Arne Slot is terug bij FCZ, dus jullie gaan er hard aanquote:Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles heeft zeker weer mazzel, maar het blijft beker voetbal he. Heracles won vorig seizoen ook netjes van AZ
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Arne Slot is terug bij FCZ, dus jullie gaan er hard aan
Is zaterdag Heracles - Zwolle?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
We zullen eerst Zaterdag zien
Ach Heracles of Zwolle, een van de twee is prima, heeft Den Bosch tenminste een gemakkelijke loting voor de halve finalequote:Op donderdag 20 december 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Arne Slot is terug bij FCZ, dus jullie gaan er hard aan
Jepquote:Op donderdag 20 december 2012 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is zaterdag Heracles - Zwolle?
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef Mercan het volgende:
Iemand die de loting wel kan volgen?
Streams ofzo?
0-3quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef DonRaja het volgende:
PSV uit voor de beker, laatste keer was
Ik geef Zwolle wel een kans. Maar dan moeten wel alle verdedigers fit zijn, want met Aafjes wordt het niksquote:
27 januari 2010, kwartfinale bekerquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou Beenhakker hier buiten aub.
Alweer eventjes afgelopen.quote:
Mooie wedstrijden waren dat zeg, godsamme. Tegen Twente, ben 3x doodgegaan, Babovic die inviel.. Heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We pakten toen Az, Twente, Psv en verloren in de finale van de knvb.
Je ziet wel dat op het moment dat Twente niet meer mee doet aan een competitie Heracles meteen bevoordeeld wordtquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En trouwens, Heracles speelt toch op kunstgras in de beker
Hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet wel dat op het moment dat Twente niet meer mee doet aan een competitie Heracles meteen bevoordeeld wordt
Exacte kopie. Gewoon eng.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Bombvis het volgende:
Die goal van Gio toenSchot tegen Uruguay was er niks bij
Daarna die bespottelijke insinuatie van Sjek, dat Twente ons de wedstrijd had gegeven in ruil voor de competitiepunten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mooie wedstrijden waren dat zeg, godsamme. Tegen Twente, ben 3x doodgegaan, Babovic die inviel.. Heerlijk
Jack die joodse moorkopquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarna die bespottelijke insinuatie van Sjek, dat Twente ons de wedstrijd had gegeven in ruil voor de competitiepunten.
Hij had duidelijk de wedstrijd niet gezien.
Ach, Sjek 'ik ben niet voor de joden, ik ben voor AFC en dat is heeeeeel wat anders' was toch al niet serieus te nemenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarna die bespottelijke insinuatie van Sjek, dat Twente ons de wedstrijd had gegeven in ruil voor de competitiepunten.
Ach morgen doet het er allemaal niet meer toequote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ALlemaal naar deklotequote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach morgen doet het er allemaal niet meer toe
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
AZ, PEC Zwolle, Feyenoord & Ajax.
Den Bosch, Heracles, PSV & Vitesse.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
AZ, PEC Zwolle, Feyenoord & Ajax.
Lekker tegendraadsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Den Bosch, Heracles, PSV & Vitesse.
Fixed, dat zei hijquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, Sjek 'ik ben niet voor Ajax, ik ben voor AFC en dat is heeeeeel ongepast' was toch al niet serieus te nemen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef Tchock het volgende:
Bijzonder dat sommige mensen denken dat Vitesse echt van Ajax gaat winnenVitesse heeft de laatste vijf wedstrijden alleen gewonnen van ADO '20, en tegen AZ was het echt een drama. Ben benieuwd.
Bijzondere opmerking van die persoon dan. Want waarom zou Vitesse thuis niet kunnen winnen van Ajax? Ik ben zelf voor Ajax, maar die wedstrijd is van tevoren toch fifty fiftyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ja maar dat zei hij voor de wedstrijd van zondag
Hm, ik als Vitessenaar had er ook een zeer hard hoofd in. Twee keer in één seizoen winnen van Ajax is Vitesse niet vaak gegeven. Daar komt dan nog bij dat Bony er niet is en de vorm bij Vitesse ver te zoeken was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bijzondere opmerking van die persoon dan. Want waarom zou Vitesse thuis niet kunnen winnen van Ajax? Ik ben zelf voor Ajax, maar die wedstrijd is van tevoren toch fifty fifty
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen
[ afbeelding ]
Weer een miljoen duurderquote:
Kun je hem liplezen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet bij naam, maar ik zie m wel bijna elke wedstrijd
Voor een intikker?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef Grifte het volgende:
Tong80 past inderdaad prima qua niveau daar op de tribune bij Den Bosch
Voorspel voor de kraker van morgenavond, heb er zin inquote:
Als je een goede wedstrijd had verwacht, snap je het sowieso niet helemaal.quote:
BMI helpt zijn mattiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
Als ik Altidore was, dan zou ik 1 voor 1 dit bij de Den Bosch supporters doen:
[ afbeelding ]
Klopt. Daar ging ik dan ook niet van uit. Maar 0-4 na 40 minuten en 10 tegen 11 is weer het andere uiterste. FC Den Bosch heeft ook FC Twente uitgeschakeld, en ik zeg niet dat ze dat kunstje nu weer zouden kunnen herhalen maar het zou leuk zijn als er sprake van een wedstrijd geweest was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je een goede wedstrijd had verwacht, snap je het sowieso niet helemaal.
Niet echt boeiende wedstrijden...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga toch maar Premier League kijken.
Haha nee rust.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Verdomme, schakel net in. Gestaakt om racisme?
Was best hilarische tv toen tegen Willem II vorig seizoen, dat hele karretje wat werd weggegooidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef YazooW het volgende:
LOL, gaan ze straks natuurlijk weer lopen rellen na de wedstrijd waarna ze vervolgens zeggen dat de politie het heeft uitgelokt
Ja, maar dat was zelfverdediging (aldus de Den Bosch supporters).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was best hilarische tv toen tegen Willem II vorig seizoen, dat hele karretje wat werd weggegooid
Het is ook best idioot om een uitvak tussen de fanatiekste vakken van Willem II te zetten, maargoed. Kon er wel van genieten, die wedstrijd was geen reet aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zelfverdediging (aldus de Den Bosch supporters).
Het raakt m welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Directeur, waarom nou altijd die overacting?
Dit lijkt gewoon echt. Kan ik ook best begrijpen als je zoveel hart voor de zaak hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Directeur, waarom nou altijd die overacting?
dit ja. Sneu hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit lijkt gewoon echt. Kan ik ook best begrijpen als je zoveel hart voor de zaak hebt.
tsja kost niks meer he tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef YazooW het volgende:
Diezelfde die-hard supporters op de M-Side zijn trouwens grotendeels mede-eigenaar van de club.
http://www.metheelmijnhart.nl/pagina/aandelen/
ja.quote:
I c what u did therequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjongejongejonge
Wat schaam ik mij diep supporter te zijn van een club die dit soort idioten in zijn aanhang heeft. Die supporters hebben echt het iq van een banaan. Telkens als de club maar enigszins op landelijke aandacht kan rekenen, ontsieren ze met hun acties de uitzending en de wedstrijd. Dit soort volk weet zich niet te gedragen. IQ van 30.
Lijkt wel alsof ze aandacht te kort komen, bij normale Jupiler League wedstrijden schijnt het best wel mee te vallen, maar zodra ze een beetje ver komen in een bekertoernooi of nacompetitie dan krijgen die mafkezen een soort van drang om zichzelf te laten zien aan de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjongejongejonge
Wat schaam ik mij diep supporter te zijn van een club die dit soort idioten in zijn aanhang heeft. Die supporters hebben echt het iq van een banaan. Telkens als de club maar enigszins op landelijke aandacht kan rekenen, ontsieren ze met hun acties de uitzending en de wedstrijd. Dit soort volk weet zich niet te gedragen. IQ van 30.
gif incomingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef alors het volgende:
Kijk ze nou zelf als apen in de hekken hangen dan___
Dit. Denk dan toch eens na wat je doet. Het is alsof je naar t feestje van je opa gaat en juist die gelegenheid aangrijpt om de familie eens te laten zien dat je vooral niet de ideale schoonzoon bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef YazooW het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze aandacht te kort komen, bij normale Jupiler League wedstrijden schijnt het best wel mee te vallen, maar zodra ze een beetje ver komen in een bekertoernooi of nacompetitie dan krijgen die mafkezen een soort van drang om zichzelf te laten zien aan de rest van Nederland.
geen kut behalve 2rode kaarten en jungle geluidenquote:
Twee rode kaarten, wat een feest. Walk-over.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen kut behalve 2rode kaarten en jungle geluiden
ja man.. Alle 10 de supportersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef YazooW het volgende:
Nou, leuk, kan ik zometeen dus gaan opletten dat mijn ramen er niet uit gegooid gaan worden. Die gaan zeker rellen nu.
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit die man van Voetbalfans er ook bij?
Den Bosch = Brabantquote:
quote:
wel met een brabo accent dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onderling gewoon, en dan commentaar van Humberto erbij
dat viel me ook al op haha. Mooi manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef YazooW het volgende:
Verbeek zet expres nog een neger op het veld, is gewoon uitlokking joh.
Topboekie, daar stonden verhalen in die ik nog niet kende.quote:
Hij maakt reclame voor Niveaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:26 schreef Jimbo het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er zo speciaal aan overtoom is?
Daar zat vroeger het uit-publiek, zou nu echt niet meer kunnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:27 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik zie een soort van spandoek hangen op de tribune wat reclame is: ''Brainwash''.
Een brainwash overkwam vast de supporters.
twitter:RvN1776 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:26:36Proud of FC Den Bosch. #HeyaDenBosch!! Result doesn't matter. Great achievement! #QuarterFinal. reageer retweet
Ruudje slaat de plank hier toch wel behoorlijk misquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RvN1776 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:26:36Proud of FC Den Bosch. #HeyaDenBosch!! Result doesn't matter. Great achievement! #QuarterFinal. reageer retweet
...
Ruudjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
...
Hij zit niet te kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ruudje slaat de plank hier toch wel behoorlijk mis
Standaardtweet klaargezet door zijn management voor als het resultaat er kansloos uit zou komen zien?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
...
Gelukkig zitten ze er al zo warmpjes bij..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
Hier zal Den Bosch toch wel een flinke boete voor krijgen.
Ruudje teletekstsupporter gewoonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef alors het volgende:
[..]Ik denk dat hij niet verder heeft gekeken dat teletekst.
Berichtje daarvoor ging over de lunch in Malaga vanmiddag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef alors het volgende:
[..]Ik denk dat hij niet verder heeft gekeken dan teletekst.
die durft wel zegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Baas die ze van het rek eraf rukt.
Ze zijn onderling het ook niet echt eens. Wel goed dat die gast ze d'r van afhaalt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ruudje slaat de plank hier toch wel behoorlijk mis
Ze maken t er zelf naar... De supporters danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten ze er al zo warmpjes bij..
Waarschijnlijk is Tong80 dan de kalmerende volwassene.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal tieners.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de nageboorte van die tokkies uit Terwijdequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal tieners.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de nageboorte van die tokkies uit Terwijde
twitter:HumbertoTan twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:35:44@RvN1776 Great club, sad evening for football Ruud. I suggest to take a look at my tweets... reageer retweet
Probleemwijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat wijf ook die daar links gaat mee schreeuwen
Wonen vast allemaal hier.
Kijk eens wie daar is @ 2.28quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat wijf ook die daar links gaat mee schreeuwen
Wonen vast allemaal hier.
Daar kon je op wachten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:35:44@RvN1776 Great club, sad evening for football Ruud. I suggest to take a look at my tweets... reageer retweet
Ik denk dat je in het verkeerde topic zitquote:
jou nickname past er goed bij vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef Junglebeast het volgende:
Nog goeie oude tijden.. Zat toen op de tribune.
Hehe ja. RAWR..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jou nickname past er goed bij vandaag
Slechte ninja ben ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:
Ja potverdomme, dan heb je een TD die zo op de centen let en met niets jaar na jaar een representatief team neerzet, heb je zulke imbecielen in je supporterskring.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef Grifte het volgende:
Het is ook best geinig dat je het verschil tussen ERE en JL al zo snel kan zien aan de shirts, wat een amateuristische kloteshirts zijn dat altijd zeg
zie ze met elkaar op de vuist gaanquote:
Maar dat zijn ook amateurs Markoooquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het shirt van Heracles is ook niet veranderd
oooooohquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook amateurs Markooo
Ja die 2-3 mannen halen hun van het hek af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zie ze met elkaar op de vuist gaan
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef Grifte het volgende:
Het is ook best geinig dat je het verschil tussen ERE en JL al zo snel kan zien aan de shirts, wat een amateuristische kloteshirts zijn dat altijd zeg
nah, je ziet barbara als t daadwerkelijk los gaatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kerel met de muts was gewoon goed bezig. Sociale controlequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat dit nog kan anno 2013... Respectquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Die Umberto is wel een clichébrakende janksmoel zeg
Rustig aan, je kan het alleen maar laten escaleren of blessures ervan krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Tegen 11 leggen ze er 4 in en tegen 10 nog maar 1... En tegen 9 geen 1..
zou jij nog zin hebben om te spelen met 5-0 voor en een kut sfeerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Tegen 11 leggen ze er 4 in en tegen 10 nog maar 1... En tegen 9 geen 1..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Details klikken onder tweet. Dan link kopieeren en dit gebruiken:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Ruud van Nistelrooy @RvN1776
Was echt trots op mijn oude cluppie dat ze de kwartfinale haalden.. En nu dit allemaal. Ziek van.. Excuses voor de eerste tweet.
13 minutes ago Reply
Retweet
Favorite
Hoe quote je fatsoenlijk tweets
Naar die tweet > details. URL kopiëren, twitter icoontje bij de post gebruiken, link daartussen posten. Voilaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Aldo-MC het volgende:
Was echt trots op mijn oude cluppie dat ze de kwartfinale haalden.. En nu dit allemaal. Ziek van.. Excuses voor de eerste tweet.
13 minutes ago Reply
Retweet
Favorite
twitter functie ritmoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef Aldo-MC het volgende:
13 minutes ago Reply
Retweet
Favorite
twitter:RvN1776 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:45:34Was echt trots op mijn oude cluppie dat ze de kwartfinale haalden.. En nu dit allemaal. Ziek van.. Excuses voor de eerste tweet. reageer retweet
Ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef Paxcon het volgende:
wat een mongolen zegStijf van de pillen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |