Hmmm..quote:
Jammer, ik had liever Zwolle of Heracles gehad. Dit wordt een exit voor ons vrees ik.quote:
Ik ook, vorige keer ook prachtig. Meer Feyenoorders dan PSV'ers in dat stadionnetje.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Op naar de boertjes, heb er nu al zin in
Zeker, dat hele stadion overnemenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Op naar de boertjes, heb er nu al zin in
Ik ben hier ook sowieso bijquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, vorige keer ook prachtig. Meer Feyenoorders dan PSV'ers in dat stadionnetje.
grappig is dat altijd. psv, ajax en feyenoord moeten die beker niet, maar zodra ze hem winnen is het een hoofdprijsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
ons boeit die beker niet, voor jullie is het een hoofdprijs.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef Montagui het volgende:
Er is een Heracles lobby gaande....
nee joh, voor ons niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
grappig is dat altijd. psv, ajax en feyenoord moeten die beker niet, maar zodra ze hem winnen is het een hoofdprijs
Feyenoord wil de beker echt wel winnen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
grappig is dat altijd. psv, ajax en feyenoord moeten die beker niet, maar zodra ze hem winnen is het een hoofdprijs
vorig jaar finale...nu redelijke lotingen...quote:
Heracles heeft zeker weer mazzel, maar het blijft beker voetbal he. Heracles won vorig seizoen ook netjes van AZquote:Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef Montagui het volgende:
[..]
vorig jaar finale...nu redelijke lotingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |