BMI helpt zijn mattiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
Als ik Altidore was, dan zou ik 1 voor 1 dit bij de Den Bosch supporters doen:
[ afbeelding ]
Klopt. Daar ging ik dan ook niet van uit. Maar 0-4 na 40 minuten en 10 tegen 11 is weer het andere uiterste. FC Den Bosch heeft ook FC Twente uitgeschakeld, en ik zeg niet dat ze dat kunstje nu weer zouden kunnen herhalen maar het zou leuk zijn als er sprake van een wedstrijd geweest was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je een goede wedstrijd had verwacht, snap je het sowieso niet helemaal.
Niet echt boeiende wedstrijden...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga toch maar Premier League kijken.
Haha nee rust.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Verdomme, schakel net in. Gestaakt om racisme?
Was best hilarische tv toen tegen Willem II vorig seizoen, dat hele karretje wat werd weggegooidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:56 schreef YazooW het volgende:
LOL, gaan ze straks natuurlijk weer lopen rellen na de wedstrijd waarna ze vervolgens zeggen dat de politie het heeft uitgelokt
Ja, maar dat was zelfverdediging (aldus de Den Bosch supporters).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was best hilarische tv toen tegen Willem II vorig seizoen, dat hele karretje wat werd weggegooid
Het is ook best idioot om een uitvak tussen de fanatiekste vakken van Willem II te zetten, maargoed. Kon er wel van genieten, die wedstrijd was geen reet aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zelfverdediging (aldus de Den Bosch supporters).
Het raakt m welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Directeur, waarom nou altijd die overacting?
Dit lijkt gewoon echt. Kan ik ook best begrijpen als je zoveel hart voor de zaak hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Directeur, waarom nou altijd die overacting?
dit ja. Sneu hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit lijkt gewoon echt. Kan ik ook best begrijpen als je zoveel hart voor de zaak hebt.
tsja kost niks meer he tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef YazooW het volgende:
Diezelfde die-hard supporters op de M-Side zijn trouwens grotendeels mede-eigenaar van de club.
http://www.metheelmijnhart.nl/pagina/aandelen/
ja.quote:
I c what u did therequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjongejongejonge
Wat schaam ik mij diep supporter te zijn van een club die dit soort idioten in zijn aanhang heeft. Die supporters hebben echt het iq van een banaan. Telkens als de club maar enigszins op landelijke aandacht kan rekenen, ontsieren ze met hun acties de uitzending en de wedstrijd. Dit soort volk weet zich niet te gedragen. IQ van 30.
Lijkt wel alsof ze aandacht te kort komen, bij normale Jupiler League wedstrijden schijnt het best wel mee te vallen, maar zodra ze een beetje ver komen in een bekertoernooi of nacompetitie dan krijgen die mafkezen een soort van drang om zichzelf te laten zien aan de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjongejongejonge
Wat schaam ik mij diep supporter te zijn van een club die dit soort idioten in zijn aanhang heeft. Die supporters hebben echt het iq van een banaan. Telkens als de club maar enigszins op landelijke aandacht kan rekenen, ontsieren ze met hun acties de uitzending en de wedstrijd. Dit soort volk weet zich niet te gedragen. IQ van 30.
gif incomingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef alors het volgende:
Kijk ze nou zelf als apen in de hekken hangen dan___
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |