Ja was niet met aanstaande bruisparen. Dat was de Honnymoonkwis.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
dat was toch niet met die bruidsparen?
voornamelijk ron zelf, neem ik aan?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Zitten hier echt mensen op te wachten?
En waarom die zoon er weer bijquote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voornamelijk ron zelf, neem ik aan?
En bedankt, nu zit dat in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef Malahide het volgende:
Niks over Bella Beer in dat bericht.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Ron geld nodig heeft. Hier zit een luchtje aan.
quote:Rick Brandsteder vindt het vervelend dat hij een bekende Nederlander is. Dat geeft de SBS 6-presentator aan in TROS Kompas. Brandsteder houdt naar eigen zeggen helemaal niet van aandacht. “Ik ben niet iemand die heel blij is dat hij op tv is.
nog even dan krijgen we de wiekentkwis ook weer terugquote:Op donderdag 20 december 2012 18:51 schreef Copycat het volgende:
Dit is de Show, Show, Showbizquiz
Met alles over de showbusiness
En denk je wel eens oh oh oh
Dat geeft niet want het is maar show.
Godver. Zaterdagavonden uit je jeugd maken meer kapot dan je lief is.
is dat niet die zoon met dat kookprogramma? wie is de chef geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
Hij kan waarschijnlijk niks andersAl weet ik niet of hij dit wel kan, volgens mij heb ik nog nooit een programma met hem gezien.
Geen idee, ik heb het heel af en toe gekeken maar de presentator is me niet echt bijgeblevenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat niet die zoon met dat kookprogramma? wie is de chef geloof ik.
is best een leuk programma, zolang dat kwalletje niet in beeld is
Ja. Met Simon Tahamata. En Sjakie Swart.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef lady-wrb het volgende:
nog even dan krijgen we de wiekentkwis ook weer terug
(was dat nou met die caviabak? )
en andré van duinquote:Op donderdag 20 december 2012 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met Simon Tahamata. En Sjakie Swart.
Liepen ze nooit in de duizend gulden.quote:
Waarmee?quote:
het kan nog hoor, fred oster is oud maar nog niet doodquote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liepen ze nooit in de duizend gulden.Terwijl ze daar de wortels achter hadden gelegt.
De slechtste showmaster ever. Kouwe kikker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het kan nog hoor, fred oster is oud maar nog niet dood
http://nl.wikipedia.org/wiki/AVRO%27s_Wie-kent-kwis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |