Mods kunnen niet bannenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:56 schreef Yreal het volgende:
Haarbal, kan je koekwaus niet gewonnen bannen uit wgr?
ryon weetquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:16 schreef Ryon het volgende:
De beste manier om 's nachts in een vreemde stad een slaapplek te regelen. Soms moet je daar wel wat voor overhebben.
Is die daar ook nog?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:56 schreef Yreal het volgende:
Haarbal, kan je koekwaus niet gewonnen bannen uit wgr?
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Paxcon het volgende:
9 op tentamen ARW van afgelopen woensdag. Blijkbaar is de normering soepeler geworden ofzo.
Jezus doe eens normaal nerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Paxcon het volgende:
9 op tentamen ARW van afgelopen woensdag. Blijkbaar is de normering soepeler geworden ofzo.
topperquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Paxcon het volgende:
Maar die kerel is een troll toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
kwam hem weer eens tegen WGR / Boete voor doorrijden zonder te betalen maar was ik niet
Nice!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Paxcon het volgende:
ik hoop het.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar die kerel is een troll toch?
Hoe was het slagingspercentage dit jaar voor dat vak? Kan me herinneren dat ik vorig jaar als een van de weinigen hem in 1 keer had gehaaldquote:
Kun je die kerel (TS) niet een DM sturen. Wie weet hoe je er wel een klant aan over.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik hoop het.
Pijnlijk dat iedereen komt met dingen als foto's opvragen, in bezwaar gaan en niks doen
Geen idee.. nog niks gehoord of zo. En dat kun je niet op nestor ofzo zien toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe was het slagingspercentage dit jaar voor dat vak? Kan me herinneren dat ik vorig jaar als een van de weinigen hem in 1 keer had gehaald
Nee zal wel in de Weber hal hangen, samen met de cijfers ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee.. nog niks gehoord of zo. En dat kun je niet op nestor ofzo zien toch?
Weber hal? Waar zit dat dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee zal wel in de Weber hal hangen, samen met de cijfers ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |