quote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Ajax dat denkt Grunn wel even te pakken uittraditioneel lastige uitwedstrijd.
Had je hem ook gequoted als hij gelijk had gekregen?quote:
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had je hem ook gequoted als hij gelijk had gekregen?
soort van : only singing when winning maar dan online?quote:
Jup!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
soort van : only singing when winning maar dan online?
quote:
Dan reken je alleen zijn onderlichaam!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal die Zeefuik nou wegen ? Schat hem zeker op 95 kg.
Stelletje tokkies idd.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:20 schreef Don_Gurgen het volgende:
Triest publiek zeg daar in Groningen.
Die Fischer is voor 1.500.000 ¤ gekocht, en dan stoer lopen doen in de media dat het zn goed talent is van ajax.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Fischer speelt goed trouwens. Kan sowieso geen zwakke plek vinden bij Ajax vanavond.
We hoeven 'm gelukkig niet te huren.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Mercan het volgende:
[..]
Die Fischer is voor 1.500.000 ¤ gekocht, en dan stoer lopen doen in de media dat het zn goed talent is van ajax.
Hij speeltt bij Ajax en is een groot talent. Wat is daar mis mee ?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef Mercan het volgende:
[..]
Die Fischer is voor 1.500.000 ¤ gekocht, en dan stoer lopen doen in de media dat het zn goed talent is van ajax.
0-3quote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef Saind het volgende:
Sta in Eindhoven in de kroeg dus geen ajax, nog 0-2?
0 -3quote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef Saind het volgende:
Daarom zat Manchester United achter hem aan en andere grote clubs.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:25 schreef Mercan het volgende:
Groot talent? binnen de eredivisie misschien ja.
welke kroeg?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef Saind het volgende:
Zal me niets verbazen, hoor al de hele wedstrijd niet anders dan:" schop die joden neer", " wie niet springt is een jood" en dergelijke... Groningen publiek laat zich weer van zn beste kant zien vanavondquote:
ook mooi, ik zat net een paar uur in de Berlage. bijeenkomst met het werk. Nu weer thuis ajax kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet echt kroeg oke, in het sportcentrum. Eindfeest van lint. Wel veel bier iig
Evert, wat een topper.quote:
dat dat soort clubjes een haat tegen ajax willen hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:28 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen, hoor al de hele wedstrijd niet anders dan:" schop die joden neer", " wie niet springt is een jood" en dergelijke... Groningen publiek laat zich weer van zn beste kant zien vanavond
superieurquote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nah, superieur...
Ajax speelt best goed hoor, maar superieur...
jawel. ze klappen niet vol er op, maar afgezien van de eerste 5-10 minuten was er eigenlijk geen periode dat groningen ook maar een kans had om door te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nah, superieur...
Ajax speelt best goed hoor, maar superieur...
Klopt wel, maar het is niet 'superieur'. Gewoon goed.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
jawel. ze klappen niet vol er op, maar afgezien van de eerste 5-10 minuten was er eigenlijk geen periode dat groningen ook maar een kans had om door te gaan.
wij zijn gewoon veel te kritisch.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt wel, maar het is niet 'superieur'. Gewoon goed.
schitterend dat ze juist Celtic als voorbeeld gebruikten, een club die we hebben afgedroogd in de voorbereiding.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Wel grappig dat clubs die van tevoren allerlei activiteiten houden om het publiek en spelers op te hitsen er in de wedstrijd geen hout van bakken. Was ook al bij Utrecht uit voor de beker zo.
inderdaad bagger, ze kunnen makkelijk geel of zelfs indirect rood pakken. staat toch niks meer op het spel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:32 schreef Gwunnik het volgende:
Groningen gaat steeds harder spelen... hoop dat we niet tegen blessuren aanlopen
In deze wedstrijd is ajax superieur aan groningenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt wel, maar het is niet 'superieur'. Gewoon goed.
wat is een falie eigenlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
"Anders krijgt hij op zijn f.... alie, laat ik maar zeggen"
quote:
okquote:Riemer Reinsma schrijft in het Onze Taal Taalcahier Gezegden het volgende over deze zegswijze: "Wanneer je iemand op zijn falie geeft, komen de klappen strikt genomen alleen op iemands hoofd en schouders terecht. Een falie was een zwarte doek die vrouwen over het hoofd of om de schouders droegen. Iemand op zijn falie geven was dus, als je het heel letterlijk neemt, vrouwenmishandeling. In Nederland wordt de falie al lang niet meer gedragen." In de Camera Obscura van Nicolaas Beets komt falie nog voor in het verhaal 'Het Noordbrabantsche meisje': "Gij moest haar naar de kerk hebben zien gaan; met de breede zwarte falie, eerst hangende over de schouders met vrij wat meer gratie dan waarmee b.v. mijn nicht haar mantille draagt, en dan bij 't ingaan van de deur, over 't hoofd, dat haar lief, dévoot gezichtje er effentjes uitstak."
De herkomst van het woord falie in de betekenis 'doek' is onduidelijk. Misschien is er een verband met het Oudfranse faille, een benaming voor een vierkante doek die over het hoofd werd gedrapeerd.
mee eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Tyron het volgende:
groningen heeft wel goeie verdediging
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad, zul je zien dat je aan het eind op doelsaldo er uit gaat
Die dekselse jongens doen het erom.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze geven wel vaak visitekaartjes af net als Evert er is.
Iedereen wil contact met Evert.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze geven wel vaak visitekaartjes af net als Evert er is.
ja, website is livequote:Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand of de loting weer eerder wordt verricht op de website van SBS6 dan ze uitzenden op tv?
Duurt nog wel even. Schijnt weer wat langer te duren dan gedacht.quote:
ergens jammer dat hij niet meer getest is, nu weten we nog niksquote:Op donderdag 20 december 2012 21:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht heel ff "Wie is die blanke jongen in het doel waar is Vermeer?"
slaat toch nergens op. Loot dan vanaf de achtste finale gewoon de verloop voor de rest van het toernooi.quote:
Fantastische opmerking idd... Ten Napel is gewoon baasquote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
Trapt in zijn eigen truuk, dat is misschien ook wel typerend voor zijn spel![]()
![]()
grappig dat hij zei dat het gewoon zijn bouw was en nu valt hij 5 kilo in een paar weken af.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef Pedroso het volgende:
Zeefuik weer 2 kg afgevallen vanavond.
Die gaat zometeen weer langs de MacDonald om de broodnodige calorieen weer aan te vullen.
Is het nog steeds zo'n wedstrijd?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef Adames het volgende:
kom op groningen, ik wil cilessen eens een keer een bal zien redden
jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo'n wedstrijd?
Wel originele manier om te zeggen dat iemand niet kan voetballen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
Trapt in zijn eigen truuk, dat is misschien ook wel typerend voor zijn spel![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef Pedroso het volgende:
Evert is bezorgd over de Kerstdagen van Groningen.
Maaskant ook denk ik. Zeefuik was zo goed bezig.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Groningen is met dit team gewoon kansloos. Kan gewoon niet dat ze achter elkaar kut spelen en dan opeens van Ajax gaan winnen
ggquote:Op donderdag 20 december 2012 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan prima, Ajax is denk ik toch niet zo gemotiveerd als Groningen. En we hebben allemaal gezien hoe Ajax speelt als "ze deze toch wel ff winnen"
ik heb wel een zwak voor maaskant, rustige integere manquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is dat er bij Groningen niemand speelt/werkt waar ik medelijden mee heb.
Maaskant is te lief voor de voetbal wereld. Hij zou zich wat meer moeten doen gelden in de media.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb wel een zwak voor maaskant, rustige integere man
Over anderhalf uur.quote:
ik moet nog steeds lachen om de column van nico dijkshoorn over siem en luukquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Gwunnik het volgende:
Siem is echt geen held met interviews
az, den bosch, psv, heracles, pec zwolle, vitesse, feijenoord en dus ajaxquote:Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Mercan het volgende:
Iemand een overzicht van de clubs die er nog in zitten?
ok.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
az, den bosch, psv, heracles, pec zwolle, vitesse, feijenoord en dus ajax
quote:FC Groningen voetbalt net als Celtic in het groen en wit. Maar verder gingen alle vergelijkingen met het meest memorabele duel van de laatste groepsfase in de Champions League volledig mank. Ajax laat zich uiteraard niet vergelijken met FC Barcelona maar toch had de regerend kampioen zonder goed te voetballen geen kind aan de matige thuisclub, die geen moment de indruk wekte dat het er alles voor over had om tot een bekerstunt te komen.
Omdat tvquote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Adames het volgende:
mooi dat ajax makkelijk heeft gewonnen, maar waarom speelde ajax als enige club op donderdag? is toch een dag minder rust voor de volgende wedstrijd.
Wellicht omdat Feyenoord al in Heerenveen speelde en EL elke dag een grote club wilde? Maar inderdaad jammer.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Adames het volgende:
mooi dat ajax makkelijk heeft gewonnen, maar waarom speelde ajax als enige club op donderdag? is toch een dag minder rust voor de volgende wedstrijd.
wordt dat dan na de loting besloten?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht omdat Feyenoord al in Heerenveen speelde en EL elke dag een grote club wilde? Maar inderdaad jammer.
Ja, de volgende dag doorgaans na overleg met de welbekende driehoek enzulks.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt dat dan na de loting besloten?
Dit dus, nog wel even als een echte Hollander die gratis wedstrijd meepikkenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:04 schreef DonRaja het volgende:
Vind elke loting best, zo lang we maar weer eens thuis spelen.
quote:
half 12 op sbs6quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn ze nu al eens begonnen met loten of hoe zit dat?
Als ze de enige club waren, hadden ze wel 100 keer kunnen scoren.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Adames het volgende:
Oh? En wie trapt dan af na een doelpunt?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als ze de enige club waren, hadden ze wel 100 keer kunnen scoren.
Die songfestivalgozer, wat een boelerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:27 schreef zoekeenleven het volgende:
waarom zijn die flikkers nogsteeds op tv?
Inderdaad raar dat ze Groningen - Ajax weer laten zien.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:27 schreef zoekeenleven het volgende:
waarom zijn die flikkers nogsteeds op tv?
Over een uur ja na de samenvattingenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:30 schreef bjanaan het volgende:
[..]
SBS6 zend het zo zelf uit!
Edit: NU!
Kan enkel bekeken worden vanuit Nederland, sorry broederquote:Op donderdag 20 december 2012 23:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe de fuck krijg ik beeld op sbs plus?
PSV tegen feyenoord dus.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Jeroen Slop die de loting doet. Wat.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan enkel bekeken worden vanuit Nederland, sorry broeder
Appje downloaden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe de fuck krijg ik beeld op sbs plus?
zelfs dat niet..volgens mij moet je lid zijn van sbs6plusquote:Op donderdag 20 december 2012 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan enkel bekeken worden vanuit Nederland, sorry broeder
Ik zie inderdaad ook nietsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
zelfs dat niet..volgens mij moet je lid zijn van sbs6plus
Heb je ook weer een punt. Dan stonden ze nu dus nog steeds op het veld te wachten met 0-1 op het scorebord en de bal in een leeg doel.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh? En wie trapt dan af na een doelpunt?
Slopquote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef RubenSosa het volgende:
had een ajax penalty kunnen zijn.wat een sukkel
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat een gezwel die sbs6 site werkt voor geen meter.
Hmmm..quote:
Jammer, ik had liever Zwolle of Heracles gehad. Dit wordt een exit voor ons vrees ik.quote:
Ik ook, vorige keer ook prachtig. Meer Feyenoorders dan PSV'ers in dat stadionnetje.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Op naar de boertjes, heb er nu al zin in
Zeker, dat hele stadion overnemenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Op naar de boertjes, heb er nu al zin in
Ik ben hier ook sowieso bijquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, vorige keer ook prachtig. Meer Feyenoorders dan PSV'ers in dat stadionnetje.
grappig is dat altijd. psv, ajax en feyenoord moeten die beker niet, maar zodra ze hem winnen is het een hoofdprijsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
ons boeit die beker niet, voor jullie is het een hoofdprijs.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef Montagui het volgende:
Er is een Heracles lobby gaande....
nee joh, voor ons niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
grappig is dat altijd. psv, ajax en feyenoord moeten die beker niet, maar zodra ze hem winnen is het een hoofdprijs
Feyenoord wil de beker echt wel winnen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
grappig is dat altijd. psv, ajax en feyenoord moeten die beker niet, maar zodra ze hem winnen is het een hoofdprijs
vorig jaar finale...nu redelijke lotingen...quote:
Heracles heeft zeker weer mazzel, maar het blijft beker voetbal he. Heracles won vorig seizoen ook netjes van AZquote:Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef Montagui het volgende:
[..]
vorig jaar finale...nu redelijke lotingen...
Arrogant gezever vanuit Amsterdam.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Feyenoord wil de beker echt wel winnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |