Moet je wel even opschieten als je dat nog wil, voor 12:11uur vandaag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Skyfall nog niet eens gezien
zo'n stukje zelfkennis verdiend waardering.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet echt een drama zijn gewoon, maar goed, ik ben sowieso een zure zeikerd op vrijwel alles dat nederlands is.
En dan voor skyfall kiezen en niet voor seksquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je wel even opschieten als je dat nog wil, voor 12:11uur vandaag.Anders zul je nooit weten hoe goed die is.
Het is de enige Bond-film die ik heb gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Skyfall nog niet eens gezien
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:10 schreef Tegan het volgende:
Het is de enige Bond-film die ik heb gezien .
Godt, snel, spring in je auto!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan voor skyfall kiezen en niet voor seks
Dat is niet goed?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan voor skyfall kiezen en niet voor seks
Je pre-apocolypsebeurt laten doen door Godt, ja, dan vergaat de wereld wel...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godt, snel, spring in je auto!
De ramen zitten dicht, dat zal pjin doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godt, snel, spring in je auto!
Wat is er mis met Godtquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je pre-apocolypsebeurt laten doen door Godt, ja, dan vergaat de wereld wel...
Om dat oordeel te hebben moet je ze eerst zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind Bond geen zak aan.
Ja maar Daniel Craigquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind Bond geen zak aan.
Ik heb er een paar gezien om dat oordeel te vellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om dat oordeel te hebben moet je ze eerst zien
Alleen qua eten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:12 schreef Tegan het volgende:
Mijn etentje was trouwens erg geslaagd. Qua eten dan. Alles was lekker en precies op schema klaar enzo
.
In de zin van dat de rest een beetje chaotisch was. Mijn gasten besloten de mail te vergeten en een uur eerder te komen terwijl ik dus toen nog niet thuis was. Dus had ik geen tijd om relaxed alles netjes te doen enzo. En toen gingen ze me helpen roeren enzoquote:
Er zijn zat tools om dat te fixen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel aanbieden CL, maar ik heb geen penis.
Dat telt toch nietttt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn zat tools om dat te fixen.
Dat had ik willen zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
In de zin van dat de rest een beetje chaotisch was. Mijn gasten besloten de mail te vergeten en een uur eerder te komen terwijl ik dus toen nog niet thuis was. Dus had ik geen tijd om relaxed alles netjes te doen enzo. En toen gingen ze me helpen roeren enzo, maar toen flikkerde van alles van de muur in de keuken. Dat was niet zo tof zeg maar. En toen ze weg waren toen viel ik van de bank toen date opstond
![]()
.
Ja maar, zo vlak voor het einde is een penis wel een must. Props zijn meer voor tussendoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn zat tools om dat te fixen.
Eeuwige dank? Nog 13 uur en 41 minutenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liever 90 euro dan jou eeuwige dank en eventueel een date?
Die is gestoord.
Hij moet er maar blij mee zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeuwige dank? Nog 13 uur en 41 minuten
Het is ook lang zat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij moet er maar blij mee zijn.
13 uur? Het zou toch vanmiddag om 12 uur zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeuwige dank? Nog 13 uur en 41 minuten
Rekenden ze in CET ja?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
13 uur? Het zou toch vanmiddag om 12 uur zijn?
We lagen samen op een bank languit. Ik aan de buitenkant. En toen stond date op. So far so good. Want ik viel niet. Maar toen een paar secondes later gleed ik zo naar beneden, zo snel dat ik niet eens tijd had om gecontroleerd zachter te vallen/landenquote:
Het einde begint alquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Substitute bunny for baby, case insensitive.
Nerd badge inleveren graag.
Mijn bunnies hebben een hele lieve kaart gehad van mijn moeder. En een mand vol zooi die ze kunnen eten (groenten, konijnensnoepjes, enzo).quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Verjaardag drie maanden geleden
[ link | afbeelding ]
T, dit is best ernstig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn bunnies hebben een hele lieve kaart gehad van mijn moeder. En een mand vol zooi die ze kunnen eten (groenten, konijnensnoepjes, enzo).
Strekking van de kaart:
Lieve <naam van jarige konijn>,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en dat we nog vele jaren je verjaardag mogen vieren. Dit cadeautje is om lekker met je zusjes <naam konijn2> en <naam konijn3> op te eten de komende feestdagen.
Liefs oma <mijn moeders naam>
Keihard gelachen daarna. Maar wel schattig
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |