SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet best als je buik nog geluid maaktquote:Op donderdag 20 december 2012 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pizza op. Nu doet mijn buik nomnomnom![]()
![]()
Fax maken voor darmstadquote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet best als je buik nog geluid maakt.
![]()
Kom eens niet zo eng dichtbij.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:25 schreef rival het volgende:
ik ga maar eens richting Dordrecht rijden.......
Fijne avondIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Juist wel. Verwerkingsproces in je buik maakt ook geluid.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet best als je buik nog geluid maakt
Dat dat bij jou niet is snap ik wel, bij jou gaat alles direct de wc weer in, daarom kom je ook niet aan
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hij eet ook vaak boven de potquote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist wel. Verwerkingsproces in je buik maakt ook geluid.
Dat dat bij jou niet is snap ik wel, bij jou gaat alles direct de wc weer in, daarom kom je ook niet aan.
![]()
Goed punt. Ik ga mij morgenochtend even wegen, volgens mij ben ik aangekomenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist wel. Verwerkingsproces in je buik maakt ook geluid.
Dat dat bij jou niet is snap ik wel, bij jou gaat alles direct de wc weer in, daarom kom je ook niet aan![]()
![]()
Gadverdammequote:Op donderdag 20 december 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij eet ook vaak boven de pot.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe komt een skelet bij de bar, zegt ie; mag ik een bier en een dweil?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee kruipt verder onder steen
Jij ziet veel meer nieuwe dingen, dat kan ook tof zijn.![]()
![]()
Ik kom zo wel veel dingen te weten jaquote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Elke dag is weer een ontdekkingsreisquote:Op donderdag 20 december 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook zoquote:Op donderdag 20 december 2012 17:42 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt er positief naar kijken he.
Beter dan negatief denk ik maar.![]()
![]()
Whehehequote:Op donderdag 20 december 2012 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe komt een skelet bij de bar, zegt ie; mag ik een bier en een dweil?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik ga denk ik zo even naar de winkel voor wat lekkers. Wat zal ik kopen
?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mergpijpjes chocomel slagroom amaretto ben en jerry cookie dough pizza bier.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik zo even naar de winkel voor wat lekkers. Wat zal ik kopen
?
Rustig aan.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Drugs are bad, okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm... Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mergpijpjes chocomel slagroom amaretto ben en jerry cookie dough pizza bier.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb je fb even bekeken. Ik vind je echt wel een knappe ventquote:Op donderdag 20 december 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar knipperde ik precies.
Dat gaat 'm worden, jaquote:. Maar ik wil nog wat... Ik denk Toffifee
.
Lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat 'm worden, ja. Maar ik wil nog wat... Ik denk Toffifee
.
. Ik denk dat ik zo ook maar even ga, trek en alles
2 koppen soep is toch geen avondeten
![]()
![]()
Nee, enkel soep niet idd... Daar moet wel wat bijquote:Op donderdag 20 december 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker. Ik denk dat ik zo ook maar even ga, trek en alles
2 koppen soep is toch geen avondeten
.
Jij vindt dat ik een slechte smaak heb. Ik vind van niet. Dat mag ik toch zeggenquote:?
Dankjewel, ik kan over jou niet oordelen want ik heb je nooit gezien.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb je fb even bekeken. Ik vind je echt wel een knappe ventRustig aan.![]()
Vuist in je darm?quote:vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Paar stokbroodjes. Dat noem ik een voorgerechtquote:Op donderdag 20 december 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, enkel soep niet idd... Daar moet wel wat bij.
Dat dacht ik eerst ook, dat hij jou bedoeldequote:. Maar dat doet hij niet
.
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paar stokbroodjes. Dat noem ik een voorgerecht
[..]
Dat dacht ik eerst ook, dat hij jou bedoelde. Maar dat doet hij niet
.
![]()
![]()
Straks maar even bij de supermarkt koekeloeren... Ik heb zin in Crocky bolognesechips.
Die hebben we hier nietquote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
Straks maar even bij de supermarkt koekeloeren... Ik heb zin in Crocky bolognesechips.
![]()
![]()
'Er komt een fax binnen' kan ik nu nooit meer normaal horenquote:
Croky bolognesequote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Onder subcategorie eten subcategorie snacks / chinees ?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga eens bedenken wat ik zal bestellenRustig aan.![]()
Hier welquote:. Ik heb ook eens die van AH-huismerk geprobeerd, die is het toch net niet
.
Volgens mij zijn jullie supermarkten 10x beterquote:Op donderdag 20 december 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier wel. Ik heb ook eens die van AH-huismerk geprobeerd, die is het toch net niet
.
![]()
![]()
Is dat erg?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Er komt een fax binnen' kan ik nu nooit meer normaal horen![]()
![]()
Ik ga gewoon naar de AH, dat is sowieso een goede supermarktquote:Op donderdag 20 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie supermarkten 10x beter.
De enige van AH-huismerk die beter is dan Lays is paprikaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier wel. Ik heb ook eens die van AH-huismerk geprobeerd, die is het toch net niet
.
Maar wij hadden het over Croky...quote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De enige van AH-huismerk die beter is dan Lays is paprika.
Dan heeft jullie AH een breder assortimentquote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de AH, dat is sowieso een goede supermarkt.
.
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wij hadden het over Croky....
Dat valt tegen. De AH hier om de hoek is een franchise, die heeft veel, maar lang niet alles. De AH een kwartier verder is een AH XLquote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heeft jullie AH een breder assortiment.
. Die heeft echt alles.
Volgens mij hebben wij niet eens een XLquote:Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt tegen. De AH hier om de hoek is een franchise, die heeft veel, maar lang niet alles. De AH een kwartier verder is een AH XL. Die heeft echt alles.
.
![]()
Dat zijn mooie winkelsquote:Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt tegen. De AH hier om de hoek is een franchise, die heeft veel, maar lang niet alles. De AH een kwartier verder is een AH XL. Die heeft echt alles.
![]()
![]()
Ik ben er een keer geweest, die hier in Enschede, hij is hugequote:Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij niet eens een XL.
.
Ja, dikke 3 kilometer wandelen voor je alles gehad hebtquote:.
Jezus, dat is een eind lopenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er een keer geweest, die hier in Enschede, hij is huge.
[..]
Ja, dikke 3 kilometer wandelen voor je alles gehad hebt.
. Wij hebben hier geen XL, net even gecheckt
.
Lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb zuurkool op.
Met worst en spekjesBij MetMichielquote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Donderdag, pizza en bier dag.![]()
![]()
Fuck de spelling! Ik heb typtyfusquote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo een pizza margaritha eten
Die had ik gisterenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik had aardappelschijfjes
.
![]()
![]()
Exactly.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus, dat is een eind lopen. Wij hebben hier geen XL, net even gecheckt
.
[..]
Lekker
[..]
Bij MetMichielWhat you forget, you are gonna repeat.
So you like fishsticks?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk m'n visstickjes op
I like putting them in my mouth
What are you, a gay fish?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goedenavond![]()
Hier een stuiterkoter na Kerstmaaltijd op school, en zelf een diner van de McD (nou ja, een wrap) achter de kiezen.... Hopelijk zo nog even inkopen doen voor zondag
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik lees nu Fax zijn post pas, dafuqquote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
So you like fishsticks?
What are you, a gay fish?![]()
![]()
Ja, bier en pizzadag. Bedacht ik me toen ik al op invoeren had gedrukt.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen hij zegt het andersom volgens mij, maar dat boeit niet.
Precies.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, bier en pizzadag. Bedacht ik me toen ik al op invoeren had gedrukt.![]()
Warm aankledenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik eindelijk warme voeten, ga ik weer naar buiten.
Heb ik ook, hoor. Volgens mij zit er bij mij intern iets niet goedquote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar ik krijg altijd koude voeten.
Geitenwollensokkenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik eindelijk warme voeten, ga ik weer naar buiten
Iedereen maar over die pizza dooremelen..... straks betrap ik mezelf nog op een ritje langs Domino's in Heerenveen....quote:Op donderdag 20 december 2012 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
Ja ik ga ook maar voor het bier en pizza dieet vandaagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 december 2012 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook, hoor. Volgens mij zit er bij mij intern iets niet goed.
.
Ik heb van die heule dikke sokken, maar die passen niet in mijn schoenenquote:![]()
![]()
Schoenen losser strikken?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar.
[..]
Ik heb van die heule dikke sokken, maar die passen niet in mijn schoenenWhat you forget, you are gonna repeat.
Dat gaat bij deze schoenen niet zo makkelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schoenen losser strikken?. Maar dat doe ik maar even ja
![]()
![]()
En anders je motorlaarzen aandoen? Die zijn vast wel warm.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gaat bij deze schoenen niet zo makkelijk. Maar dat doe ik maar even ja
Domino's is dan ook de bestequote:Op donderdag 20 december 2012 18:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iedereen maar over die pizza dooremelen..... straks betrap ik mezelf nog op een ritje langs Domino's in Heerenveen....
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: