Ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:30 schreef Tegan het volgende:
Ik moet nog vier dagen werken dit jaar. En dan een hele week vrij in januari.
Nee, dat is zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef je het nog niet in te wrijven
Waaaaaaaaaaroooooooooom?????quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Mijn einde der tijden breekt o aan.
Kerstmarkt Düsseldorf met een bus huisvrouwen
Ja, superstom dat de mensen die in supermarkten werken ook gewoon kerst willen vierenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja dinsdag gaan de supermarkten dicht zijn he. Onhandig.
Niet allemaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja dinsdag gaan de supermarkten dicht zijn he. Onhandig.
Ik dacht dat dat robots warenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, superstom dat de mensen die in supermarkten werken ook gewoon kerst willen vieren
Morgen ga ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Nou. Mijn einde der tijden breekt o aan.
Kerstmarkt Düsseldorf met een bus huisvrouwen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat 'einde der tijden'-gezeik.
Op de dag des Heeres dient er niet geshopt te wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:07 schreef Tegan het volgende:
Gewoon de winkel draaien met wat vakantiekrachtjes. Zij weer geld verdient en de rest weer blij dat ze nog kunnen shoppen.
Dinsdag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de dag des Heeres dient er niet geshopt te worden
1ste Paasdag en Pinksteren zijn altijd op een zondag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1ste Kerst-, Paas en Pinksterdag is officieel een zondag
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1ste Paasdag en Pinksteren zijn altijd op een zondag.
Nou, dan klopt mijn uitspraak toch!quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1ste Paasdag en Pinksteren zijn altijd op een zondag.
Die dus niet, want die vrijdag geldt niet als 2de Hemelvaartsdag, dus geldt Hemelvaartsdag niet als zondag. Je mocht niet op zondag reizen, dus je moest de dag erna wel vrij zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar Pasen en Pinksteren vallen sowieso al op een zondag, dus dat is niet te vergelijken met Kerst. Hemelvaart misschien wel.
99% van de mensen doet gewoon mee voor de gein en geloofd het niet echt hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[Live] Einde van de wereld
Ik vind dat de wereld gewoon uit principe mag vergaan.
Of preventief (scheelt weer een wachtrij bij Petrus).quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik vermoed wel vandaag/morgen een abnormaal aantal zelfmoorden op de wereld. Van teleurgestelde mensen.
Nee, dat hoop ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of preventief (scheelt weer een wachtrij bij Petrus).
Zolang ze maar geen andere mensen meenemen in hun achterlijke gedachtekronkels daarmee.
Mooi zo, dat soort mensen verspillen zuurstof.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik vermoed wel vandaag/morgen een abnormaal aantal zelfmoorden op de wereld. Van teleurgestelde mensen.
Serieus?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik ook niet.
Maar kan me er ergens best iets bij voorstellen. Er zijn mensen die alles hebben verkocht, baan opgezegd, zich helemaal los hebben gemaakt... en dan gebeurt er niks...
Er is zelfs een dude in Nederland die 15k heeft uitgegeven aan een sub om zijn familie te redden van de zonvloed!quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, dat soort mensen verspillen zuurstof.
Zolang ze maar niet een gezin hebben...quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat dus
Maar ergens is het wel sneu dat mensen er zo blind in geloven.
Ja, en idd ik hoop echt dat ze alleen zichzelf ombrengen, maar het zijn vaak van die mensen die dus ook anderen wel even "helpen".quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat dus
Maar ergens is het wel sneu dat mensen er zo blind in geloven.
Ze zijn allemaal naar 'Het bombardement' geweest in de bioscoop en besloten collectief zelfmoord te plegen achteraf?quote:
Als je daar expres/bewust heen gaat, zit er al een steekje bij je los.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal naar 'Het bombardement' geweest in de bioscoop en besloten collectief zelfmoord te plegen achteraf?
God, een film met Jan Smit en dan oprecht verbaasd zijn dat ie kut isquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal naar 'Het bombardement' geweest in de bioscoop en besloten collectief zelfmoord te plegen achteraf?
Het schijnt dus dat hij nog niet eens het meest klote is aan die film. Moet je nagaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
God, een film met Jan Smit en dan oprecht verbaasd zijn dat ie kut is.
De rest van de cast zijn dus ook C-Acteurs?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt dus dat hij nog niet eens het meest klote is aan die film. Moet je nagaan.
Ja, dat moet echt een drama zijn gewoon, maar goed, ik ben sowieso een zure zeikerd op vrijwel alles dat nederlands isquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt dus dat hij nog niet eens het meest klote is aan die film. Moet je nagaan.
Het bombardement zelf zit er als een voetnoot op het eind nog even in...quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De rest van de cast zijn dus ook C-Acteurs?
Misschien hopen ze op een cult status...quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
God, een film met Jan Smit en dan oprecht verbaasd zijn dat ie kut is.
Ik had een kaartje gekocht om hem in de eerste vijf minuten een bom te zien koppen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet echt een drama zijn gewoon, maar goed, ik ben sowieso een zure zeikerd op vrijwel alles dat nederlands is.
Dat kan je ook gewoon in je iphone app makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had een kaartje gekocht om hem in de eerste vijf minuten een bom te zien koppen.
Moet je wel even opschieten als je dat nog wil, voor 12:11uur vandaag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Skyfall nog niet eens gezien
zo'n stukje zelfkennis verdiend waardering.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet echt een drama zijn gewoon, maar goed, ik ben sowieso een zure zeikerd op vrijwel alles dat nederlands is.
En dan voor skyfall kiezen en niet voor seksquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je wel even opschieten als je dat nog wil, voor 12:11uur vandaag.Anders zul je nooit weten hoe goed die is.
Het is de enige Bond-film die ik heb gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Skyfall nog niet eens gezien
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:10 schreef Tegan het volgende:
Het is de enige Bond-film die ik heb gezien .
Godt, snel, spring in je auto!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan voor skyfall kiezen en niet voor seks
Dat is niet goed?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan voor skyfall kiezen en niet voor seks
Je pre-apocolypsebeurt laten doen door Godt, ja, dan vergaat de wereld wel...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godt, snel, spring in je auto!
De ramen zitten dicht, dat zal pjin doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godt, snel, spring in je auto!
Wat is er mis met Godtquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je pre-apocolypsebeurt laten doen door Godt, ja, dan vergaat de wereld wel...
Om dat oordeel te hebben moet je ze eerst zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind Bond geen zak aan.
Ja maar Daniel Craigquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind Bond geen zak aan.
Ik heb er een paar gezien om dat oordeel te vellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Om dat oordeel te hebben moet je ze eerst zien
Alleen qua eten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:12 schreef Tegan het volgende:
Mijn etentje was trouwens erg geslaagd. Qua eten dan. Alles was lekker en precies op schema klaar enzo
.
In de zin van dat de rest een beetje chaotisch was. Mijn gasten besloten de mail te vergeten en een uur eerder te komen terwijl ik dus toen nog niet thuis was. Dus had ik geen tijd om relaxed alles netjes te doen enzo. En toen gingen ze me helpen roeren enzoquote:
Er zijn zat tools om dat te fixen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel aanbieden CL, maar ik heb geen penis.
Dat telt toch nietttt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn zat tools om dat te fixen.
Dat had ik willen zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
In de zin van dat de rest een beetje chaotisch was. Mijn gasten besloten de mail te vergeten en een uur eerder te komen terwijl ik dus toen nog niet thuis was. Dus had ik geen tijd om relaxed alles netjes te doen enzo. En toen gingen ze me helpen roeren enzo, maar toen flikkerde van alles van de muur in de keuken. Dat was niet zo tof zeg maar. En toen ze weg waren toen viel ik van de bank toen date opstond
![]()
.
Ja maar, zo vlak voor het einde is een penis wel een must. Props zijn meer voor tussendoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn zat tools om dat te fixen.
Eeuwige dank? Nog 13 uur en 41 minutenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Liever 90 euro dan jou eeuwige dank en eventueel een date?
Die is gestoord.
Hij moet er maar blij mee zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeuwige dank? Nog 13 uur en 41 minuten
Het is ook lang zat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij moet er maar blij mee zijn.
13 uur? Het zou toch vanmiddag om 12 uur zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeuwige dank? Nog 13 uur en 41 minuten
Rekenden ze in CET ja?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
13 uur? Het zou toch vanmiddag om 12 uur zijn?
We lagen samen op een bank languit. Ik aan de buitenkant. En toen stond date op. So far so good. Want ik viel niet. Maar toen een paar secondes later gleed ik zo naar beneden, zo snel dat ik niet eens tijd had om gecontroleerd zachter te vallen/landenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |