Dan maakt het dus wel echt veel lawaaiquote:
Net zo als bij stedelingen die op het platteland gaan wonen omdat ze er zelf van overtuigd zijn dat ze het gemaakt hebben en nu de rust willen opzoeken en dan iedereen en alles aanklagen wat vee heeft omdat het wel eens naar stront stinkt of er landbouwvoertuigen op de weg rijden.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Henno het volgende:
Je weet pas echt dat je met provincialen te maken hebt als ze in het havengebied van Rotterdam gaan wonen en vervolgens gaan klagen over de scheepshoorn van de SS Rotterdam als deze de haven binnenvaart of verlaat.
Nee, daarom zit het elke zaterdag en zondag vol met shoppers natuurlijk, en met kdag etcquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:04 schreef BlackLining het volgende:
Overigens is het echt niet zo dat die mensen voor hun plezier naar die kut stad komen, hoor TS.
Tevens, idioten van boven de grote riolen die met carnaval collectief naar Den Bosch komen om de locals te irriteren, niet gehinderd door enige kennis van het feest.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het leukste vind ik dan nog dat ze gaan klagen dat het altijd zo druk is in Amsterdam.
Ach, het gaat nergens over natuurlijk, triviaal geneuzel. Maar ik zit wel eens in een ierse pub op het Leidseplein op Zaterdagmiddag en dan hoor je echt letterlijk in het limburgs klagen dat het zo druk is...quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nederlanders, je moet van ons houden met al dat gekanker
Ja inderdaad, en ik ken ook wel van die idioten die naar het platteland verhuizen en dan lopen te kankeren dat ze naar een wat groter nabijgelegen dorp of stad moeten rijden om al hun spullen te kunnen kopen i.p.v. dat alles op loopafstand is, dat het OV er slechter is, of dat ze nu niet meer opzondag kunnen winkelen... Ja blijf dan gewoon in de stad danquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Net zo als bij stedelingen die op het platteland gaan wonen omdat ze er zelf van overtuigd zijn dat ze het gemaakt hebben en nu de rust willen opzoeken en dan iedereen en alles aanklagen wat vee heeft omdat het wel eens naar stront stinkt of er landbouwvoertuigen op de weg rijden.
Ultieme faalhaas ben je dan.
Ach nee, zo erg is het allemaal niet man, op wat uitzonderingen na, die manse gassies die echt met zo'n instelling van "in Amsterdam mag alles, we gaan er wel even een teringzooi van maken" die zijn echt bloedirritant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef o.us2.0 het volgende:
Terechte klacht, al die mongolen uit de provincie hier
Zo kwam er hier in het dorp een gezin uit de stad wonen. Van die typische kaktypes, dure auto, altijd in pak, pa golft, kinderen op de hockey, tennis en viool en ma slijt haar dagen vooral bij de plastisch chirurg. Weinig mis mee als je je normaal gedraagt maar dat lukte dus niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik ken ook wel van die idioten die naar het platteland verhuizen en dan lopen te kankeren dat ze naar een wat groter nabijgelegen dorp of stad moeten rijden om al hun spullen te kunnen kopen i.p.v. dat alles op loopafstand is, dat het OV er slechter is, of dat ze nu niet meer opzondag kunnen winkelen... Ja blijf dan gewoon in de stad dan
Dat die mensen eens heel gauw oprottenquote:De koeien moesten voortaan maar binnen staan want het woongenot werd nogal bedorven.
zo'n gezin pest je toch weg, zeker in een dorp is dat nog makkelijker ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Zo kwam er hier in het dorp een gezin uit de stad wonen. Van die typische kaktypes, dure auto, altijd in pak, pa golft, kinderen op de hockey, tennis en viool en ma slijt haar dagen vooral bij de plastisch chirurg. Weinig mis mee als je je normaal gedraagt maar dat lukte dus niet.
Men kocht een mooi oud boerderijtje op en verneukte het door er een lelijke aanbouw aan te plakken. Vervolgens begon het. Niks was goed in het dorp inderdaad geen OV en winkels. Maar het ergste kwam nog toen het geklaag begon over de boeren. Tot op een dag de veehouder waar hun land aan grenst aangeklaagd werd want men had last van het geloei van de koeien en de stank. De koeien moesten voortaan maar binnen staan want het woongenot werd nogal bedorven.
The fuck flikker een end op ga dan terug naar die stad waar je het te druk vond.
Idd, gewoon dagelijks even met Henk en Teun met de giertank bij hun huis rondrijdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:33 schreef Adames het volgende:
[..]
zo'n gezin pest je toch weg, zeker in een dorp is dat nog makkelijker ook
Leuke manier om vrienden te maken in een omgeving waar toch iedereen elkaar wel kentquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Zo kwam er hier in het dorp een gezin uit de stad wonen. Van die typische kaktypes, dure auto, altijd in pak, pa golft, kinderen op de hockey, tennis en viool en ma slijt haar dagen vooral bij de plastisch chirurg. Weinig mis mee als je je normaal gedraagt maar dat lukte dus niet.
Men kocht een mooi oud boerderijtje op en verneukte het door er een lelijke aanbouw aan te plakken. Vervolgens begon het. Niks was goed in het dorp inderdaad geen OV en winkels. Maar het ergste kwam nog toen het geklaag begon over de boeren. Tot op een dag de veehouder waar hun land aan grenst aangeklaagd werd want men had last van het geloei van de koeien en de stank. De koeien moesten voortaan maar binnen staan want het woongenot werd nogal bedorven.
The fuck flikker een end op ga dan terug naar die stad waar je het te druk vond.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Wooooow, maar liefst 1 uurtje eerder in Brussel/Parijs, wat mooooi!!!!!!!!111111111 Verhuis er meteen heen!!!111!!1!1!111111!!!!!11quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
In de randstad wonen
Zuid-Limburg vrind. 1u van Brussel, 30m van Aken, 1u van Keulen, 4u van Parijs...
Brusselquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
In de randstad wonen
Zuid-Limburg vrind. 1u van Brussel, 30m van Aken, 1u van Keulen, 4u van Parijs...
Zou ik niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
In de randstad wonen
dikzakquote:Op donderdag 20 december 2012 22:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aaah, wordt je weer eens uitgelachen over je dorp? Ik zou zeggen, zoek morgen steun bij je dorpsgenoten in de kerk.
Nederlandse steden stellen toch niets voor manquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef leeell het volgende:
[..]
Brussel
Parijs
5 minuten van leiden, 10 van Den-Haag, 30 amsterdam, 30 rotterdam, 40 utrecht.
nee, al die negers , zwervers, criminelen en bedelaars in Parijs en Brussel zijn ècht topquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Nederlandse steden stellen toch niets voor man
Wat is dat voor een provincialenmentaliteit?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, al die negers , zwervers, criminelen en bedelaars in Parijs en Brussel zijn ècht top
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Wat is dat voor een provincialenmentaliteit?
Dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Confetti het volgende:
Daarom een mooi dorp of stad in het Oosten des lands.
Lekker rustig maar toch infrastructuur.
Ik weet niet hoor. Maar de treinverbinding vanuit Amsterdam naar Parijs is stukken beter dan vanuit Limburgquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
In de randstad wonen
Als jullie al ooit eens iets van een trein hebben gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar de treinverbinding vanuit Amsterdam naar Parijs is stukken beter dan vanuit Limburg
Aken - Parijs rijdt de Thalys. Is ook nog een stuk goedkoper. Maar nee, ik ga altijd per auto naar Parijs. Is nóg goedkoperquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als jullie al ooit eens iets van een trein hebben gezien.
Als in iedereen buiten Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Aken - Parijs rijdt de Thalys. Is ook nog een stuk goedkoper. Maar nee, ik ga altijd per auto naar Parijs. Is nóg goedkoper
En wat bedoel je met 'jullie', als ik vragen mag?
Oja, daar val ik nu ook onder ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als in iedereen buiten Amsterdam.
Richting Luik en dan in een keer door naar Parijs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar de treinverbinding vanuit Amsterdam naar Parijs is stukken beter dan vanuit Limburg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |