Ik denk dat je in het verkeerde topic zitquote:
jou nickname past er goed bij vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:38 schreef Junglebeast het volgende:
Nog goeie oude tijden.. Zat toen op de tribune.
Hehe ja. RAWR..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jou nickname past er goed bij vandaag
Slechte ninja ben ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:35:44@RvN1776 Great club, sad evening for football Ruud. I suggest to take a look at my tweets... reageer retweet
twitter:
Ja potverdomme, dan heb je een TD die zo op de centen let en met niets jaar na jaar een representatief team neerzet, heb je zulke imbecielen in je supporterskring.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef Grifte het volgende:
Het is ook best geinig dat je het verschil tussen ERE en JL al zo snel kan zien aan de shirts, wat een amateuristische kloteshirts zijn dat altijd zeg
zie ze met elkaar op de vuist gaanquote:
Maar dat zijn ook amateurs Markoooquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het shirt van Heracles is ook niet veranderd
oooooohquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook amateurs Markooo
Ja die 2-3 mannen halen hun van het hek af.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zie ze met elkaar op de vuist gaan
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef Grifte het volgende:
Het is ook best geinig dat je het verschil tussen ERE en JL al zo snel kan zien aan de shirts, wat een amateuristische kloteshirts zijn dat altijd zeg
nah, je ziet barbara als t daadwerkelijk los gaatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zie ze met elkaar op de vuist gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |