Dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Confetti het volgende:
Daarom een mooi dorp of stad in het Oosten des lands.
Lekker rustig maar toch infrastructuur.
Ik weet niet hoor. Maar de treinverbinding vanuit Amsterdam naar Parijs is stukken beter dan vanuit Limburgquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
In de randstad wonen
Zuid-Limburg vrind. 1u van Brussel, 30m van Aken, 1u van Keulen, 4u van Parijs...
Als jullie al ooit eens iets van een trein hebben gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar de treinverbinding vanuit Amsterdam naar Parijs is stukken beter dan vanuit Limburg
Aken - Parijs rijdt de Thalys. Is ook nog een stuk goedkoper. Maar nee, ik ga altijd per auto naar Parijs. Is nóg goedkoperquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als jullie al ooit eens iets van een trein hebben gezien.
Als in iedereen buiten Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Aken - Parijs rijdt de Thalys. Is ook nog een stuk goedkoper. Maar nee, ik ga altijd per auto naar Parijs. Is nóg goedkoper
En wat bedoel je met 'jullie', als ik vragen mag?
Oja, daar val ik nu ook onder ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als in iedereen buiten Amsterdam.
Richting Luik en dan in een keer door naar Parijs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar de treinverbinding vanuit Amsterdam naar Parijs is stukken beter dan vanuit Limburg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |