SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.![]()
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!quote:![]()
![]()
![]()
Die zaten hier niet eensquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!![]()
.
![]()
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Huh wie?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!![]()
![]()
![]()
Sowieso eentje was wel hier... Maar die was wel tof. De andere vijf volgens mij niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je bedoelt 1 of 2 van die gebande?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheid. Een of twee wel, trouwens.
![]()
![]()
Éen of twee van de gebanden kwam hier wel eens...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 of 2 van die gebande?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kom daar nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, die gasten uit dat voetbaltopic, die voetbalsupporters ( voetbal)
![]()
Guitarist?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso eentje was wel hier... Maar die was wel tof. De andere vijf volgens mij niet.
/edit: niet dus.![]()
Ik ken ze alleen maar van dat gekaap, maar ik kom hier dan ook nog niet zo erg lang enzoquote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Éen of twee van de gebanden kwam hier wel eens...![]()
![]()
Zij kwamen hier, trolden, kaapten en verklootten toen de OP met wat fotoshoppies, gevolgd door meer getrollquote:![]()
Doordat sommige zo lekker haptequote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij kwamen hier, trolden, kaapten en verklootten toen de OP met wat fotoshoppies, gevolgd door meer getroll![]()
Nee, doordat ze al die tijd al van plan waren de OP te kapen voor die fotosjoppies van hun. Heb het in hun topic teruggelezenquote:![]()
![]()
De eerste 20 minuten zekerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Bah, pasgeboren baby's zijn echt ranzig.
Moest die van mezelf uit mijn vrouw sleuren (keizersnee) dus ik weet waar ik het over heb
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Das wel het laatste waar ik nu aan moet denkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk tot ze een jaar of 16, 17 zijn. Daarna wordt het beter.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, tuurlijk... stop die gedachte even in onze hoofden.....quote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik was Scrubs aan het kijken, daar werd weer een 'klein wondertje' geborenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel het laatste waar ik nu aan moet denken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klein wondertjequote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was Scrubs aan het kijken, daar werd weer een 'klein wondertje' geboren.
18 jaar zullen ze bedoelen![]()
![]()
Is de stemming in de 1e kamer er ook door dan?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog niet, maar ik zie geen enkele reden waarop deze daar zou stranden.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is de stemming in de 1e kamer er ook door dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Euwhm grijsharige relifundi's ?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik zie geen enkele reden waarop deze daar zou stranden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zoals gezegd, ik zie geen (wettige) reden waarop het voorstel zoals het er nu ligt zou stranden.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euwhm grijsharige relifundi's ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mwhehe, ik zag tquote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was Scrubs aan het kijken, daar werd weer een 'klein wondertje' geboren.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Veelplezierquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen, denk ik.
Ik zoek de bodem van de cognacfles nog steeds...
Nog 1 dagje werken en dan vekansjie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb gelukkig al vakantiequote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
VeelplezierIk zoek de bodem van de cognacfles nog steeds...
Nog 1 dagje werken en dan vekansjie. En zin in kerst
.
Ik zit de menu's samen te stellen...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al vakantie. En zin in kerst
.
1 klassiek diner, en 1 keer "hapje, toastje, iets groter gerecht, weer een hapje e.d."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ieder z'n meug. Wij gaan gewoon gourmetten, niks geen gezeur met speciale menu's e.d..quote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit de menu's samen te stellen...
1 klassiek diner, en 1 keer "hapje, toastje, iets groter gerecht, weer een hapje e.d."“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volgens mij ook daarover. En over de zondagsrust, geen evenementen voor 13:00 uur en zulks, geen harde geluiden (kerkklokken mochten dan weer wel_!) en dat soort dingen.
Zo niet meer van deze tijd. Ze gaan de bevoegdheden nu bij de gemeenten neerleggen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zolang ze maar niet gaan zitten jengelen in die minaretten van ze. Dat vind ik pas echt vreselijkquote:Op donderdag 20 december 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ook daarover. En over de zondagsrust, geen evenementen voor 13:00 uur en zulks, geen harde geluiden (kerkklokken mochten dan weer wel_!) en dat soort dingen.
Zo niet meer van deze tijd. Ze gaan de bevoegdheden nu bij de gemeenten neerleggen.![]()
![]()
Geen zin om te werken morgen
Dat nieuwe werk van me is eigenlijk maar gewoon kut.
Ssst, niet aan Fera vertellen.Rustig aan.![]()
Nee man, lekker darten kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Is er op tc nog leven dan?
Ik denk dat ik zo naar bedje ga
Moeten nog 2 nederlanders![]()
O god, is darten nu aan de gang!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, lekker darten kijken.
Moeten nog 2 nederlanders
Heb ik al jaren niet meer gevolgd![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ssst, niet aan Fera vertellen.![]()
Wat moet je doen dan?![]()
Ja al de hele week.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, is darten nu aan de gang!
Heb ik al jaren niet meer gevolgd
Mooi man.![]()
Darten... Ik kijk nog liever naar optrekkend vocht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja, dat helptquote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Is er op tc nog leven dan?
Ik denk dat ik zo naar bedje ga
Truste dan maar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind 't ook geen bal aanquote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Darten... Ik kijk nog liever naar optrekkend vocht.![]()
![]()
Ach, als het maar verdient toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een media markt een camera demonstreren..![]()
Nee de trambestuurder ligt er zoals gewoonlijk al weer uit. Van Barneveld speelde wel heel sterk.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Is dat nog steeds met die postbode en de trambestuurder?![]()
Na de reclame van Grolsch heb ik zin in een biertje.
A99?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een media markt een camera demonstreren..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nu welquote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een beetje gezellig hier?![]()
Geen idee, ik ben net klaar met een film kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een beetje gezellig hier?![]()
Welke film heb je gekekenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben net klaar met een film kijken.?
Oh, ken ik niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Town. Gaat over bankovervallers.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
het werkt dusquote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
Na de reclame van Grolsch heb ik zin in een biertje.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zoiets. Misschien meer, misschien minder. Maar er zijn wel meer dan 600 films op de wereld, hequote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat met die 600 dvd's of hoeveel had je er?.
Best veel in ieder gevalquote:Op donderdag 20 december 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets. Misschien meer, misschien minder. Maar er zijn wel meer dan 600 films op de wereld, he.
. Ja klopt, veel meer
![]()
![]()
Verdomme.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ssst, niet aan Fera vertellen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Op zich lijkt t me nog niet zo heel erg, alleen ben ik daar niet echt het type mens voor, geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulk werk had.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich lijkt t me nog niet zo heel erg, alleen ben ik daar niet echt het type mens voor, geloof ik.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wel echt bagger dat er gewoon helemaal niks leuks op tv is.
Casio EZ1000.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke moet je dan showen naar het grote publiek?Rustig aan.![]()
De hele week al niet geloof ik. Met Kerst gezellig weer de Home Alone films kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
Wel echt bagger dat er gewoon helemaal niks leuks op tv is.
![]()
![]()
Maandag was Alice in Wonderland erop, die was leuk. Maar verder was het kut met peren, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De hele week al niet geloof ik. Met Kerst gezellig weer de Home Alone films kijken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mehhhquote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De hele week al niet geloof ik. Met Kerst gezellig weer de Home Alone films kijken![]()
![]()
Minder hoop?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, da's toch wat minder hip dan waar ik op gehoopt had.Rustig aan.![]()
Gezellig met kerst home with the family alone geen films kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De hele week al niet geloof ik. Met Kerst gezellig weer de Home Alone films kijkenRustig aan.![]()
Damn, nam 1 dagje vrij voor mezelf. Even bijkomen.
Heb geloof ik van 6 tot 10 gegamed.
Morgen weer volop aan de studie dan maar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Damn, nam 1 dagje vrij voor mezelf. Even bijkomen.
Heb geloof ik van 6 tot 10 gegamed.
Morgen weer volop aan de studie dan maar.. Aan het soggen ja?
![]()
![]()
Daarom kijk ik geen tv meerquote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maandag was Alice in Wonderland erop, die was leuk. Maar verder was het kut met peren, ja.Let op de PIquote:.
![]()
Ik kan niets verkopen.quote:
Nee, deze dag was ingecalculeerd.quote:
Maar ik was gister om 8 uur in slaap gevallen, vanochtend dus vroeg op. Dus ging ik maar gamen.
Sja. Wel chapter 1 van NWN uitgespeeld met een barbarian/bard/red dragon disciple
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Seinfield, lezen of slapen...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom kijk ik geen tv meer
[..]
Let op de PI.
. Wat een keuzes.
Care, ik ook niet, ik weet niks over die camera's ik laat gewoon alleen mensen kennis maken met het product.quote:
Rustig aan.![]()
Morgen weer een dag tochquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, deze dag was ingecalculeerd.
Maar ik was gister om 8 uur in slaap gevallen, vanochtend dus vroeg op. Dus ging ik maar gamen.
Sja. Wel chapter 1 van NWN uitgespeeld met een barbarian/bard/red dragon disciple.
![]()
Eigenlijk pleur je die camera gewoon in hun klauwen en wachten tot de magie gebeurt.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Care, ik ook niet, ik weet niks over die camera's ik laat gewoon alleen mensen kennis maken met het product.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zou wel camera's willen verkopen. Lijkt me leuk.
Ik hou niet van lezen, dus dan wordt 't slapen denk ikquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seinfield, lezen of slapen.... Wat een keuzes.
.
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk pleur je die camera gewoon in hun klauwen en wachten tot de magie gebeurt.
Ja ik laat ze lekker die camera zien en dan mogen ze zelf verder kijken, als die camera die ik heb laten zien dan beter lijkt dan kiezen ze vast voor mijn camera...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk pleur je die camera gewoon in hun klauwen en wachten tot de magie gebeurt.
Ik hoef het ze niet door de strot te douwen en ik hoef zeker niet te doen alsof het de beste camera is, dat beslissen ze lekker zelf.Rustig aan.![]()
Ik houd wel van lezen. Ik heb de nieuwe Grazia, die moet ik nog lezen. En ik vind het lekker om in bed te liggen en nog even tv te kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet van lezen, dus dan wordt 't slapen denk ik.
.
Oeh, ik kan Charlie and the Chocolate Factory er wel op zetten!
Ik weet vaak niet eens hoe zulke dingen werken, ik ben helemaal niet technisch.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Care, ik ook niet, ik weet niks over die camera's ik laat gewoon alleen mensen kennis maken met het product.Zelfs dat zou me niet lukken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 flauwe grappen over je lichaam verkopen.
Geen kut aan echt nietquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel camera's willen verkopen. Lijkt me leuk.
In de media markt staan en mensen op de camera afdeling aanspreken.
Rustig aan.![]()
Ja, alleen nog een snotneus.quote:
Dat wordt een lastige keuze danquote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd wel van lezen. Ik heb de nieuwe Grazia, die moet ik nog lezen. En ik vind het lekker om in bed te liggen en nog even tv te kijken.
.
![]()
Leuk manquote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen kut aan echt niet
In de media markt staan en mensen op de camera afdeling aanspreken.. Camera's
.
Dat leert je konijn zelfs als het moet, gewoon mee spelen dan snap je gelijk die camera.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet eens hoe zulke dingen werken, ik ben helemaal niet technisch.
[..]
Zelfs dat zou me niet lukken.
Rustig aan.![]()
Nee, ik ga Charlie and the Chocolate Factory kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wordt een lastige keuze dan.
.
Oh tofquote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga Charlie and the Chocolate Factory kijken.
![]()
![]()
Nou...quote:
Nog werk nodig? Je verdient 8.25 per uur en krijgt 5 euro per uur vergoed aan reisuren, en reiskosten worden ook vergoed + lunchbonnetjes etc.Rustig aan.![]()
Als ik 'm kan vindenquote:.
Ja. Maar dan wel in Enschede, niet daar waar jij zitquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou...
Nog werk nodig? Je verdient 8.25 per uur en krijgt 5 euro per uur vergoed aan reisuren, en reiskosten worden ook vergoed + lunchbonnetjes etc..
Ze spelen over heel nederland dus dat gaat prima denk ik...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik 'm kan vinden.
[..]
Ja. Maar dan wel in Enschede, niet daar waar jij zit.
En anders betaald studeren in de trein joh..Rustig aan.![]()
Oeh, I'm in!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou...
Nog werk nodig? Je verdient 8.25 per uur en krijgt 5 euro per uur vergoed aan reisuren, en reiskosten worden ook vergoed + lunchbonnetjes etc.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Regel het maar voor mequote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze spelen over heel nederland dus dat gaat prima denk ik.... Ik wil daar wel werken.
SSucces met zoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik 'm kan vinden.
[..]
Ja. Maar dan wel in Enschede, niet daar waar jij zit.
![]()
![]()
Ik heb af en toe wel eens de camera van Gitaar in m'n handen ... Geen idee wat ik er mee moet doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat leert je konijn zelfs als het moet, gewoon mee spelen dan snap je gelijk die camera.Een foto maken lukt nog net.
quote:
Daar kom ik mijn bed niet voor uitquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou...
Nog werk nodig? Je verdient 8.25 per uur en krijgt 5 euro per uur vergoed aan reisuren, en reiskosten worden ook vergoed + lunchbonnetjes etc.
Maar hij heeft zeker zo een spiegelreflex ding ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel eens de camera van Gitaar in m'n handen ... Geen idee wat ik er mee moet doen.Een foto maken lukt nog net.
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel eens de camera van Gitaar in m'n handen ... Geen idee wat ik er mee moet doen.Een foto maken lukt nog net.
![]()
Leuk joh beetje spelen er mee![]()
![]()
Jep. Maar daar is het meeste ook van weg. Morgen school en dan vakantie.quote:![]()
Snap ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar kom ik mijn bed niet voor uitRustig aan.![]()
ben ik ff 10 minuten weg gata het gelijk als de brandweer hier
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hij heeft zeker zo een spiegelreflex ding ofzo?
Volgens mij heb jij een dirty mind...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Leuk joh beetje spelen er mee
Rustig aan.![]()
Ik geef hem vaak al snel weer terug.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Leuk joh beetje spelen er mee
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Maar daar is het meeste ook van weg. Morgen school en dan vakantie.![]()
en vakantie
![]()
![]()
Lekker spuiten met je slang?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef Koen66 het volgende:
ben ik ff 10 minuten weg gata het gelijk als de brandweer hierRustig aan.![]()
ik heb geen weekend nogquote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al weekenden vakantie
en vakantie al helemaal niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ditquote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb geen weekend nog
en vakantie al helemaal niet![]()
Ik heb van de week geprobeerd een roodborstje op de foto te zettenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef hem vaak al snel weer terug.
Musjes enzo
Je moet watals je je verveelt
![]()
volgende week gewoon maandag/donderdag/vrijdag werkenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jep, ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgende week gewoon maandag/donderdag/vrijdag werken.
![]()
en de 31 ook.quote:
wel op tijd terug om oliebollen te bakken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lijkt me anders wel een leuke bezigheid als je niks te doen hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van de week geprobeerd een roodborstje op de foto te zetten
Musjes enzo
![]()
![]()
Is het ook.. de buurman aan de overkant keek wel een beetje raar toen ik uit het raam hing met die telelensquote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me anders wel een leuke bezigheid als je niks te doen hebt![]()
![]()
je was verder wel aangekleed?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook.. de buurman aan de overkant keek wel een beetje raar toen ik uit het raam hing met die telelens
Same shit, different day
SC hopper present![]()
zou toch kunnen dat je in je nachtkleding stond ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo IK was degene met de camera hoor
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hehe, dat zal best jaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook.. de buurman aan de overkant keek wel een beetje raar toen ik uit het raam hing met die telelens![]()
![]()
Ik weet niet eens meer waar mijn camera is.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb van de week geprobeerd een roodborstje op de foto te zetten
Musjes enzo
Maar ik ben tegenwoordig eerder model dan fotograaf. Not sure if that's a good thing.
Of in badjas.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou toch kunnen dat je in je nachtkleding stond ofzoRustig aan.![]()
voor Gitaar welquote:Op donderdag 20 december 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar mijn camera is.Maar ik ben tegenwoordig eerder model dan fotograaf. Not sure if that's a good thing.
Fapmateriaal kweken![]()
![]()
Niet zulke foto's.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor Gitaar wel
Fapmateriaal kweken
Ik ben nooit model. Alhoewel, 6 januari wel
.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
.
je stond toch bij Fay voor de lens
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Veel plezierquote:Poosje terug toch ook al?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
Ja, oke. Maar ik bedoel bij een profi fotograafquote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]je stond toch bij Fay voor de lens
.
Oké.quote:Misschien.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
je bent zelf een edele dokie..
dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 20 december 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar ik bedoel bij een profi fotograaf.
Kiekse nu maar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
True.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zei je er niet bij
Kiekse nu maar
Tschuss.
Waar is het?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil ook wel eens, en seks, en romantiek... dus?![]()
Je vroeg wat ik wou.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil ook wel eens, en seks, en romantiek... dus?
Rustig aan.![]()
ik ga me zo eens scheren, anders ga ik dood met een ongeschoren bakkes
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Straks herkennen mensen mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
KT, waarom plaats je je foto's niet in je fobo?
Rustig aan.![]()
Dat was de vraag niet, je vroeg alleen wat ik wouquote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou? Je kan zoveel willen, je kan het eenmaal niet afdwingen... deal with it
Rustig aan.![]()
Ah okequote:Op donderdag 20 december 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Straks herkennen mensen mij.. Wilde het weten.
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, je vroeg alleen wat ik wou
oke
Ik ga mijn bed in
ondanks mijn weekend en vakantie morgen toch vroeg op![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke
Ik ga mijn bed in
ondanks mijn weekend en vakantie morgen toch vroeg op
truste dan maar![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke
Ik ga mijn bed in
ondanks mijn weekend en vakantie morgen toch vroeg op
Rustig aan.![]()
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke
Ik ga mijn bed in
ondanks mijn weekend en vakantie morgen toch vroeg op![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou? Je kan zoveel willen, je kan het eenmaal niet afdwingen... deal with itDus jij wilt seks, liefde en romantiek?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil ook wel eens, en seks, en romantiek... dus?
Er valt vast wel wat te regelen hoor, in ieder geval voor één van die drie![]()
![]()
Het ging over mij pala, vieze relnicht.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Dus jij wilt seks, liefde en romantiek?
Er valt vast wel wat te regelen hoor, in ieder geval voor één van die drieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het ging over mij pala, vieze relnicht.Ik ben gewoon egocentrisch en wil niemand, behalve mezelf in het middelpunt van de aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook prima, ga jij lekker in het midden staan jonge.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon egocentrisch en wil niemand, behalve mezelf in het middelpunt van de aandacht
Rustig aan.![]()
Die garp ken ik helemaal niet... vertel!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In b4 stenen tijdperk grap.![]()
Vanmiddag werd er tegen me gezegd dat ik irritant was, dus jaquote:quote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In b4 stenen tijdperk grap.![]()
![]()
De lopende grap is dat Vinniiee onder een steen heeft geleefd. Hij kent veel dingen niet, snapt referenties niet etc. Daarom lees je hier vaak dingen over Vin en zijn steen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Die garp ken ik helemaal niet... vertel!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Volgens mij ben jij docent in opleiding.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De lopende grap is dat Vinniiee onder een steen heeft geleefd. Hij kent veel dingen niet, snapt referenties niet etc. Daarom lees je hier vaak dingen over Vin en zijn steen.![]()
Top, nu vat ik hem.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De lopende grap is dat Vinniiee onder een steen heeft geleefd. Hij kent veel dingen niet, snapt referenties niet etc. Daarom lees je hier vaak dingen over Vin en zijn steen.
Jij bent echt een kei goede leraar!
Goede grap overigens![]()
![]()
Har har.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij docent in opleiding.Ik maak altijd goede grappen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Top, nu vat ik hem.
Jij bent echt een kei goede leraar!
Goede grap overigens
True storyquote:Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Har har.
[..]
Ik maak altijd goede grappen..
![]()
Ik moet gaan slapen, maar heb geen zin
In plaats van zit ik nu te fokken, maar dat is ook best saai eigenlijk...![]()
Niet echt herkenbaar eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:43 schreef palawan het volgende:
In plaats van zit ik nu te fokken, maar dat is ook best saai eigenlijk...![]()
Wat? Saai?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:43 schreef palawan het volgende:
In plaats van zit ik nu te fokken, maar dat is ook best saai eigenlijk...
Ik vermaak me dodelijk hier.Rustig aan.![]()
quote:Duvel is een Belgisch blond speciaalbier. Het heeft een hoge gisting en wordt nog eens hergist op fles.
Het alcoholpercentage bedraagt 8,5%.
Duvel wordt gedronken uit een tulpvormig glas, waar onderin een gravering van een D in het glas gekrast is om ervoor te zorgen dat het bier parelt (voorheen was er enkel een kras onderaan in plaats van een gravering).
Tot 1926 kwam dit bier op de markt onder de naam Victory Ale, naar de Engelse ales. De originele Duvel was een donker bier. In 1967 gooide men het roer om en werd het recept aangepast. De eerste "zware blonde" werd op de markt gebracht en kreeg meteen een nieuw tulpvormig glas. Zowel het bier als het glas werden een trendsetter einde jaren zestig, begin jaren zeventig. Het glas werd een icoon en een verzamelobject.[1]
Duvel wordt met niet bijzonder veel meer gerst gebrouwen dan een gewone pils maar voor de hergisting op fles wordt nog suiker en gist toegevoegd. Daardoor behoudt het bier de helderheid van een pils maar verkrijgt het een aanzienlijk hoger alcoholgehalte. Het unieke karakter van een Duvel wordt enerzijds verkregen door het recept maar ook door de gebruikte giststammen. De unieke giststam van Duvel kent zijn oorsprong in Schotland. / wikipediaRustig aan.![]()
Biertjes zijn leukquote:
Heb nu ook zo een poster gekocht als souvenier in Londen - ''beers of the world'' -, als ik op kamers ga - probeer dat wel te regelen rond july... Dan heb ik gelijk iets ter decoratie
Rustig aan.![]()
Leven jullie ook nog?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
http://www.timeanddate.com/countdown/mayaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, het is al de 21e, en we zijn er nog, dus
Same shit, different day
SC hopper present![]()
na morgen is het over dat geklets over de mayasquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat toch heen man met je doomsday
Ik ben een beetje maya moe
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://www.timeanddate.com/countdown/maya![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://www.timeanddate.com/countdown/maya
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan komt er wel weer een volgende hypequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na morgen is het over dat geklets over de mayas![]()
![]()
ze moeten toch bezig blijven hequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan komt er wel weer een volgende hype
Same shit, different day
SC hopper present![]()
truste Lolaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef LovelyLady het volgende:
Maja de bij![]()
Ik ga echt slapen. Wekkertje gaat over 6 uur en 3 kwartier![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
50 tinten grijs is al geweest...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan komt er wel weer een volgende hype
Maar ik ben wel benieuwd naar de inhoud van dat verhala ook al lijtk het me een kut boek nu.Rustig aan.![]()
ik luister naar Radio 49quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
Niks dood koen post eens een liedje.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik snap het niet, ik ben een kachel, m'n hele lichaam is gloeiend heet. Alleen m'n voeten zijn ijskoud.
nee, volgens mij heb ik Heloef daar nooit gespotquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is dat waar Heloef boef stroef radio makert toch?
is een streaming station van Fok, en er hoort een SC bijSame shit, different day
SC hopper present![]()
je wordt ziekjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het niet, ik ben een kachel, m'n hele lichaam is gloeiend heet. Alleen m'n voeten zijn ijskoud.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tof, dan is knuffelen ook ineens praktisch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
Rustig aan.![]()
Heloef heeft er in den beginne wel gedraaid.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, volgens mij heb ik Heloef daar nooit gespot
is een streaming station van Fok, en er hoort een SC bij“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
alsof dat helpt.....heb je nooit gehoord over de zondvloedquote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
maar ik heb geen trek om nu nog op zoek te gaan naar al die dierenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof dat helpt.....heb je nooit gehoord over de zondvloed
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja. Maar die koude voeten zijn irritant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal jewel lekker vinden, zo'n kacheltje
Die dropjes erbij is een rare combi jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
hmm ik zit aan de port, stukjes kaas en dropjes
rare combi
Het klopt niet... Killers zang en dan opeens een of ander hawaii deuntje ertussendoor als hij niet zingt.quote:Rustig aan.![]()
Duvel en pizza, de pizza is eigenlijk te zoet voor de duvel gek genoeg...quote:
De duvel smaakt zonder de pizza beter
Rustig aan.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het klopt niet... Killers zang en dan opeens een of ander hawaii deuntje ertussendoor als hij niet zingt.
Het past niet, het tussendeuntje buiten het refrein is te vrolijk voor de rest van het nummer...quote:Rustig aan.![]()
Ik wil een horloge kopen maar hij is te duur om de aanschaf te rechtvaardigen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
en voor die ene dag ook zo zinloosquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef GSbrder het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind een horloge iets wat ik niet nodig heb,quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef GSbrder het volgende:
Maar spaar anders een jaartje langer...Rustig aan.![]()
Dat klopt. Maar dat kan je ook denken over een Xbox of een auto.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind een horloge iets wat ik niet nodig heb,
Maar spaar anders een jaartje langer...Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
horloges zijn handig ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind een horloge iets wat ik niet nodig heb,
Maar spaar anders een jaartje langer...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
De insteek van het nummer is ook positief bedoeld.... Het gaat over motivatie en je niet tegen laten houden om je full potential te realiseren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het past niet, het tussendeuntje buiten het refrein is te vrolijk voor de rest van het nummer...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
heb al tig jaar geen horloge meer omquote:
irriteert gewoon om m'n armSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik luister niet echt naar lyrics atmquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De insteek van het nummer is ook positief bedoeld.... Het gaat over motivatie en je niet tegen laten houden om je full potential te realiseren.
Maar zal beter opletten de volgende keer.Rustig aan.![]()
Die heb ik niet altijd bij Me En raakt nog weleens leeg.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
vol.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: