Freekquote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef borisz het volgende:
Maar hij kan het nog,. Als ik naar Freek kijk zie ik alleen maar een verzuurde man die niet grappig meer is.
ja wtf, dat had ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
MMH in de Schouwburg vond ik ook briljant.
De eerste keer dat hij ging zingen. Iedereen van.
Ik ken de zus van een ex van hemquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Ronald Goedemondt is goed. Zelden zoiets meegemaakt in het theater
Ik kan de broer van Youp, Tom, totaal niet uitstaan,quote:
Die is leuk en gevat. Hij was mijn kwismaster in 1998. Erg sympathieke leuke en gevatte man.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan de broer van Youp, Tom, totaal niet uitstaan,
Ik zal eens gaan zoeken. Vriend die het zou doen heeft geen videorecorder meer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef borisz het volgende:
Waar blijft die videoband/dvd nou?. Het zou ook nog eens op YT komen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is leuk en gevat. Hij was mijn kwismaster in 1998. Erg sympathieke leuke en gevatte man.
Leuk dat er getuigen zijn. Die bevestigen dat ik niet lieg.quote:
Bos heeft hem ook gezien. Volgens mij heeft die destijds nog heel lang moeten wachten tot ik hem doorstuurdequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat er getuigen zijn. Die bevestigen dat ik niet lieg.
DIG / Wie kan Tong helpen met video op DVD branden. En daarna You Tube ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bos heeft hem ook gezien. Volgens mij heeft die destijds nog heel lang moeten wachten tot ik hem doorstuurde
Bij borisz op bezoekquote:
Scheurt ie de string van haar reet en paalt ie haar achterlangsquote:
nounou wat een taalquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scheurt ie de string van haar reet en paalt ie haar achterlangs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |