hebben!quote:Op zondag 23 december 2012 17:57 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor jou wijnand?
waar?quote:
SPOILER: tettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aldie banned?quote:Op maandag 24 december 2012 00:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja Aldie is banned en er is een Steamsale. Niemand die post jwz!
quote:Op maandag 24 december 2012 00:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja tot 31 december in verband met vieze plaatjes
Zoiets, vrouwen worden maandelijks ongesteld, aldie wordt maandelijks gebanned. Kan er je klok op gelijk zetten.quote:
in één minuut gaan 60 seconden, in één uur 60 minuten, in één dag 24 uren, in één week 7 dagen, in één maand minstens 2 bans voor Aldiequote:Op maandag 24 december 2012 00:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zoiets, vrouwen worden maandelijks ongesteld, aldie wordt maandelijks gebanned. Kan er je klok op gelijk zetten.
Hahahaquote:Op maandag 24 december 2012 00:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zoiets, vrouwen worden maandelijks ongesteld, aldie wordt maandelijks gebanned. Kan er je klok op gelijk zetten.
bleh. Kut voor je.quote:
Sterkte Bro.quote:Op maandag 24 december 2012 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ah poes was in de lift al dood gegaan.. Uit haarzelf..
quote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
SC 3fm topic gaat zo hard, dit topic stond niet meer op de 1e pagina van mijn actieve topics
Zovééél mensen die hun geweten afkopen door wat geld in de bodemloze put die afrika heet te gooienquote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
SC 3fm topic gaat zo hard, dit topic stond niet meer op de 1e pagina van mijn actieve topics
Sssst dat is mijn tekst.quote:Op maandag 24 december 2012 13:32 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zovééél mensen die hun geweten afkopen door wat geld in de bodemloze put die afrika heet te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |