Vers geperst is nog wel te doen, ja. Die geurquote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verse sinaasappelsap![]()
Sinaasappels zo eten vind ik ook niks
Ja, maar ik wil mezelf dus 's ochtends kunnen verwennen met croissantjes uit de oven en vers geperste jusquote:Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vers geperst is nog wel te doen, ja. Die geur.
je bent er toch bij... sta je dan lekker te pissen... en dan? haar weer knuffelen of lekker dicht tegen haar aankruipen?quote:
Croissantjesquote:Op donderdag 20 december 2012 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mezelf dus 's ochtends kunnen verwennen met croissantjes uit de oven en vers geperste jus
Lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mezelf dus 's ochtends kunnen verwennen met croissantjes uit de oven en vers geperste jus
Dat kan.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker. De croissantjes dan, ik houd echt niet van sinaasappelsap
.
Nee, daarna mag ze gaan douchenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
je bent er toch bij... sta je dan lekker te pissen... en dan? haar weer knuffelen of lekker dicht tegen haar aankruipen?
en waarom heb ik deze narigheid in mijn hoofd
Dat klopt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
nou erg prettig toch zulke ouders.... er zijn er genoeg die dat niet hebben.
Ik zou 'r daarna gewoon bij het afval dumpen. Ajudeva!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, daarna mag ze gaan douchen
ik zie er echt het nut/plezier niet van in.... geen klein beetje, niks....quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, daarna mag ze gaan douchen
ga lekker douchen danquote:Op donderdag 20 december 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
Het enige eventueel fijne dat ik kan bedenken is dat het warm is. Maar dat is het dan ook.
Gevalletje Dumb & Dumber op de brommerquote:Op donderdag 20 december 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
Het enige eventueel fijne dat ik kan bedenken is dat het warm is. Maar dat is het dan ook.
nee donderdag.. laatste werkdag van de weekquote:Op donderdag 20 december 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf is het alweer donderdag? Ik dacht dat het woensdag was
En van het jaar?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
nee donderdag.. laatste werkdag van de week
Moest jij nou nog bij een meet komen te staan?quote:
ik moet de 31ste nog werken.... maar waarschijnlijk ga ik volgende week op donderdag en vrijdag ook werken....quote:
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest jij nou nog bij een meet komen te staan?
Aha, Ik dacht dat je lekker vakantie had.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet de 31ste nog werken.... maar waarschijnlijk ga ik volgende week op donderdag en vrijdag ook werken....
U is geweldigquote:
heb ik toch een week in principe!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, Ik dacht dat je lekker vakantie had.
En volgende week? Bij je werk of garage?
Mag je de uren meenemen?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik toch een week in principe!
nou ik kom dit jaar in de min met mijn uren..... als ik volgende week donderdag en vrijdag wel zou gaan werken dan kom ik precies uit...
dus ik twijfel.... op zich hou ik nog zat over voor volgend jaar.....
Ga je ook mee karten?quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shit hee. Wel goed bezig geweest voor mijn lichaam en longen vandaag, maar niet voor mijn ondernemingsplan
Gezondheid is ook belangrijk, belangrijker dan studie, vind ikquote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Shit hee. Wel goed bezig geweest voor mijn lichaam en longen vandaag, maar niet voor mijn ondernemingsplan
Mijn lichaam de aandacht gegeven die het nodig had. Rust vooral en gewoon lief geweest voor mijn lichaam. En stomen voor mijn longen.quote:
True. Maar ik wil mijn plan voor morgen af hebben, eigenlijk. En moet nog wat doen, bedenk ik me nuquote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezondheid is ook belangrijk, belangrijker dan studie, vind ik.
Ik snap je wel. Lekker dat plan af hebben en er niet meer naar om hoeven te kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar ik wil mijn plan voor morgen af hebben, eigenlijk. En moet nog wat doen, bedenk ik me nu
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou lullig zijn voor degene die graag winnen
Daarom juist. Dan weet ik van tevoren al dat ik geen kans maak en dan maakt het me niet uitquote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
jullie gaan karten?quote:
Dat is wel het planquote:
quote:
ik doe (deed eigenlijk) ook aan races mee. ben nog nooit buiten de top3 geeindigt.....quote:
Tofquote:
Jaarverslag voor de OCquote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Lekker dat plan af hebben en er niet meer naar om hoeven te kijken.
Wat moet je doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |