quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mission accomplished. Daar zijn wij FOK!sters voor
.
Is dat raar dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
van de ellende van een ander word jij vrolijker?
Ellende? Waar heb jij het overquote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
van de ellende van een ander word jij vrolijker?
mij zou dat boeien. ik zou nee zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat niet meteen, maar er werd mij eens gevraagd of ik over iemand heen zou pissen als ze me dat zou vragen. Ik zei jaBoeit mij dat of een meiske door mij ondergezeken wil worden, als ze dat nou lekker vindt
Dit heb ik dus nog niet gedaan
Leedvermaak kan mooi vermaak zijn jaquote:
Maar als ik het nu over jou heen zou doen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat niet meteen, maar er werd mij eens gevraagd of ik over iemand heen zou pissen als ze me dat zou vragen. Ik zei jaBoeit mij dat of een meiske door mij ondergezeken wil worden, als ze dat nou lekker vindt
Dit heb ik dus nog niet gedaan
Ja! Bijna -EINDELIJK- een oven in mijn eigen huisjequote:
Nee, andersom wil ik het absoluut niet hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als ik het nu over jou heen zou doen?![]()
Wat ik overigens nooit zou doen, want dat valt bij mij onder de categorie 'ranzige dingen die ik nooit zal doen'
Dat bedoel ik maar. Dus ik ga het even boven de wc doen, nu ik uitgelachen benquote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, andersom wil ik het absoluut niet hebben
Take pictures!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Dus ik ga het even boven de wc doen, nu ik uitgelachen ben
maar over haar zou je dat best willen doen dus? waarom?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, andersom wil ik het absoluut niet hebben
Kerstavondjequote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja! Bijna -EINDELIJK- een oven in mijn eigen huisje
ik moet op cadeautjes wachten tot de 2e kerstdag!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kerstavondje. Eerste Kerstdag
. Tweede Kerstdag
.
Maar vooral Kerstavondje, cadeautjes.
Exactly! Kerstavond krijg ik mijn ovenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kerstavondje. Eerste Kerstdag
. Tweede Kerstdag
.
Maar vooral Kerstavondje, cadeautjes.
Hèèèèh...quote:
Als ze er om vroeg, waarom niet? Als ze daar gelukkig van wordt?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
maar over haar zou je dat best willen doen dus? waarom?
je bent er zelf ook bij, daarom niet misschien?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ze er om vroeg, waarom niet? Als ze daar gelukkig van wordt?
wie is er zo lief?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exactly! Kerstavond krijg ik mijn oven
Verse sinaasappelsapquote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet zo van sinaasappels. Eigenlijk haat ik ze.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
je bent er zelf ook bij, daarom niet misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |