Top 3 is niet perse winnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik doe (deed eigenlijk) ook aan races mee. ben nog nooit buiten de top3 geeindigt.....
Dus ik denk dat ik een goede kans heb om daar de snelste te zijn.
al weet je het op zo'n kartbaan natuurlijk nooit, zit vaak erg veel verschil tussen de karts.
Ah, dat verklaard wel watquote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik doe (deed eigenlijk) ook aan races mee. ben nog nooit buiten de top3 geeindigt.....
Dus ik denk dat ik een goede kans heb om daar de snelste te zijn.
al weet je het op zo'n kartbaan natuurlijk nooit, zit vaak erg veel verschil tussen de karts.
In een race de top 3 halen met als tegenstanders ook racers dan is tegen een stel fokkers de kans op winst wel heel groot hequote:
Doet aan mijn uitspraak niks af.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In een race de top 3 halen met als tegenstanders ook racers dan is tegen een stel fokkers de kans op winst wel heel groot he
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
second place is the first loser, correct!
Nu haat ik het zijn van een DB in mijn eentje.quote:
Wel aan het burngehalte, maar die burnopmerking kwam niet van jouquote:
Zeg dat dan tegen Vinnie.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel aan het burngehalte, maar die burnopmerking kwam niet van jou
Ja, wie wil dat nu niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
second place is the first loser, correct!
Bij dezenquote:
Dat snap ik. Heb je nog geen anderen kunnen 'werven'?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu haat ik het zijn van een DB in mijn eentje.
Weet ikquote:Op donderdag 20 december 2012 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel aan het burngehalte, maar die burnopmerking kwam niet van jou
Gelukkig!!quote:
Goedquote:Op donderdag 20 december 2012 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen![]()
Hoe is het met je knie?
Somsquote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef rival het volgende:
ja die Vinniiee is een gemene man, ik merk het al
Hoebedoel je?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat snap ik. Heb je nog geen anderen kunnen 'werven'?
Ik ken het gevoel, ik ken het gevoel. Heb het regelmatig gehad op een buitenbaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik van balen hoor, zeker als nr1 te halen was
Nou omdat je zegt dat er het in je eentje doet? Kan niet iemand anders het ook gaan doen?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoebedoel je?
We hebben leden genoeg.
Wil je mij bij het karten in de OP zetten? Dank jequote:Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens net als wanneer we met zijn alleen een wedstrijdje zwemmen zouden doen. Ik zwem jullie er allemaal uit
deze baan:quote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik van balen hoor, zeker als nr1 te halen was
Ik kan nergens mee winnenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens net als wanneer we met zijn alleen een wedstrijdje zwemmen zouden doen. Ik zwem jullie er allemaal uit
Daar wil ik de mensen de tijd voor geven.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou omdat je zegt dat er het in je eentje doet? Kan niet iemand anders het ook gaan doen?
Fixedquote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je mij bij het karten in de OP zetten? Dank je
Irritant zijn ook wel hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan nergens mee winnen.
Ja misschien met onder een steen leven
Ah, nog even volhouden dusquote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar wil ik de mensen de tijd voor geven.
Ik ben halsoverkop in het DB gekomen en had nog amper inzicht van wat er überhaupt gebeuren moest.
Bij de vergadering van februari komen er verkiezingen waarin er, hopelijk, weer een driekoppig DB ontstaat.
Ik zou nou al voor de derde keer de afkorting "DB" staan, maar wat betekent het? Diepe bad?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar wil ik de mensen de tijd voor geven.
Ik ben halsoverkop in het DB gekomen en had nog amper inzicht van wat er überhaupt gebeuren moest.
Bij de vergadering van februari komen er verkiezingen waarin er, hopelijk, weer een driekoppig DB ontstaat.
Am I wrong?quote:
wowquote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
deze baan:http://www.whiteriver.ie/gallery/aerial-photos/
Ik ben gewoon in mijn vrije dagen (die niet meer te verdisconteren zijn) het alsnog gaan oplossen. Maar ik niet denk dat je dat van iedereen kan verwachten.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, ik moet iets onmogelijks doen van mn baas, dus nu ben ik heel hard aan het doen alsof ik er mee bezig ben en kom straks terug met dat ik er niet uit kwam.
Mwa, zo heel druk heb ik het nu niet. Het loopt eigenlijk wel lekker en krijg van alle kanten complimenten. Alleen ik vergeet soms dingen, zoals dit jaarverslag, waarmee ik mezelf in mijn vingers knip.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, nog even volhouden dus. Zal wel een stuk rustiger worden als het weer netjes verdeeld is
Dagelijks Bestuur.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou nou al voor de derde keer de afkorting "DB" staan, maar wat betekent het? Diepe bad?
heb je dat gedaan als sport?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
oh nee, maar ik weet dat dit een test is van hem. Ik heb uitgezocht wat ik kon vinden en laat het daarbij. Heb een aantal calculaties in een sheet gegooid, daar een prognose van gemaakt en koppel die straks terug.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in mijn vrije dagen (die niet meer te verdisconteren zijn) het alsnog gaan oplossen. Maar ik niet denk dat je dat van iedereen kan verwachten.
Mijn hele leven lang. Tot 3 jaar geledenquote:
Nuhu. Mario Kart win ikquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk wel dat ik jullie versla met Mario kart.
Of met Unirally
Deze was/is echt bruut, vrij breed om goed in te kunnen halen, maar met een heel aantal tricky punten, waarbij je met de ideale lijn hard doorheen kan, maar een foutje en je ligt naast de baan.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
wow
zo'n soort baan hadden we in uitgeest.. die bestaat niet meer
Nooitquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Mario Kart win ik
Super Smash Brothers (non brawl/melee) pak ik weer mee!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nuhu. Mario Kart win ik
Goed van je dat het allemaal wel aan kunt. En dingen vergeten is menselijkquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, zo heel druk heb ik het nu niet. Het loopt eigenlijk wel lekker en krijg van alle kanten complimenten. Alleen ik vergeet soms dingen, zoals dit jaarverslag, waarmee ik mezelf in mijn vingers knip.
[..]
Dagelijks Bestuur.
Meleequote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Super Smash Brothers (non brawl/melee) pak ik weer mee!
De wii versie misschien wel, want die heb ik amper gespeeld.quote:
Dit is anders vergeten. Dit is gewoon, er zijn zoveel kleine dingen die ik in de gaten moet houden, dat ik van het grootste deel niet eens weet dat het moet gebeuren, terwijl ik wel weet dat het moet gebeuren. Ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed van je dat het allemaal wel aan kunt. En dingen vergeten is menselijk
Rubber schakelplunjerzooi, de markt vroeg erom vanwege de prijs en platheid, maar hier krijgt de markt het weer terug in zijn gezicht.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
Mijn afstandsbediening is half kapot. Echt fantastisch.
je moest stoppen dus?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hele leven lang. Tot 3 jaar geleden
Double Dash ben ik ook goed inquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De wii versie misschien wel, want die heb ik amper gespeeld.
Maar double dash, 64 en de originele own ik je hard.
op de snes?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk wel dat ik jullie versla met Mario kart.
Je ziet door de bomen het bos niet meer, of zoiets.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is anders vergeten. Dit is gewoon, er zijn zoveel kleine dingen die ik in de gaten moet houden, dat ik van het grootste deel niet eens weet dat het moet gebeuren, terwijl ik wel weet dat het moet gebeuren. Ofzo.
Hij heeft het jaaaaren lang gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rubber schakelplunjerzooi, de markt vroeg erom vanwege de prijs en platheid, maar hier krijgt de markt het weer terug in zijn gezicht.
Jaquote:
Zoiets.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ziet door de bomen het bos niet meer, of zoiets.
Precies, en nu moet je een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft het jaaaaren lang gedaan.
zegt me niks nee...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef Royco1 het volgende:
En unirally win ik zeker, de meeste hier zullen het niet eens kennen denk ik.
Te lui voorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, en nu moet je een nieuwe kopen.
Challenge acceptedquote:
Dus jij had ons kunnen vertegenwoordigen op e Olympische Spelen ipv Kromme Jojo?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
En tot mijn 14e was er ook mogelijkheid tot Nederlands Kampioen worden. Maar toen kwam mijn blinde darm trollen.
Iets meer respect mag wel he.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij had ons kunnen vertegenwoordigen op e Olympische Spelen ipv Kromme Jojo?
dat is echt zonde!!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
En tot mijn 14e was er ook mogelijkheid tot Nederlands Kampioen worden. Maar toen kwam mijn blinde darm trollen.
Zo zag het er op mijn 14e nog wel uit jaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jij had ons kunnen vertegenwoordigen op e Olympische Spelen ipv Kromme Jojo?
Zonde welquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo zag het er op mijn 14e nog wel uit ja
volgens mij heb ik gemist welke sport we t over hebben?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwemmenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij heb ik gemist welke sport we t over hebben?
Ik 'moest' niet stoppen. Ik ben gestopt vanwege studie en er geen tijd meer voor hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
dat is echt zonde!!
maar moest je definitief stoppen of heb je het daarna nooit meer opgepakt?
Wow, dat is balen zegquote:Op donderdag 20 december 2012 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wedstrijdzwemmenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij heb ik gemist welke sport we t over hebben?
Nee, hij duikt op de meest onverwachte plaatsen op zoals Jaws dat kanquote:
warme douche nemenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom heb ik het zo koud?Dik vest aan, dikke sokken aan, verwarming aan, maar ik krijg het maar niet warm
minder fokken?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik 'moest' niet stoppen. Ik ben gestopt vanwege studie en er geen tijd meer voor hebben.
Wel heel lang nog voor mijzelf getraind, en dat doe ik nog wel af en toe. Moet dat weer wat meer gaan doen. Maar daar heb je de tijdkwestie weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 16:30:54 ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb WEEKEND
partytime!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"ken" je pas sinds vandaag dus ik weet het niet... maar als vandaag zoals alle andere dagen isquote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, want ik zit zoveel op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |