SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.![]()
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!quote:![]()
![]()
![]()
Die zaten hier niet eensquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!![]()
.
![]()
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
Ach, zelfs mensen met slechte humor hebben recht op leven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Huh wie?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben allang al blij dat die voetbalboys hem niet weer komen kapen. O wacht, er zijn er 6 (!!) van gebanned!![]()
![]()
![]()
Sowieso eentje was wel hier... Maar die was wel tof. De andere vijf volgens mij niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je bedoelt 1 of 2 van die gebande?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarheid. Een of twee wel, trouwens.
![]()
![]()
Éen of twee van de gebanden kwam hier wel eens...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt 1 of 2 van die gebande?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik kom daar nietquote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, die gasten uit dat voetbaltopic, die voetbalsupporters ( voetbal)
![]()
Guitarist?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso eentje was wel hier... Maar die was wel tof. De andere vijf volgens mij niet.
/edit: niet dus.![]()
Ik ken ze alleen maar van dat gekaap, maar ik kom hier dan ook nog niet zo erg lang enzoquote:Op donderdag 20 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Éen of twee van de gebanden kwam hier wel eens...![]()
![]()
Zij kwamen hier, trolden, kaapten en verklootten toen de OP met wat fotoshoppies, gevolgd door meer getrollquote:![]()
Doordat sommige zo lekker haptequote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij kwamen hier, trolden, kaapten en verklootten toen de OP met wat fotoshoppies, gevolgd door meer getroll![]()
Nee, doordat ze al die tijd al van plan waren de OP te kapen voor die fotosjoppies van hun. Heb het in hun topic teruggelezenquote:![]()
![]()
De eerste 20 minuten zekerquote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Bah, pasgeboren baby's zijn echt ranzig.
Moest die van mezelf uit mijn vrouw sleuren (keizersnee) dus ik weet waar ik het over heb
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Das wel het laatste waar ik nu aan moet denkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk tot ze een jaar of 16, 17 zijn. Daarna wordt het beter.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, tuurlijk... stop die gedachte even in onze hoofden.....quote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik was Scrubs aan het kijken, daar werd weer een 'klein wondertje' geborenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel het laatste waar ik nu aan moet denken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Klein wondertjequote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was Scrubs aan het kijken, daar werd weer een 'klein wondertje' geboren.
18 jaar zullen ze bedoelen![]()
![]()
Is de stemming in de 1e kamer er ook door dan?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog niet, maar ik zie geen enkele reden waarop deze daar zou stranden.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is de stemming in de 1e kamer er ook door dan?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Euwhm grijsharige relifundi's ?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik zie geen enkele reden waarop deze daar zou stranden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zoals gezegd, ik zie geen (wettige) reden waarop het voorstel zoals het er nu ligt zou stranden.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euwhm grijsharige relifundi's ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mwhehe, ik zag tquote:Op donderdag 20 december 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was Scrubs aan het kijken, daar werd weer een 'klein wondertje' geboren.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Veelplezierquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker in bed liggen, denk ik.
Ik zoek de bodem van de cognacfles nog steeds...
Nog 1 dagje werken en dan vekansjie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb gelukkig al vakantiequote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
VeelplezierIk zoek de bodem van de cognacfles nog steeds...
Nog 1 dagje werken en dan vekansjie. En zin in kerst
.
Ik zit de menu's samen te stellen...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig al vakantie. En zin in kerst
.
1 klassiek diner, en 1 keer "hapje, toastje, iets groter gerecht, weer een hapje e.d."Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ieder z'n meug. Wij gaan gewoon gourmetten, niks geen gezeur met speciale menu's e.d..quote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit de menu's samen te stellen...
1 klassiek diner, en 1 keer "hapje, toastje, iets groter gerecht, weer een hapje e.d."“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volgens mij ook daarover. En over de zondagsrust, geen evenementen voor 13:00 uur en zulks, geen harde geluiden (kerkklokken mochten dan weer wel_!) en dat soort dingen.
Zo niet meer van deze tijd. Ze gaan de bevoegdheden nu bij de gemeenten neerleggen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zolang ze maar niet gaan zitten jengelen in die minaretten van ze. Dat vind ik pas echt vreselijkquote:Op donderdag 20 december 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ook daarover. En over de zondagsrust, geen evenementen voor 13:00 uur en zulks, geen harde geluiden (kerkklokken mochten dan weer wel_!) en dat soort dingen.
Zo niet meer van deze tijd. Ze gaan de bevoegdheden nu bij de gemeenten neerleggen.![]()
![]()
Geen zin om te werken morgen
Dat nieuwe werk van me is eigenlijk maar gewoon kut.
Ssst, niet aan Fera vertellen.Rustig aan.![]()
Nee man, lekker darten kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Is er op tc nog leven dan?
Ik denk dat ik zo naar bedje ga
Moeten nog 2 nederlanders![]()
O god, is darten nu aan de gang!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, lekker darten kijken.
Moeten nog 2 nederlanders
Heb ik al jaren niet meer gevolgd![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ssst, niet aan Fera vertellen.![]()
Wat moet je doen dan?![]()
Ja al de hele week.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, is darten nu aan de gang!
Heb ik al jaren niet meer gevolgd
Mooi man.![]()
Darten... Ik kijk nog liever naar optrekkend vocht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja, dat helptquote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Is er op tc nog leven dan?
Ik denk dat ik zo naar bedje ga
Truste dan maar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik vind 't ook geen bal aanquote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
Darten... Ik kijk nog liever naar optrekkend vocht.![]()
![]()
Ach, als het maar verdient toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een media markt een camera demonstreren..![]()
Nee de trambestuurder ligt er zoals gewoonlijk al weer uit. Van Barneveld speelde wel heel sterk.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Is dat nog steeds met die postbode en de trambestuurder?![]()
Na de reclame van Grolsch heb ik zin in een biertje.
A99?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In een media markt een camera demonstreren..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nu welquote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een beetje gezellig hier?![]()
Geen idee, ik ben net klaar met een film kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een beetje gezellig hier?![]()
Welke film heb je gekekenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben net klaar met een film kijken.?
Oh, ken ik niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
The Town. Gaat over bankovervallers.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
het werkt dusquote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
Na de reclame van Grolsch heb ik zin in een biertje.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zoiets. Misschien meer, misschien minder. Maar er zijn wel meer dan 600 films op de wereld, hequote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat met die 600 dvd's of hoeveel had je er?.
Best veel in ieder gevalquote:Op donderdag 20 december 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets. Misschien meer, misschien minder. Maar er zijn wel meer dan 600 films op de wereld, he.
. Ja klopt, veel meer
![]()
![]()
Verdomme.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ssst, niet aan Fera vertellen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Op zich lijkt t me nog niet zo heel erg, alleen ben ik daar niet echt het type mens voor, geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulk werk had.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich lijkt t me nog niet zo heel erg, alleen ben ik daar niet echt het type mens voor, geloof ik.Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: