: Ajax gaat toch winnen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zovaak ben ik niet voor AZ hoor.
Oke, bedankt.quote:
Niet eens zeggen wat je gaat doen.quote:
Was ook meer als een statement bedoelt. Excuses voor het ongemak.quote:
bedoeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was ook meer als een statement bedoelt.
quote:
Dat 'vermeiden' deed je expres toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon voortaan dat soort woorden vermeiden.
Is om je scherp te houden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat 'vermeiden' deed je expres toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is om je scherp te houden.Ik geloof jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof jeBedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |