quote:
quote:
zulks enzoquote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Coldplay. Origineel is 2000x beter.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
ROT OP MET JE COLDPLAY VERSIE!
PRETENDERS
Gerard Piquequote:
Ik had het ook goed zocht alleen de bevestigingquote:Op donderdag 20 december 2012 15:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen zwanger zijn en overgewicht hebben qua figuur
+1quote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
ROT OP MET JE COLDPLAY VERSIE!
PRETENDERS
Piraten gaan hatenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet niks
Maar nee dank je
voetbal
Sorry... ik ga straks/vanavond niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog een poging
Wie wil er straks/vanavond meeten @ Glazen Huis?
Sorry, een beetje te ver weg voor mijquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog een poging
Ikquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog een poging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Dat was al het zoveelste topic vol gezeik. Ik heb m'n grenzenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dat is een andere reden dan dat je gisteravond wegging. Nu wordt er ook gezeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |