Ik denk dat het er ook van af hangt wat de waarde is. Als tico op 8 zit en jij zat op 11 is dat natuurlijk wel een groot verschil en ik kan me voorstellen dat een gyn op basis daarvan een beslissing maakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Mij werd destijds gezegd dat ik er te gemakkelijk over dacht, maar misschien was dat dan wel niet zo. Geen idee, ik ben er juist toen heel voorzichtig door geworden. Maar als jij het prima vindt zo, is het toch goed?
Niet echt een cadeau, maar wel leuk: soesjes maken met roze of blauwe vulling, zodat ze bij het eten daarvan zien wat t wordt!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt geen idee waar het hier over gaat zo nu en dan. Niet erg, ignorance is bliss. Ik schrik er wel een beetje van dat er nog maar 2 zwangeren voor 2012 op de lijst staan. 2013 is ineens eng dichtbij. En dan moet ik nog wel 6 maanden wachten voor ik moet bevallen, maar toch he
Vanmiddag goedgekeurd bij de vk. Ik mocht wel voor de tweede keer glucose laten prikken, want bij de vorige bloeduitslag was hij te hoog. Nu nogmaals geprikt, om te kijken of dat een eenmalig iets was. Zo niet, mag ik een dagcurve gaan doen. Dankzij de verhalen hier weet ik inmiddels hoe leuk dat is.
En de geslachtsbepaling was supertof! Beeb lag steeds met de teentjes te wiebelen, we hebben goed kunnen zien wat het wordt, en we zijn in de zevende hemel ermee. Het is zó geweldig!
Jullie nog leuke ideetjes hoe we dat kunnen integreren in een kerstkado om zo de schoonfamilie te verrassen?![]()
Ja, precies, maar dat was niet zo, ik zat niet heel hoog, heb ook niet hoeven spuiten, maar wel streng diëten en zelf prikken om de boel n de gaten te houden.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook van af hangt wat de waarde is. Als tico op 8 zit en jij zat op 11 is dat natuurlijk wel een groot verschil en ik kan me voorstellen dat een gyn op basis daarvan een beslissing maakt.
Als het allemaal geen klap uit zou maken en alleen mama er last van zou hebben in de vorm van flauwvallen zouden ze er geen big deal van maken natuurlijk. Dan zou er bij niemand van 35/36 weken meer iets ondernomen worden. Zo eenvoudig ligt het niet, er wordt niet voor niets zo uitgebreid getest op diabetes, hoeveel kwaad dat kan daar heeft de gyn zicht op en inzicht in. Ik vind het in elk geval typisch dat je weer naar huis gestuurd wordt en niet op zn minst langs een diabetesverpleegkundige kunt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook van af hangt wat de waarde is. Als tico op 8 zit en jij zat op 11 is dat natuurlijk wel een groot verschil en ik kan me voorstellen dat een gyn op basis daarvan een beslissing maakt.
Dat is heel leuk! Alleen zei Vriendje heel terecht dat we niet moeten denken dat ze het dan ook snappen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Niet echt een cadeau, maar wel leuk: soesjes maken met roze of blauwe vulling, zodat ze bij het eten daarvan zien wat t wordt!
Ja, dat laatste inderdaad! Zeker zo voor de feestdagen, geef iemand dan wat tips en adviezen en een eigen meetapparaatje, zodat ze het zelf kan monitoren.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als het allemaal geen klap uit zou maken en alleen mama er last van zou hebben in de vorm van flauwvallen zouden ze er geen big deal van maken natuurlijk. Dan zou er bij niemand van 35/36 weken meer iets ondernomen worden. Zo eenvoudig ligt het niet, er wordt niet voor niets zo uitgebreid getest op diabetes, hoeveel kwaad dat kan daar heeft de gyn zicht op en inzicht in. Ik vind het in elk geval typisch dat je weer naar huis gestuurd wordt en niet op zn minst langs een diabetesverpleegkundige kunt.
Ja zou jammer zijn als ze dan gewoon opgegeten worden zonder dat iemand er naar om kijktquote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is heel leuk! Alleen zei Vriendje heel terecht dat we niet moeten denken dat ze het dan ook snappen.
Dat men door de eigen vreetzucht de bekendmaking van het geslacht misloopt X-)quote:Op donderdag 20 december 2012 21:26 schreef danic het volgende:
Datis juist leuk joh! En jullie helemaal dubbel van het lachen omdat niemand het door heeft. Het moet ook weer niet té obvious zijn. Maar ik zou de soesjes dan zo groot maken dat het niet in 1 hap naar binnen gaat. Dat ze de vulling wel moeten zien, zeg maar.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef rebel-angel het volgende:
Dus of het is een jongen of je hebt een hoop neutrale kleding
Jij voelt je blij na de Mac? Ik zit altijd binnen een half uur op de plee.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef Logician het volgende:
Ik heb net heeel veel geld uitgegeven bij de prenatal en 2 veeel te dure maar hele leuke "eerste" setjes gehaald, en een skipakje
![]()
en daarna heb ik de mac leeggegeten
En ik voel mij nu heeel blij en ga maar eens proberen vroeg te slapen.
Boodschappen en voor de kinderen zorgen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:18 schreef Suikertante het volgende:
Best diverse dingen doen wij, vrouwen van de wereld
Ow, nu je het zegt! Hier ook! Misschien toch maar even niet de hele dag opruimen in opdracht van hormonenquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:48 schreef Estrys het volgende:
Goedemorgen, de laatste 'peuterloze' dag van het jaar.
Vandaag boodschappen doen en mijn kelderkast opruimen want dat is een onoverzichtelijk zooitje.
Neenee, grote schoonmaak, sporten en werken! Je moet het wel een beetje leuk interpreteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Boodschappen en voor de kinderen zorgen?
Is dat het rhesus C onderzoek?quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:44 schreef Kyara het volgende:
Ik, Midas heeft alleen mega snottebellen.
Ik dacht dat ze mijn bloedgroep en rhesusfactor allang getest hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |