Het einde begint alquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Substitute bunny for baby, case insensitive.
Nerd badge inleveren graag.
Mijn bunnies hebben een hele lieve kaart gehad van mijn moeder. En een mand vol zooi die ze kunnen eten (groenten, konijnensnoepjes, enzo).quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Verjaardag drie maanden geleden
[ link | afbeelding ]
T, dit is best ernstig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn bunnies hebben een hele lieve kaart gehad van mijn moeder. En een mand vol zooi die ze kunnen eten (groenten, konijnensnoepjes, enzo).
Strekking van de kaart:
Lieve <naam van jarige konijn>,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en dat we nog vele jaren je verjaardag mogen vieren. Dit cadeautje is om lekker met je zusjes <naam konijn2> en <naam konijn3> op te eten de komende feestdagen.
Liefs oma <mijn moeders naam>
Keihard gelachen daarna. Maar wel schattig
.
Wquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn bunnies hebben een hele lieve kaart gehad van mijn moeder. En een mand vol zooi die ze kunnen eten (groenten, konijnensnoepjes, enzo).
Strekking van de kaart:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en dat we nog vele jaren je verjaardag mogen vieren. Dit cadeautje is om lekker met je zusjes <naam konijn2> en <naam konijn3> op te eten de komende feestdagen.
.
Wat lief, ze onthoudt ook de namen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Strekking van de kaart:
.
Bij gebrek aan kleinkinderen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
W
T
F
???
Een kaart voor de verjaardag van je flipping konijn???
Ja haha. Ik had gezegd. Kom lekker bij mij eten ter ere van bunny's verjaardag. Cadeautje niet nodig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
W
T
F
???
Mijn drie bunnies zijn het dichtste wat ze heeft dat lijkt op kleinkinderen. Mijn zussen hebben ook geen kinderen en geen huisdieren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat lief, ze onthoudt ook de namen.Als echte kleinkinderen,
Mijn ouders hebben ook geen kleinkinderen maar no way dat ze zoiets doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn drie bunnies zijn het dichtste wat ze heeft dat lijkt op kleinkinderen. Mijn zussen hebben ook geen kinderen en geen huisdieren.
Jij moet echt heel rap kinderen uit gaan poepen volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja haha. Ik had gezegd. Kom lekker bij mij eten ter ere van bunny's verjaardag. Cadeautje niet nodig.
Heeft ze helemaal zelf gedaan de rest.
Ik zou dat misschien ook wel doen als mijn zus me zou uitnodigen voor de verjaardag van haar hond ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook geen kleinkinderen maar no way dat ze zoiets doen
Dan eet je ze opquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou dat misschien ook wel doen als mijn zus me zou uitnodigen voor de verjaardag van haar hond ofzo.
Maar, het was gewoon wel geinig eenmalig. Volgend jaar komt er geen groot feest ofzo hoor.
Proved them wrongquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
En dan beweren ze dat FOK!kers geen leven hebben.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
W
T
F
???
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:41 schreef Tegan het volgende:
Van de andere gasten heb ik overigens geen kaarten gehad hoor.
Je hebt mensen uitgenodigd voor de verjaardag van je konijn... You need to seriously reconsider your prioritiesquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:41 schreef Tegan het volgende:
Van de andere gasten heb ik overigens geen kaarten gehad hoor.
Het eten van datzelfde konijn bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mensen uitgenodigd voor de verjaardag van je konijn... You need to seriously reconsider your priorities
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt mensen uitgenodigd voor de verjaardag van je konijn... You need to seriously reconsider your priorities
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:44 schreef Tegan het volgende:
Toen ik op vakantie was afgelopen zomer heb ik ook een kaart naar mijn eigen adres gestuurd, geadresseerd naar mijn bunnies.
Want grappig.
Nou vooruit. Ik neem aan dat een konijn-thema hier op lijkt:quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee. Een etentje 'zomaar' was maar stom. Dit was grappig.
Het menu was ook helemaal in konijn-thema.
Zoiets was het wel ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik neem aan dat een konijn-thema hier op lijkt:
En T. in een Playboy Bunny pakje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Bij een diner in konijnenthema zou ik idd konijn op het menu verwachten...
Konijnenstaartsoep, konijnenbout en als toetje ijs (ja, dat heeft niks met konijn te maken, maar is wel lekker)quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Bij een diner in konijnenthema zou ik idd konijn op het menu verwachten...
Dat is echt te klein om een hele soep van de trekken hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Konijnenstaartsoep, konijnenbout en als toetje ijs (ja, dat heeft niks met konijn te maken, maar is wel lekker)
Crap. Dat was wel een goed avondsnack geweest als de gasten weg waren. Gemiste kansquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En T. in een Playboy Bunny pakje.
Sja, niet om mans te doen ofzo, maar je kan het ook gewoon downloadenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Stomme Steam WintersaleGaat me weer bakken met geld kosten
65e voor een PC-game? Via Steam? Tijdens de Wintersale?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om mans te doen ofzo, maar je kan het ook gewoon downloaden.
Ik koop echt wel spellen origineel hoor, maar echt niet alles. Sommige games zijn 4-6 uurtjes singleplayer en draaien dan voornamelijk om de multiplayer, die ik niet doe. Dan vind ik 65 euro echt teveel.
nee, PC is wel iets goedkoper, maar consolegames kosten dat wel vaak.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
65e voor een PC-game? Via Steam? Tijdens de Wintersale?
Heb nu 3 games voor 15e. Maar er staan ook pakketen op, 30+ games voor 65e
Ik betaal normaal 10~30e voor de games op Steam, die ik dan vervolgens altijd kan downloaden en spelen. Heerlijk. Voor mij nooit meer fysieke meuk of downloaden van games. Steam is makkelijker.
Steam is dus redelijk. Zolang je ook redelijk games kooptquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, PC is wel iets goedkoper, maar consolegames kosten dat wel vaak.
Ik wou gewoon dat diensten als Onlive naar Nederland kwamen. Ik wil echt wel betalen, maar wel redelijk.
Ik was echt een die-hard PCgamer, maar ik heb nu gewoon de xboxcontroller op de PC aangesloten. Borderlands, Hitman 47, Dishonored, allemaal uitgespeeld ermee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Steam is dus redelijk. Zolang je ook redelijk games koopt
En consoles, nee, het is het nooit geweest, en het zal het nooit worden voor mij. Ik kan niet zonder veel knoppen en precisie.
herkenbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, bij de Sale koop ik ws. weer allerlei games die me op dat moment tof lijken en ik nooit meer speel
Console games koop ik gewoon via Amazon en nooit de nieuwste. Scheelt ruim 40 euro per game als je een maand of 2 kan wachten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, PC is wel iets goedkoper, maar consolegames kosten dat wel vaak.
Ik wou gewoon dat diensten als Onlive naar Nederland kwamen. Ik wil echt wel betalen, maar wel redelijk.
Is uiteraard ook weer zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Console games koop ik gewoon via Amazon en nooit de nieuwste. Scheelt ruim 40 euro per game als je een maand of 2 kan wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |