Sorry... ik ga straks/vanavond niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog een poging
Wie wil er straks/vanavond meeten @ Glazen Huis?
Sorry, een beetje te ver weg voor mijquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog een poging
Ikquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog een poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Dat was al het zoveelste topic vol gezeik. Ik heb m'n grenzenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dat is een andere reden dan dat je gisteravond wegging. Nu wordt er ook gezeurd.
Uhm nee? Sfeertje was prima gisteravond.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was al het zoveelste topic vol gezeik. Ik heb m'n grenzen
Pino, je kunt me ook gewoon negeren.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm nee? Sfeertje was prima gisteravond.
Open een topic.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog een poging
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pino, je kunt me ook gewoon negeren.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef Marco001 het volgende:
Raddering heeft echt een huge bril zeg!
heb al een date met de man in leren jasquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog een poging
Was er gister gezeik?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was al het zoveelste topic vol gezeik. Ik heb m'n grenzen
Zaterdag ben ik er sowiesoquote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Open een topic.
Serieus, zo ontstond er vorig jaar een meet in Leiden.
Hij is zonder bril zoveel knapperquote:Op donderdag 20 december 2012 15:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die bril is ook echt groot he.Zo op de normale webcam in de studio valt het nog wel mee.
Was er niet, en ja, die zijn pleitequote:Op donderdag 20 december 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was er gister gezeik?Niet gemerkt, die VBL gasten hebben al een ban toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |