SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door MineraalWater op 20-12-2012 20:56:36 ]
Hoezo? Je ziet het prima, en is ook nog HDquote:
je ziet zo weinig, en die ogen vind ik echt 'doods', alsof er 0 leven in zitquote:Op donderdag 20 december 2012 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hoezo? Je ziet het prima, en is ook nog HD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post jij dan eens een goede TCquote:Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je ziet zo weinig, en die ogen vind ik echt 'doods', alsof er 0 leven in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is de taak van de TS.. ik heb wel betere dingen te doen..quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Post jij dan eens een goede TC
Nee hoor, dat mogen andere mensen ook doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de taak van de TS.. ik heb wel betere dingen te doen..
zij doet mij denken aan een frans meisje van vakantiequote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef MineraalWater het volgende:
Tjjaaa toch maar veranderd naar die dan.
[ afbeelding ]
DAN HEDDE GIJ EEN FIJN MEISKE GEZIEN OP VAKANTIE DAN JONGE!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
zij doet mij denken aan een frans meisje van vakantie
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
DAN HEDDE GIJ EEN FIJN MEISKE GEZIEN OP VAKANTIE DAN JONGE!
ja best wel ja eigenlijk ja tochquote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
DAN HEDDE GIJ EEN FIJN MEISKE GEZIEN OP VAKANTIE DAN JONGE!
Deze nu pas kennenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:48 schreef shaderon het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHHHHHHHHAAAAAAAAAAaaa wat een downie![]()
![]()
Gast, hoe was het onder je steen?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gast, hoe was het onder je steen?
ey kon je nog iets uit plexiglas snijden?quote:
Nog geen tijd voor gehad, ik moet de machine boeken maar hij is altijd volgeboekt als ik op school ben.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ey kon je nog iets uit plexiglas snijden?
Skeere whappgroep heb je danquote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef shaderon het volgende:
ff gevraagd in en de whatsapp groep, niemand kent die downie
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad, ik moet de machine boeken maar hij is altijd volgeboekt als ik op school ben.
Ja, Arkham city GOTY en mirror's edgequote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef Flodder450 het volgende:
Maarre, heeft iemand hier al iets gekocht bij de steam sales? ;D
Server staat uit?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen join maurisioo's server. We gaan een spawn maken.
Creatieve imput is welkom denk ik.
176.31.239.38
1.4.5.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gast, hoe was het onder je steen?
batman arkham city en ghost master (a 0,75 euro)quote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef Flodder450 het volgende:
Maarre, heeft iemand hier al iets gekocht bij de steam sales? ;D
quote:
quote:
onderbouw maar.quote:
Waarom doet dit me denken aan The Grudge?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Ame_thyst het volgende:
echt totaal nsfw zulke plaatjes
[ afbeelding ]
Aan de site, kan bij FOK! toch ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef maurisioo het volgende:
Ik kan geen enter gebruiken bij het openen van een thread op minecraftforum. Ligt dit aan die site of aan mijn pc?
nee enter voor nieuwe regelquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aan de site, kan bij FOK! toch ook niet.
EDIT: Teminste als je gewoon enter bedoelt om een post te sturen
quote:
ja dit is geen photoshop dus je punt is niet geldigquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef shaderon het volgende:
Als je zo'n photoshop ding al probeert te maken neem dan wel een recente foto
die ufo doet het hem
Flight.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef Ame_thyst het volgende:
welke film is met dat vliegtuig en die kerktoren? 4:43
Lijkt me wel een geinig spel om met een team te doen datquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil chivalry gvd.. Wanneer komt die in de flash..
Toch er op houden he, anders missen we de kerst funquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Meh. De bukkit release is nog een beetje buggy.
Zodra er een nieuwe is zet ik die er weer op. Zijn "DEV" builds.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Toch er op houden he, anders missen we de kerst fun
? die hoef je niet te maken. Die staat al in je dropbox mapquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe maak je een public map in dropbox?
nopequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Mender het volgende:
[..]
? die hoef je niet te maken. Die staat al in je dropbox map
Gewoon op deze link klikken:quote:Please note: New Dropbox accounts created after October 4, 2012 no longer have a Public folder. Don't worry! Every account created prior to this date will still have a Public folder. If you would like to enable a Public folder on a new account, see the instructions below (Creating a Public folder).
Warom doet me dat denken aan Turok?quote:
Thanks! Ik had al gezocht maar kon niets vindenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef Mender het volgende:
oh
Google "dropbox public" 2 sec zoekwerk mang.
[..]
Gewoon op deze link klikken:
https://www.dropbox.com/enable_public_folder
bouw een map op mijn server danquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:12 schreef Ame_thyst het volgende:
goed weer eens wat bouwen op aldie, maar wat. Dat ijs helpt niet echt met het haventje bouwen.
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:22 schreef Ame_thyst het volgende:
aldie map werken we al een jaar aan, nja fulltime natuurlijk niet maar, emotionele band etc
Is makkelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:25 schreef maurisioo het volgende:
maar ik heb iemand nodig die een vliegtuig kan maken
Terminal? Die heb ik net in CS gezet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:38 schreef shaderon het volgende:
ohja zag dat je die luchthaven map van cod ging maken![]()
Ja maak hem dan even in minecraftquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Terminal? Die heb ik net in CS gezet!
nopeeequote:Op zaterdag 22 december 2012 11:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja maak hem dan even in minecraft
a mai zeg t een lerindequote:Op zaterdag 22 december 2012 16:50 schreef Timwonnacott het volgende:
http://kotaku.com/5969927(...)rom-the-walking-dead
![]()
![]()
![]()
Kunnen ze nog een flinke rechtzaak krijgen ook.
Allang gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:25 schreef SosuaCafe het volgende:
VOTE 4 ACE OF SPADES IN DE FLASHSALE
wie? die jorafa ofzo? die is echt een aidshond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:11 schreef MineraalWater het volgende:
Lekkere admins op je server mauris
AKGquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef MineraalWater het volgende:
Deze post ik voor aldie, Mij en ik wens iedereen Vrolijke Feestdagen.
nog niet gestart. Kan je daar ook eigen servers aanmaken?quote:
Ik wel gestart. Geen idee of je de zelfde monitor als mij nu hebt maar hij gaat dan automatisch in power saving mode door die resolutie...quote:Op zondag 23 december 2012 11:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nog niet gestart. Kan je daar ook eigen servers aanmaken?
it wasnt me!quote:Op zondag 23 december 2012 12:16 schreef bobbernaut het volgende:
die server van mau__!
Ik kom online, heeft een gristenhont allemaal kruizen gemaakt
QFT.quote:Op zondag 23 december 2012 13:34 schreef bobbernaut het volgende:
Mau, jou server is leuk, maar de admins/mods zijn om te huilen
quote:
wow das best wel toevalquote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef MineraalWater het volgende:
Was wel toevallig ik join mijn 1ste potje komt ik gogosweden tegen en dodgey
dat is het ook zie: http://www.gameranger.com/news/quote:Op zondag 23 december 2012 15:25 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/846940248045975067/
er zijn nog steeds fossielen die denken dat geen dedicated servers hebben BETER is voor de gameplay
Nee?quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef bobbernaut het volgende:
Plex heb ik jou ooit eens verteld dat ik VJ live heb gezien?
USTREAM HIHI dat was ook live..quote:
JA IK TOCH OOK VUILE KUT, ZIJ IS ZEKER VERSLAAFD AAN SNORRENquote:Op zondag 23 december 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
USTREAM HIHI dat was ook live..
Snorren rietjesquote:Op zondag 23 december 2012 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
JA IK TOCH OOK VUILE KUT, ZIJ IS ZEKER VERSLAAFD AAN SNORREN
Ja ze zei wel steeds "Bedankt bedankt!" maar volgensmij meende ze het niet echt. Althans zo leek dat.quote:
Iddquote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ze zei wel steeds "Bedankt bedankt!" maar volgensmij meende ze het niet echt. Althans zo leek dat.
hoe kan je erop?quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef MineraalWater het volgende:
Bob zorg eens dat wij op de whitelist komen
oh vandaar dat ik iedereen zag spammenquote:Op zondag 23 december 2012 19:26 schreef MineraalWater het volgende:
Moet je in de chat je naam zeggen ofzo
Mau zou jij misschien betere admins/mods kunnen nemen?quote:Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef maurisioo het volgende:
piekartz zou je mijn ww van de server aan remy kunnen geven? als ik dat zou lees zijn er wat problemen.
Rem zou jij misschien kunnen kijken of je iets kunt fixen?
HIER WAT ZEI IK JE?! die dwarf is kkr kindjequote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef shaderon het volgende:
Mau, het is nogal een chaos. Er was een grote grief. Er joinen allemaal heel irritante mensen spammen enzo. Dwarf nuked er op los en zalkren en ik dachten maar even deopen. Toen belooft niet meer nuken op terug geven, doet het weer en knalt al mijn paintings kapot.. 2x. En omdat de infected het niet doet komen er reacties als ''Gay server''. Samenvatting van de afgelopen uren
apocalypsequote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef shaderon het volgende:
Mau, het is nogal een chaos. Er was een grote grief. Er joinen allemaal heel irritante mensen spammen enzo. Dwarf nuked er op los en zalkren en ik dachten maar even deopen. Toen belooft niet meer nuken op terug geven, doet het weer en knalt al mijn paintings kapot.. 2x. En omdat de infected het niet doet komen er reacties als ''Gay server''. Samenvatting van de afgelopen uren
Gewoon alles deoppen in de console. En mau /op en wie het mag. Verder niemand.quote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
kut kinderen, mender ben je online? zoek iemand met command ervaring
goed hart die mender.quote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef drumstickNL het volgende:
176.31.239.38:25582
tom dit is de server
mender ist aan t fixen
ken ik alquote:
En vergeet niet! 'Er is geen kut in het ganze land , die zo nauw spant als uw eigen hand'.quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef shaderon het volgende:
En zo eindigt er weer een dag vol doldwaze minecraft avonturen
hebben!quote:Op zondag 23 december 2012 17:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou wijnand?
waar?quote:
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aldie banned?quote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja Aldie is banned en er is een Steamsale. Niemand die post jwz!
quote:Op maandag 24 december 2012 00:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja tot 31 december in verband met vieze plaatjes
Zoiets, vrouwen worden maandelijks ongesteld, aldie wordt maandelijks gebanned. Kan er je klok op gelijk zetten.quote:
in één minuut gaan 60 seconden, in één uur 60 minuten, in één dag 24 uren, in één week 7 dagen, in één maand minstens 2 bans voor Aldiequote:Op maandag 24 december 2012 00:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zoiets, vrouwen worden maandelijks ongesteld, aldie wordt maandelijks gebanned. Kan er je klok op gelijk zetten.
Hahahaquote:Op maandag 24 december 2012 00:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zoiets, vrouwen worden maandelijks ongesteld, aldie wordt maandelijks gebanned. Kan er je klok op gelijk zetten.
bleh. Kut voor je.quote:
Sterkte Bro.quote:Op maandag 24 december 2012 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ah poes was in de lift al dood gegaan.. Uit haarzelf..
quote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
SC 3fm topic gaat zo hard, dit topic stond niet meer op de 1e pagina van mijn actieve topics
Zovééél mensen die hun geweten afkopen door wat geld in de bodemloze put die afrika heet te gooienquote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
SC 3fm topic gaat zo hard, dit topic stond niet meer op de 1e pagina van mijn actieve topics
Sssst dat is mijn tekst.quote:Op maandag 24 december 2012 13:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zovééél mensen die hun geweten afkopen door wat geld in de bodemloze put die afrika heet te gooien
Is al sinds gister, harde faal.quote:Op maandag 24 december 2012 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.powned.tv/
owneddomein niet verlengd?
Nicequote:Op maandag 24 december 2012 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
MEER TETTEN. IK BEGIN GOED TE WORDEN IN TETTEN TEKENEN MAN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |