Waarom kan MM niet even ruilen met Ilsequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig hoef ik me vanavond niet te irriteren aan die muts
Ik ga even neutraal in deze kwestie staan. Ik ga gewoon kijken en wellicht doet ze het best tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Enorm goed bedachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Slimme manier om aan werk te komen
Nee je moet je ergeren aan, niet irriteren aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:25 schreef TheVulture het volgende:
Zij in combinatie met Giel en wederzijds geglij over haar zogenaamde zangkwaliteiten terwijl er echt 1567 zangeressen in Nederland zijn die beter kunnen zingen... mwahquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga even neutraal in deze kwestie staan. Ik ga gewoon kijken en wellicht doet ze het best tof.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee je moet je ergeren aan, niet irriteren aan
Mja telkens blijven roepen dat iemand kut is helpt ook niet. Staat nou eenmaal vast dat er bepaalde personen komen. Kan je op zijn minst gewoon je best doen om er maar het best van te makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga even neutraal in deze kwestie staan. Ik ga gewoon kijken en wellicht doet ze het best tof.
Ik maak regelmatig d/t-fouten, maar díe regel zit er echt in ingebakkenquote:
Startpagina? Gebruiken mensen dat nog?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik ga mijn moeder maar weer eens helpen, ze heeft het weer eens voor elkaar gekregen haar startpagina te veranderen, en die is me toch moeilijk in te stellen (not)
Dit keer was het eens of andere toolbar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:30 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Startpagina? Gebruiken mensen dat nog?
Ilsequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:30 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik heb FOK! forum als startpaginaquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:30 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Laatst geopende tabbladen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb FOK! forum als startpaginaHoe kan je nou geen startpagina hebben? Jouw browser start zonder site te openen?
Nee klopt, maar dat eerste gaat wel gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja telkens blijven roepen dat iemand kut is helpt ook niet. Staat nou eenmaal vast dat er bepaalde personen komen. Kan je op zijn minst gewoon je best doen om er maar het best van te maken
Dat vind ik zo irritantquote:
Nee, meestal gewoon met de tabbladen die nog open stonden. En als hij helemaal is afgesloten start hij op met de meest gebruikte tabbladen, maar ook dat gebruikt ik nooit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb FOK! forum als startpaginaHoe kan je nou geen startpagina hebben? Jouw browser start zonder site te openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |