Super Smash Brothers (non brawl/melee) pak ik weer mee!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Mario Kart win ik
Goed van je dat het allemaal wel aan kunt. En dingen vergeten is menselijkquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, zo heel druk heb ik het nu niet. Het loopt eigenlijk wel lekker en krijg van alle kanten complimenten. Alleen ik vergeet soms dingen, zoals dit jaarverslag, waarmee ik mezelf in mijn vingers knip.
[..]
Dagelijks Bestuur.
Meleequote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Super Smash Brothers (non brawl/melee) pak ik weer mee!
De wii versie misschien wel, want die heb ik amper gespeeld.quote:
Dit is anders vergeten. Dit is gewoon, er zijn zoveel kleine dingen die ik in de gaten moet houden, dat ik van het grootste deel niet eens weet dat het moet gebeuren, terwijl ik wel weet dat het moet gebeuren. Ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed van je dat het allemaal wel aan kunt. En dingen vergeten is menselijk
Rubber schakelplunjerzooi, de markt vroeg erom vanwege de prijs en platheid, maar hier krijgt de markt het weer terug in zijn gezicht.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Mijn afstandsbediening is half kapot. Echt fantastisch.
je moest stoppen dus?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hele leven lang. Tot 3 jaar geleden
Double Dash ben ik ook goed inquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De wii versie misschien wel, want die heb ik amper gespeeld.
Maar double dash, 64 en de originele own ik je hard.
op de snes?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk wel dat ik jullie versla met Mario kart.
Je ziet door de bomen het bos niet meer, of zoiets.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is anders vergeten. Dit is gewoon, er zijn zoveel kleine dingen die ik in de gaten moet houden, dat ik van het grootste deel niet eens weet dat het moet gebeuren, terwijl ik wel weet dat het moet gebeuren. Ofzo.
Hij heeft het jaaaaren lang gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rubber schakelplunjerzooi, de markt vroeg erom vanwege de prijs en platheid, maar hier krijgt de markt het weer terug in zijn gezicht.
Jaquote:
Zoiets.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ziet door de bomen het bos niet meer, of zoiets.
Precies, en nu moet je een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft het jaaaaren lang gedaan.
zegt me niks nee...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef Royco1 het volgende:
En unirally win ik zeker, de meeste hier zullen het niet eens kennen denk ik.
Te lui voorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, en nu moet je een nieuwe kopen.
Challenge acceptedquote:
Dus jij had ons kunnen vertegenwoordigen op e Olympische Spelen ipv Kromme Jojo?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
En tot mijn 14e was er ook mogelijkheid tot Nederlands Kampioen worden. Maar toen kwam mijn blinde darm trollen.
Iets meer respect mag wel he.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij had ons kunnen vertegenwoordigen op e Olympische Spelen ipv Kromme Jojo?
dat is echt zonde!!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
En tot mijn 14e was er ook mogelijkheid tot Nederlands Kampioen worden. Maar toen kwam mijn blinde darm trollen.
Zo zag het er op mijn 14e nog wel uit jaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij had ons kunnen vertegenwoordigen op e Olympische Spelen ipv Kromme Jojo?
Zonde welquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo zag het er op mijn 14e nog wel uit ja
volgens mij heb ik gemist welke sport we t over hebben?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwemmenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij heb ik gemist welke sport we t over hebben?
Ik 'moest' niet stoppen. Ik ben gestopt vanwege studie en er geen tijd meer voor hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
dat is echt zonde!!
maar moest je definitief stoppen of heb je het daarna nooit meer opgepakt?
Wow, dat is balen zegquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wedstrijdzwemmenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij heb ik gemist welke sport we t over hebben?
Nee, hij duikt op de meest onverwachte plaatsen op zoals Jaws dat kanquote:
warme douche nemenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom heb ik het zo koud?Dik vest aan, dikke sokken aan, verwarming aan, maar ik krijg het maar niet warm
minder fokken?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 'moest' niet stoppen. Ik ben gestopt vanwege studie en er geen tijd meer voor hebben.
Wel heel lang nog voor mijzelf getraind, en dat doe ik nog wel af en toe. Moet dat weer wat meer gaan doen. Maar daar heb je de tijdkwestie weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 16:30:54 ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb WEEKEND
partytime!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"ken" je pas sinds vandaag dus ik weet het niet... maar als vandaag zoals alle andere dagen isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, want ik zit zoveel op fok
Nee, want vandaag zit ik thuis ivm een beginnende longontsteking en mag ik de deur niet uit, mag ik amper wat doen uberhauptquote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
"ken" je pas sinds vandaag dus ik weet het niet... maar als vandaag zoals alle andere dagen is
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
krijg je er zelf geen ranzige M.I's van?
Wat jij ranzig vind, kan zij zomaar lekker vinden.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
krijg je er zelf geen ranzige M.I's van?
Volgende keer maar bestellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
maar dit? nee dit niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat jij ranzig vind, kan zij zomaar lekker vinden.
Ghehe.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:41 schreef Watertornado het volgende:
Geeft wel een andere draai aan "klatergoud" bedenk ik me net.
Ja ècht hè.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso de dingen waar sommige mensen op geilen.
Ja, echt! Seksquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar kan ik niet bijquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
zoals een poepsokquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Precies. Het idee alleen al..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet te geloven dat mensen dat lekker vinden
Ach zolang ik er geen last van heb mag iedereen geilen op wat hij of zij wil hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga hier spijt van krijgen maar uhm wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:
True, en zolang het legaal isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach zolang ik er geen last van heb mag iedereen geilen op wat hij of zij wil hoor
nieuwsbericht op FP.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hier spijt van krijgen maar uhm wat moet ik me daar bij voorstellen?
Omdat toen uitgebreid bij Nachtrijder was, met Irene van de Laarquote:Op donderdag 20 december 2012 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rockbitch deed dat onstage, waarom weet ik dit.
dit sowieso.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach zolang ik er geen last van heb mag iedereen geilen op wat hij of zij wil hoor
Mijn ex-zwager kwam hiermeequote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat toen uitgebreid bij Nachtrijder was, met Irene van de Laar
Ik ga wel even kijken denk ik.quote:
Hij valt tegen hoor, daar was weinig seks aanquote:Op donderdag 20 december 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken denk ik.
Dit is weer zo'n moment waarop ik weer een stukje van mijn onschuld voel wegebben dankzij FOK!
Dat heb jij toch helemaal niet meer?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n moment waarop ik weer een stukje van mijn onschuld voel wegebben dankzij FOK!
Ik kies ervoor niet te gaan zoeken naar wat het isquote:Op donderdag 20 december 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
maar genoeg ranzigquote:Op donderdag 20 december 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij valt tegen hoor, daar was weinig seks aan.
Heus nog wel iets!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet meer?
Wie?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rockbitch deed dat onstage, waarom weet ik dit.
Onmogelijk. Ik ben vrouw en dus nieuwsgierig!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kies ervoor niet te gaan zoeken naar wat het is
Beetje als die laatste druppel in zo'n fles sterkedrank die er niet uit wil komen maar je ziet het bodempje nog wel!quote:
Een band met betrekkelijk slechte muziek, menig man ging daar ook met een andere reden heenquote:
Ik ben vrouw en niet nieuwsgierig. Dus die dus mag weg.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik ben vrouw en dus nieuwsgierig!
Ah. Tof. Blij het niet te kennen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een band met betrekkelijk slechte muziek, menig man ging daar ook met een andere reden heen. Ze zijn ooit bij seks voor de Buch geweest, dan weet je wel genoeg
.
Denk dat er niemand een titel van een nummer kan noemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een band met betrekkelijk slechte muziek, menig man ging daar ook met een andere reden heen. Ze zijn ooit bij seks voor de Buch geweest, dan weet je wel genoeg
.
Misschien kun je nog wat onschuld terugwinnen door dit te luisteren?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heette er niet een liedje ook gewoon "fistfuck"?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat er niemand een titel van een nummer kan noemen.
Maar wel dat ze on stage pisten, tampons het publiek ingooide en allerlei formaten dildo's naar binnen stopte.
En dat er natuurlijk altijd mannen uit de zaal geplukt werden om backstage te komen.
Ja ach, ook maar via via gehoordquote:Op donderdag 20 december 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Tof. Blij het niet te kennen.
UHu en sommige kerels zette dan van die Vikinghelmen opquote:Op donderdag 20 december 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat er niemand een titel van een nummer kan noemen.
Maar wel dat ze on stage pisten, tampons het publiek ingooide en allerlei formaten dildo's naar binnen stopte.
En dat er natuurlijk altijd mannen uit de zaal geplukt werden om backstage te komen.
Ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heette er niet een liedje ook gewoon "fistfuck"?
Goede omschrijving wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje als die laatste druppel in zo'n fles sterkedrank die er niet uit wil komen maar je ziet het bodempje nog wel!
daar loop je dan ook al de halve dag mee rond hequote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Hoe komt die gast daarbij.
Hoe vul je zo een ding?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
daar loop je dan ook al de halve dag mee rond he
Staat raar genoeg gewoon tussen mijn mp3tjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Maar waarom verbaasd het me niks dat uitgerekend jij een nummer kent.
Welke film?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
Film duurt me te lang. 3 kwartier aan het kijken en heb het idee dat ik al 1,5 uur bezig was. En dan duurt die film ook nog eens 2,5 uur
zo diep wil ik hier niet over nadenkenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe vul je zo een ding?. Gewoon aan je aars zetten?
Gaat automatisch hierquote:Op donderdag 20 december 2012 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
zo diep wil ik hier niet over nadenken
Niks te doen Op mijn werk, maar jullie gaan iets Te Snel om Mobiel bij te houden.quote:
De MI's! Bah!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe vul je zo een ding?. Gewoon aan je aars zetten?
Mwoah ik ben wel redelijk zeker van mezelf hoor. Gewoon nieuwsgierig van aardquote:Op donderdag 20 december 2012 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
daar zou je toch van moeten schrikken
op een mobiel zijn dit soort topics niet goed te doen nee!quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks te doen Op mijn werk, maar jullie gaan iets Te Snel om Mobiel bij te houden.
Easy peasy.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
op een mobiel zijn dit soort topics niet goed te doen nee!
en daarnaast Moet ik Nog veel andere dingen doen zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
op een mobiel zijn dit soort topics niet goed te doen nee!
als ik geluk Heb, zit ik hier op 3g, meestal op het g-netwerk.quote:
vraag die ik beantwoord wil hebben is hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah ik ben wel redelijk zeker van mezelf hoor. Gewoon nieuwsgierig van aard.
Dan lukt het idd niet zo goedquote:Op donderdag 20 december 2012 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
als ik geluk Heb, zit ik hier op 3g, meestal op het g-netwerk.
Voor jou misschien. Ik vind mobiel FOK!ken ook niks hoor.quote:
Daar kan ik dan geen antwoord op geven...quote:Op donderdag 20 december 2012 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
vraag die ik beantwoord wil hebben is hoe kom je hierbij?
weetje.... degene die mij vandaag negeert krijgt van mij een poepsok!
*pakt een sok uit de kast*
ohnee wacht, geen schone uit de kast natuurlijk.
*pakt vieze sok*
die gaan we ff lekker vol....... ja euh
Mensen bedenken de raarste ideeën vaak op de wc. Misschien ligt daar de link.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
vraag die ik beantwoord wil hebben is hoe kom je hierbij?
weetje.... degene die mij vandaag negeert krijgt van mij een poepsok!
*pakt een sok uit de kast*
ohnee wacht, geen schone uit de kast natuurlijk.
*pakt vieze sok*
die gaan we ff lekker vol....... ja euh
Hm, ik juist doorgaans te beste.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen bedenken de raarste ideeën vaak op de wc. Misschien ligt daar de link.
Ik kan het vaak wel bijhouden, maar met 2 uurtjes is de telefoon leegquote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef muhahaha het volgende:
Ik ook niet, gaat te snel. Doe het wel soms.
Batterij vind het overigens ook niet zo fijn.
Eens.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik vind mobiel FOK!ken ook niks hoor.
Whatsapp en facebook ernaast en maak er dan 1.5 uur vanquote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het vaak wel bijhouden, maar met 2 uurtjes is de telefoon leeg
Die zijn inbegrepenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Whatsapp en facebook ernaast en maak er dan 1.5 uur van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |