quote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Van alles met 'Wij' word ik sowieso heel erg kriegel
Toen begon ook alle ellende in de wereld.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ajax had in de jaren 90 ook al een hit hoor.
Ja, ben je geboren in de jaren 90?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:19 schreef Differ het volgende:
[..]
Toen begon ook alle ellende in de wereld.
Hahaha sorry Karinaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn er weinig Ajax fans in dit topic, wat een gebrom allemaal
Hahah, nee toevallig niet nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, ben je geboren in de jaren 90?
Ik wel hoor, Karina. Tong80 in ieder geval ook. En dan heb je natuurlijk ook user AFCA of zoiets.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn er weinig Ajax fans in dit topic, wat een gebrom allemaal
In dit topic zag ik wel wat gebromquote:Op donderdag 20 december 2012 11:37 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, Karina. Tong80 in ieder geval ook. En dan heb je natuurlijk ook user AFCA of zoiets.
Zo is het. Het hoort er allemaal een beetje bij. Elkaar treiteren mag, vind ik, maarrr.... laat het daar bij blijven.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit topic zag ik wel wat gebromMaaaarrrr als het Feyenoord was geweest had ik hetzelfde gedaan moet ik eerlijk zeggen
Precies, als het maar geen schelden wordt is het nog leuk ook, beetje plagen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:41 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Zo is het. Het hoort er allemaal een beetje bij. Elkaar treiteren mag, vind ik, maarrr.... laat het daar bij blijven.
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:41 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Zo is het. Het hoort er allemaal een beetje bij. Elkaar treiteren mag, vind ik, maarrr.... laat het daar bij blijven.
Precies, wel vriendelijk blijvenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, als het maar geen schelden wordt is het nog leuk ook, beetje plagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zie dat het er niet bij staat inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef Tyron het volgende:
TS vergeet toch wel even te melden dat de opbrengst naar het goede doel gaat en het niet alleen een simpele "kerstsingle" is.
Nog bezig met je LOI-curcus Nederlands zie ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:16 schreef Doublepain het volgende:
Het geld gaat naar de handicap fonds, kunnen die spelers goed gebruiken
Zo praten ze allemaal in Eindhovuhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog bezig met je LOI-curcus Nederlands zie ik.
Ach de oprichter van Philips is in Zaltbommel geboren. Sinds zijn verhuizing ging het alleen maar afwaards.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo praten ze allemaal in Eindhovuhhhhhhhhhh.
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:46 schreef Differ het volgende:
[..]
[..]
Precies, wel vriendelijk blijven
Ik kwam deze tegen, die is pas ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man is op zich al ergquote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen, die is pas erg
Hoe is het mogelijk hequote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een grote hot met zijn smurfen
Sowieso, als ze verliezen dan kennen ze ajax ineens niet meerquote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Van alles met 'Wij' word ik sowieso heel erg kriegel
Hebben ze ook niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Tropanzia het volgende:
Nooit geweten dat Joden die genetische zegen hadden gekregen om geluid op zingende wijze te produceren.
Oh?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, als ze verliezen dan kennen ze ajax ineens niet meer![]()
Zelf op je oude dag nog geen tijd voor gehad?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog bezig met je LOI-curcus Nederlands zie ik.
Is dat de pensioen-aanvulling van Cruijff ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:41 schreef LuckyLuQ het volgende:
Opbrengst is voor de Ajax Foundation.
Wie zegt dat RBdjan een crimineel is?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
RBDjan
waarom gaat ajax in zee met criminelen?
zegt ie zelf.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Wie zegt dat RBdjan een crimineel is?
Wacht maar mannetjequote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat ajax ook weer eens een keer op 1.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Komt idd wel zondag Utrecht uit op naar de zevende winst op rij!
Die was ik beide even vergeten vrouwen met een Ajax hart toppertjes stuk voor stuk!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]Dat.
En over de clip: leuk dat je Sjakie Wolfs ook nog even zietEn Litmanen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |