SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik vond dat niet plezant hoor!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarschijnlijk het palletje. Ff nieuwe bestellen bij de dealer, binnenschot er af en hup vervangen.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende: [..] Ik rij in de auto van mijn pa.. Maar het slot doet buitenslot doet raar tegenwoordig om de auto open te doen... De ene keer pakt hij hem de andere keer half (dan gaat alleen de deur open waar je de sleutel zegmaar in stopt) en de andere keer pakt hij hem niet... En dan werkt hij bij de andere deur weer wel bijvoorbeeld.
Hij zit op 330.090 kilometer oid.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Liefjes ik ga op bed mn biertje opdrinken en een beetje tv kijken en dan vooral slapen!!
Kusjes
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Boh, gisteravond om 8 uur ofzo in slaap gevallen. En nu uiteraard klaarwakker zijn.
Zelfs hier ben ik dan alleen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zwaar levenquote:Op donderdag 20 december 2012 05:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, gisteravond om 8 uur ofzo in slaap gevallen. En nu uiteraard klaarwakker zijn.
Zelfs hier ben ik dan alleen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
MogguhToevallig gehoord op m'n werk. Klonk nog best goed jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg. Als iemand nu 3FM luistert, Tune Inn, bandje van een vriendin van me. Ze zingt nu op de radio![]()
Ze worden inmidels zooo fucking bekend. Ze zijn gewoon op de radio![]()
![]()
Vind je 't gek, het is half 8quote:Op donderdag 20 december 2012 07:28 schreef Faxie het volgende:
Dooie boel zeg
Ik ga maar eens slapen
Trusten![]()
![]()
Nog 1,5 dagquote:Op donderdag 20 december 2012 07:58 schreef -Engel- het volgende:
Nog 2 dagen en dan WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Hoien Doeg
En Weltrusten Faxie!. Beetje jammer dat vandaag die halve dag is en morgen gewoon een hele dag
![]()
![]()
Ja idd .... of ik gooi er nog 1,5 verlofdag tegen aan... en dan mag ik vanmiddag al naar huisquote:Op donderdag 20 december 2012 08:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 1,5 dag. Beetje jammer dat vandaag die halve dag is en morgen gewoon een hele dag
Laters..... ik ga eens dingen doen![]()
![]()
Die heb ik niet meer, dus dat gaat bij mij nietquote:Op donderdag 20 december 2012 08:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd .... of ik gooi er nog 1,5 verlofdag tegen aan... en dan mag ik vanmiddag al naar huis
Laters..... ik ga eens dingen doen
Succes![]()
![]()
Dank je, nu heb ik 2 bananenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier, een banaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoi.leuk, die uitvallende colleges in de laatste week voor de vakantie.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Banaan 1 is lekkerquote:Goeiemorgenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi.leuk, die uitvallende colleges in de laatste week voor de vakantie.
![]()
![]()
Ik wil ook een banaan.
Yummy.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier, een banaan
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je longen?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mehquote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je longen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
In mijn maag. Jou wil ik Ergens anders.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Okequote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In mijn maag. Jou wil ik Ergens anders.
Goed uitzieken jij vandaag, anders krijg je ruzie met mij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wilde een foto in KPD posten, maar MsMessy was me voor..
okequote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het dezelfde banaan is als ik heb, dan smaakt hij goed.
God wat klinkt dit slecht
Ja mamaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed uitzieken jij vandaag, anders krijg je ruzie met mij.
Ik kom mijn bank zo min mogelijk af vandaag, heb een lieflichaam dagje en ga ondertussen ook nog proberen mijn ondernemingsplan af te maken. Ga zelfs gewoon een pizza bestellen ipv zelf koken, zodat ik meer rust heb
In bed met een kop thee Terwijl je heel weinig doet en uitziekt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Eet smakelijkquote:.
Pizzaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja mama
Ik kom mijn bank zo min mogelijk af vandaag, heb een lieflichaam dagje en ga ondertussen ook nog proberen mijn ondernemingsplan af te maken. Ga zelfs gewoon een pizza bestellen ipv zelf koken, zodat ik meer rust heb.
![]()
Jij Bent mooier.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde een foto in KPD posten, maar MsMessy was me voor..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oja, een kop thee. Die ga ik na mijn ontbijt even zettenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In bed met een kop thee Terwijl je heel weinig doet en uitziekt.
Goedzoquote:Op donderdag 20 december 2012 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja mama
Ik kom mijn bank zo min mogelijk af vandaag, heb een lieflichaam dagje en ga ondertussen ook nog proberen mijn ondernemingsplan af te maken. Ga zelfs gewoon een pizza bestellen ipv zelf koken, zodat ik meer rust hebBen je nog in Enschede?
Nee, Amersfoort. Daarom moet ik alles zelf doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GoedzoBen je nog in Enschede?
Anders had mn moeder me alles wel gebracht en kon ik ultiem uitzieken
En vergeet je vitamientjes niet!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, een kop thee. Die ga ik na mijn ontbijt even zetten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die liggen in de koelkast voor tussen mijn ontbijt en lunch en tussen mijn lunch en avondeten. Mandarijnenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En vergeet je vitamientjes niet!
Als ik Niet moest werken, was ik in staat geweest om je te komen verzorgen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Amersfoort. Daarom moet ik alles zelf doen.
Anders had mn moeder me alles wel gebracht en kon ik ultiem uitzieken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik Niet moest werken, was ik in staat geweest om je te komen verzorgen.
Mandarijnen kan Je beter Niet in de koelkast bewaren toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die liggen in de koelkast voor tussen mijn ontbijt en lunch en tussen mijn lunch en avondeten. Mandarijnen
Dacht ik ook. Net zoals bananenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mandarijnen kan Je beter Niet in de koelkast bewaren toch?![]()
![]()
kussen opschudden, thee Zetten, eten maken, je voeten masseren, voor vermaak zorgen..quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Weet je ook nog waarom? Ik niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Net zoals bananen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als ik dat niet doe kan ik net zo goed direct halve netjes weggooienquote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mandarijnen kan Je beter Niet in de koelkast bewaren toch?
Maar dan komt er niet heel veel van uitzieken en mijn ondernemingsplan, toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kussen opschudden, thee Zetten, eten maken, je voeten masseren, voor vermaak zorgen..What you forget, you are gonna repeat.
Nee, ik weet niet meer precies waarom. Ik weet alleen dat ze bij de HANOS zelfs de bananen in een warme ruimte zetten om te voorkomen dat ze snel rijpen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je ook nog waarom? Ik niet meer.![]()
Fair enough.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe kan ik net zo goed direct halve netjes weggooien[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh jawel, zo makkelik Kom je er niet onderuit, mevrouw.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan komt er niet heel veel van uitzieken en mijn ondernemingsplan, toch?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
oke.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer precies waarom. Ik weet alleen dat ze bij de HANOS zelfs de bananen in een warme ruimte zetten om te voorkomen dat ze snel rijpen.
Okequote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh jawel, zo makkelik Kom je er niet onderuit, mevrouw.
Even opgezocht omdat ik toch nieuwsgierig wasquote:quote:Onrijpe groengele bananen rijpen bij kamertemperatuur na. Afhankelijk van de soort duurt dit 1 tot 4 dagen. Rijpe bananen zijn nog enkele dagen te bewaren bij een koele temperatuur van ca. 12 ̊C. Bananen mogen niet in de koelkast bewaard worden, bij deze lage temperatuur kan bederf optreden. Een banaan is een broze vrucht die gevoelig is voor temperatuursschommelingen.![]()
Maar ik heb het over mandarijnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even opgezocht omdat ik toch nieuwsgierig was
[..]What you forget, you are gonna repeat.
Mandarijnen kun je 1 tot 3 weken buiten de koelkast bewaren. Waarom heb ik nog niet gevonden.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb het over mandarijnen.![]()
Ja, en in de koelkast heb ik ze nu al ruim 5 weken liggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mandarijnen kun je 1 tot 3 weken buiten de koelkast bewaren. Waarom heb ik nog niet gevonden.What you forget, you are gonna repeat.
Hmmquote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en in de koelkast heb ik ze nu al ruim 5 weken liggen.. Ik kan alleen vinden dat bananen absoluut niet mogen en dat het niet 'nodig' is om mandarijnen in de koelkast te bewaren.
![]()
Ga eens meer manderijnen eten, madame.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en in de koelkast heb ik ze nu al ruim 5 weken liggen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, hallo, ik eet ook nog ander fruit tussendoor hequote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga eens meer manderijnen eten, madame.
Dan moet je maar minder Inslaanquote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik eet ook nog ander fruit tussendoor he
Ga mij eens niet commanderen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je maar minder InslaanWil je ruzie ofzo?
Ja, zodat je jezelf beter schreeuwt.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga mij eens niet commanderen jaWil je ruzie ofzo?
Ik wil zwemmen.
Als ik ga schreeuwen kan ik er donder op zeggen dat ik een longontsteking krijgquote:Op donderdag 20 december 2012 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, zodat je jezelf beter schreeuwt.
Ik wil zwemmen.![]()
Ik ook
Bijna vakantiequote:
Nog even volhouden... maar dat even... pfff lijkt eindeloos eigenlijk
Koen is echt een draak, geen land mee te bezeilen![]()
Oke, dan krijg Je ook geen seks.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik ga schreeuwen kan ik er donder op zeggen dat ik een longontsteking krijg![]()
Ik ook
mag Je nu niet, slecht Voor je longen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ohoh. Wat doet 'ie?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna vakantie
Koen is echt een draak, geen land mee te bezeilen
Heb ik ook helemaal geen zin inquote:Op donderdag 20 december 2012 10:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, dan krijg Je ook geen seks.
Want ik hoest nu mijn longen al op de bank. Laat staan als ik nog heftiger moet gaan ademen dan nu
Ik mis het zo erg hequote:Op donderdag 20 december 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
Zwemmen, damn, dat is lang geleden.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna vakantie
Koen is echt een draak, geen land mee te bezeilen
Ik knuffel je wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik ook helemaal geen zin in
Want ik hoest nu mijn longen al op de bank. Laat staan als ik nog heftiger moet gaan ademen dan nu[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, daar begint het meequote:Dat ik heb gezwommen zoals ik wil? 3 jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NahwHoe lang is het al geleden?
Heb wel tussendoor af en toe het zwembad bezocht en voor mezelf gezwommen, maar ik wil weer trainenWhy?quote:
Dat weet hij niet...quote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar begint het mee
[..]
Dat ik heb gezwommen zoals ik wil? 3 jaar.
Heb wel tussendoor af en toe het zwembad bezocht en voor mezelf gezwommen, maar ik wil weer trainen
[..]
Why?
Hij kan alleen dat antwoord geven.. Ik weet het niet
En vooral om alles huilen
DOOD vermoeiend![]()
Meh, dat is wel jammerquote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel tussendoor af en toe het zwembad bezocht en voor mezelf gezwommen, maar ik wil weer trainen. Nog van plan om het weer op te pakken?
![]()
Oh, dat is wel kakquote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet hij niet...
Hij kan alleen dat antwoord geven.. Ik weet het niet
En vooral om alles huilen
DOOD vermoeiendDan kun je er ook gewoon weinig mee doen
![]()
Succes ermee!![]()
Wordt 'm niet, er zijn maar weinig zwemclubs met masters.. zegmaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is wel jammer. Nog van plan om het weer op te pakken?
Thnksquote:Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kakDan kun je er ook gewoon weinig mee doen
![]()
Succes ermee!![]()
![]()
ik Kan prima alleen knuffelen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar begint het mee
[..]
Heb wel tussendoor af en toe het zwembad bezocht en voor mezelf gezwommen, maar ik wil weer trainen
[..]
Why?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik nietquote:Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Kan prima alleen knuffelen hoor.
Balenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wordt 'm niet, er zijn maar weinig zwemclubs met masters.. zegmaar.
Sterktequote:![]()
![]()
Dat deed Je toen ik bij je was ook.quote:
Maar toen was het andersquote:Op donderdag 20 december 2012 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat deed Je toen ik bij je was ook.
Hoezoooo?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar toen was het anders[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Toen was ik verlegen, want ik zag je voor het eerstquote:En toen was ik dus heel bescheiden
En verlegen
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen was ik verlegen, want ik zag je voor het eerstEn toen was ik dus heel bescheiden
En verlegen
wat schattig
![]()
![]()
ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen was ik verlegen, want ik zag je voor het eerstEn toen was ik dus heel bescheiden
En verlegen
Oh ja, ik moet over een half uur weg, laat ik mijn bed maar eens uit komen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat word wat de volgende x.quote:
Dan wordt het wildquote:Op donderdag 20 december 2012 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat word wat de volgende x.
En stomendquote:.
Ik was Aan Het Douchen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal jullie verder alleen laten![]()
Je hebt een half uur de tijd, en gaat dan nog douchen? Doe je rapquote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was Aan Het Douchen hoor.!
Hoewel... kan makkelijk trouwens, deed ik vanmorgen ook![]()
![]()
stoor je niet aan mijquote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was Aan Het Douchen hoor.![]()
![]()
dat half uur was krap genomen, kan ook nog de trein van kwart over nemen namelijk, dat is kwart voor Weg. :pquote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt een half uur de tijd, en gaat dan nog douchen? Doe je rap!
Hoewel... kan makkelijk trouwens, deed ik vanmorgen ook[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Werkze zo, lekkerdingquote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat half uur was krap genomen, kan ook nog de trein van kwart over nemen namelijk, dat is kwart voor Weg. :p
Hehe, oke dat scheelt nog danquote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat half uur was krap genomen, kan ook nog de trein van kwart over nemen namelijk, dat is kwart voor Weg. :p. Werkse
![]()
![]()
Nog steeds thuis.
Het is 20 min fietsen, moet Alleen nog een paar kaartjes posten. Maar dat doe ik wel in leeuwarden.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dan ga je het wel reddenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is 20 min fietsen, moet Alleen nog een paar kaartjes posten. Maar dat doe ik wel in leeuwarden.. Hup hup, de deur uit
![]()
![]()
Nou dan.quote:
Eerst ontbijten en naar de wc.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hallo mensendouchen is essentieel, je kan beter te laat komen dan niet douchen imhoquote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
Je hebt een half uur de tijd, en gaat dan nog douchen? Doe je rap!
![]()
![]()
Helemaal niet, je kan best een dag zonder te douchen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:48 schreef rival het volgende:
Hallo mensen
[..]
douchen is essentieel, je kan beter te laat komen dan niet douchen imho![]()
Elke dag douchen is ook verschrikkelijk slecht voor je.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet, je kan best een dag zonder te douchen.What you forget, you are gonna repeat.
Zoiets meen ik al eens gelezen te hebben van je, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke dag douchen is ook verschrikkelijk slecht voor je.![]()
Blijf ik op zondag lekker thuis in mijn badjas dan kan ik dat ook wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
Helemaal niet, je kan best een dag zonder te douchen.
Niet als ik de deur uit ga![]()
![]()
je huid droogt uit....quote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke dag douchen is ook verschrikkelijk slecht voor je.![]()
Precies. Om de dag douchen mag nét. Maar er wordt vanuit dermatologen geadviseerd 3 keer per week max. te douchen.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Waarom douche je dan elke dag/keer als je de deur uit gaat?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Blijf ik op zondag lekker thuis in mijn badjas dan kan ik dat ook wel.
Niet als ik de deur uit ga![]()
anders voel ik me niet fris, daarom douche ik elke morgen....quote:Op donderdag 20 december 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom douche je dan elke dag/keer als je de deur uit gaat?
Vind het ook heerlijk wakker worden onder de douche!![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
anders voel ik me niet fris, daarom douche ik elke morgen....
Vind het ook heerlijk wakker worden onder de douche!quote:Veel mensen douchen, omdat ze het hygiënisch vinden en zich anders vies voelen. Ook geeft vier op de tien Nederlanders aan dat mensen in hun omgeving eens vaker zouden moeten douchen. En dat terwijl een washandje langs oksels, kruis en voeten voldoende is om niet te stinken. De rest van het lijf stinkt niet.![]()
Exact.quote:
Elke dag gaat er hier een washandje langs de genoemde zone's, en om de 2 dagen douche ik.What you forget, you are gonna repeat.
ja dat weet ik ook, ik zeg net ook zelf dat je huid uitdroogt.... maar IK douche liever elke dag.quote:![]()
Boh. De kartmeet heeft geen datum. Dan is er wel een kans dat ik mee kan!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook, ik zeg net ook zelf dat je huid uitdroogt.... maar IK douche liever elke dag.Bij mij is het meestal afhankelijk van hoeveel zin ik heb om er vroeg uit te gaan, meestal is dat om de 2 dagen.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exact.
Elke dag gaat er hier een washandje langs de genoemde zone's, en om de 2 dagen douche ik.![]()
Is het ook!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Engel vertelde mij dat ik je weg moest halen en de datum weg moest halen, omdat de 5e waarschijnlijk niet door gaat.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh. De kartmeet heeft geen datum. Dan is er wel een kans dat ik mee kan!
Dus iemand moet je er weer even inzetten dan![]()
![]()
Ik douche ook nooit op een standaard tijdstip. Soms ga ik lekker warm douchen voor ik ga slapen, soms douche ik 's ochtends om wakker te worden, en nu ga ik zometeen douchen, in de middag dus.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
[..]
Bij mij is het meestal afhankelijk van hoeveel zin ik heb om er vroeg uit te gaan, meestal is dat om de 2 dagen.What you forget, you are gonna repeat.
Nee klopt, dat heb ik ook. Ligt er maar net aan wanneer ik/je zin heb(t)quote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik douche ook nooit op een standaard tijdstip. Soms ga ik lekker warm douchen voor ik ga slapen, soms douche ik 's ochtends om wakker te worden, en nu ga ik zometeen douchen, in de middag dus.![]()
![]()
Nu ga ik eerst een maskertje op mijn gezicht smeren, dan ga ik over 10 minuten douchenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee klopt, dat heb ik ook. Ligt er maar net aan wanneer ik/je zin heb(t)
Oh, lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu ga ik eerst een maskertje op mijn gezicht smeren, dan ga ik over 10 minuten douchen![]()
![]()
![]()
ik bedoel er verder ook niks mee hoor, gaf gewoon aan wat mijn voorkeur heeftquote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
[..]
Bij mij is het meestal afhankelijk van hoeveel zin ik heb om er vroeg uit te gaan, meestal is dat om de 2 dagen.![]()
![]()
Klopt. De vijfde kan ik helaas niet. Maar als de datum nog niet bekend is dan kan ik misschien wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Engel vertelde mij dat ik je weg moest halen en de datum weg moest halen, omdat de 5e waarschijnlijk niet door gaat.
Dus iemand moet je er weer even inzetten danIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ikquote:Op donderdag 20 december 2012 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik bedoel er verder ook niks mee hoor, gaf gewoon aan wat mijn voorkeur heeft.
De 5e kan ik ook niet, zou mooi zijn als het een week of 2 weken later isquote:Op donderdag 20 december 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. De vijfde kan ik helaas niet. Maar als de datum nog niet bekend is dan kan ik misschien wel.![]()
![]()
Wie zegt dat ik jou erbij wil hebben als we gaan karten?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
De 5e kan ik ook niet, zou mooi zijn als het een week of 2 weken later isIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
In een kwartier 5 km gefietst, met tegenwind.
Dan moet het niet in de OP gezet worden als je niet wilt dat het openbaar isquote:Op donderdag 20 december 2012 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou erbij wil hebben als we gaan karten?![]()
![]()
Heb nu zo'n gelmasker die er binnen 10 minuten voor zorgt dat mijn huid beter gehydrateerd wordt. Maar wil eens van die maskers proberen die echt hard wordenquote:
Waarom ging jij niet met die groep jongeren meelopen die van Leeuwarden naar Enschede zijn gelopen?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
In een kwartier 5 km gefietst, met tegenwind.
Lijkt me best apart, zo'n hard wordende maskerquote:Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb nu zo'n gelmasker die er binnen 10 minuten voor zorgt dat mijn huid beter gehydrateerd wordt. Maar wil eens van die maskers proberen die echt hard worden![]()
![]()
Mij ookquote:Op donderdag 20 december 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me best apart, zo'n hard wordende masker
Mijn beste vriendin gebruikt ze regelmatig, en zij ging een keer roken terwijl ze zo'n masker op had, ze zei 'Ik wist niet dat ik zoveel spieren in mijn gezicht gebruik voor roken'
Omdat ik spierpijn in mijn benen heb en verplichtingen enzo. Ik zou Afgelopen jaar wel meelopen Met De bata, maar Toen Verhuisde Ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom ging jij niet met die groep jongeren meelopen die van Leeuwarden naar Enschede zijn gelopen?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Volgens mij verbaas je je daar inderdaad nog best over, hoeveel spieren je er in je gezicht zitten en je gebruiktquote:Op donderdag 20 december 2012 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij ook
Mijn beste vriendin gebruikt ze regelmatig, en zij ging een keer roken terwijl ze zo'n masker op had, ze zei 'Ik wist niet dat ik zoveel spieren in mijn gezicht gebruik voor roken'
![]()
![]()
Oh, anders had je het wel gedaan?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik spierpijn in mijn benen heb en verplichtingen enzo. Ik zou Afgelopen jaar wel meelopen Met De bata, maar Toen Verhuisde Ik.
Ik heb weleens zo'n masker Dat hard Word opgedaan om vervolgens Youtubefilmpjes te Gaan kijken.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb weleens zo'n masker Dat hard Word opgedaan om vervolgens Youtubefilmpjes te Gaan kijken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb weleens zo'n masker Dat hard Word opgedaan om vervolgens Youtubefilmpjes te Gaan kijken.![]()
Waarom heb ik nu net vorige week mijn vicks naar Enschede meegenomen?
Nee. Eerder Fietsen, mits Goede Fiets.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, anders had je het wel gedaan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Haha.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Eerder Fietsen, mits Goede Fiets.
Ik ga douchen en lief-lichaam tijd
Geniet er vanquote:Op donderdag 20 december 2012 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Ik ga douchen en lief-lichaam tijd![]()
![]()
Lijkt me gezellig als je mee gaat hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet het niet in de OP gezet worden als je niet wilt dat het openbaar is
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig als je mee gaat hoor.![]()
![]()
Sterktequote:Op donderdag 20 december 2012 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Ik ga douchen en lief-lichaam tijd
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel goed met jou de laatste paar dagen![]()
![]()
Hoiquote:ik heb heel goed commentaar gekregen op mijn verhaal
Hi Vinquote:.
quote:.
Wat goedquote:Op donderdag 20 december 2012 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoiik heb heel goed commentaar gekregen op mijn verhaal
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaquote:misschien moet Ik Meer Gaan schrijven.
Als je het leuk vindt om te doen, waarom nietquote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jamisschien moet Ik Meer Gaan schrijven.
?
wat schrijf je?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jamisschien moet Ik Meer Gaan schrijven.
![]()
Gaat goed, hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het (met je knie) ?
[..]
Wat is er?
. Strekken en buigen gaat steeds makkelijker en m'n hoofdpijn is ook bijna weg, jeeej voor pijnstillers
.
Mooi, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 20 december 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat goed, hoor. Strekken en buigen gaat steeds makkelijker en m'n hoofdpijn is ook bijna weg, jeeej voor pijnstillers
.
![]()
![]()
Met een ei-masker is dat ruk.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb weleens zo'n masker Dat hard Word opgedaan om vervolgens Youtubefilmpjes te Gaan kijken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jaquote:.
Als de hoofdpijn helemaal weg is ga ik m'n schilderij afmaken en daarna nog even lekker in bed een film kijken.
Hopen dat het snel overgaatquote:Op donderdag 20 december 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Als de hoofdpijn helemaal weg is ga ik m'n schilderij afmaken en daarna nog even lekker in bed een film kijken.
.
![]()
Ik denk het wel. Ik neem niet zo snel pijnstillers, dus die dingen werken bij mij altijd als een tietquote:.
Hehe, dat scheeltquote:Op donderdag 20 december 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik neem niet zo snel pijnstillers, dus die dingen werken bij mij altijd als een tiet.
. Ik neem ze nooit, en als ik ze wel neem werken ze nooit
![]()
![]()
Ik neem ze alleen met zware hoofdpijn. Die ik vannacht/vanmorgen dus had. Ik heb vannacht echt dik 3 uur wakker gelegen voor het wat zaktequote:Op donderdag 20 december 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat scheelt. Ik neem ze nooit, en als ik ze wel neem werken ze nooit
.
Meh, dat is klotequote:Op donderdag 20 december 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem ze alleen met zware hoofdpijn. Die ik vannacht/vanmorgen dus had. Ik heb vannacht echt dik 3 uur wakker gelegen voor het wat zakte.
![]()
![]()
Ja, en je wordt er ook fucking moe van. Ik was vroeg gaan slapen, uur of tien, en als je dan midden in de nacht wakker wordt en daarna weer in slaap valt ben je de hele dag moequote:. Ik tenminste.
Zo, laatste onderdeel van mijn lief-lichaamtijd. Stomen!What you forget, you are gonna repeat.
Klopt, dat heb ik ook. Ik had dat gisteren, toen ik nog voor 10 minuten in slaap was gevallen. Echt hele dag moe, gapen en doenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en je wordt er ook fucking moe van. Ik was vroeg gaan slapen, uur of tien, en als je dan midden in de nacht wakker wordt en daarna weer in slaap valt ben je de hele dag moe. Ik tenminste.
![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 20 december 2012 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, laatste onderdeel van mijn lief-lichaamtijd. Stomen!en de rest maar hard werken he!quote:![]()
![]()
De hele dag niks doen is ook geen pretje hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
en de rest maar hard werken he!![]()
![]()
Wil graag met je ruilen hoor. Ga jij op de bank zitten met een beginnende longontsteking, ga ik werken.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
en de rest maar hard werken he!What you forget, you are gonna repeat.
is iets doen geen optie?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De hele dag niks doen is ook geen pretje hoor![]()
Ik wil wel ruilen, krijg jij mijn bonkende hoofdpijn. Die gelukkig al wel wat minder wordt.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
en de rest maar hard werken he!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
jamaar, de feestdagen komen eraan!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil graag met je ruilen hoor. Ga jij op de bank zitten met een beginnende longontsteking, ga ik werken.![]()
Waar zit je ergens? Ik heb echt bakken met werk, ook leuke dingen!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De hele dag niks doen is ook geen pretje hoor"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ja, dus wil ik graag ruilen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar, de feestdagen komen eraan!What you forget, you are gonna repeat.
Dus? Ik ben ook alleen met Kerst vrij.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar, de feestdagen komen eraan!![]()
Als ik je ermee kon helpen, dan deed ik datquote:Op donderdag 20 december 2012 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen, krijg jij mijn bonkende hoofdpijn. Die gelukkig al wel wat minder wordt.![]()
![]()
Lekker hoor zo'n vrije dag, morgen weer werken en 't weekend ook vrij..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
en de rest maar hard werken he!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
begrijpelijk, dan wilt niemand ziek zijn!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dus wil ik graag ruilen.![]()
ik de hele week. maar wat is je punt?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus? Ik ben ook alleen met Kerst vrij.![]()
![]()
Ohja, maar even brood en pillen in m'n mik stoppen.. Moet inhalen omdat ik te laat ben opgestaan
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, m'n vriend het roze tabletje begint z'n werk te doen, dus ik ga zo de kwasten eens tevoorschijn toveren en de koeien afronden. Hoewel ze eigenlijk wel af zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik je ermee kon helpen, dan deed ik dat.
Nee, al voor de tweede dag op rij ontzettend slechte zin.. zonder reden. Boos op alles en iedereenquote:![]()
![]()
Voor je oma toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n vriend het roze tabletje begint z'n werk te doen, dus ik ga zo de kwasten eens tevoorschijn toveren en de koeien afronden. Hoewel ze eigenlijk wel af zijn.
Ditquote:Op donderdag 20 december 2012 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
De hele dag niks doen is ook geen pretje hoorDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat mensen niet zo moeten piepen dat ze vrij willen, dan moeten ze dat nemen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik de hele week. maar wat is je punt?![]()
Ja, ik moet de zijkanten even inschilderenquote:.
Heb je een foto van hoe die nu is? Want ik heb 'm toen half gezien, zonder het kalf..quote:Op donderdag 20 december 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik moet de zijkanten even inschilderen.
Hij staat in m'n foboquote:Op donderdag 20 december 2012 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een foto van hoe die nu is? Want ik heb 'm toen half gezien, zonder het kalf...
die heb ik gezien volgens mij.... 3 stuks in 1... zag er weer goed uit mevrouw de kunstenares!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n vriend het roze tabletje begint z'n werk te doen, dus ik ga zo de kwasten eens tevoorschijn toveren en de koeien afronden. Hoewel ze eigenlijk wel af zijn.
![]()
Oh, de paarden zijn al een tijdje af, ik ben nu twee koeien aan het afronden. En thanksquote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
die heb ik gezien volgens mij.... 3 stuks in 1... zag er weer goed uit mevrouw de kunstenares!.
er is altijd een reden, kom gaan we zoeken!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, al voor de tweede dag op rij ontzettend slechte zin.. zonder reden. Boos op alles en iedereen
wat voor negatieve ervaring heb je meegemaakt onlangs?![]()
Dank je. Ik zit alleen nog een beetje te tubben over welke kleur ik de zijkant ga geven... Wit vind ik niet zo mooi, ik twijfel tussen donkerbruin en oudbruin/roze (kleur van de neuzen).
Nietsquote:Op donderdag 20 december 2012 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
er is altijd een reden, kom gaan we zoeken!
wat voor negatieve ervaring heb je meegemaakt onlangs?![]()
Ik werd gisteren wakker en toen had ik dus ontzettend slechte zin. Toen iedereen uitgescholden zonder reden en vandaag nog steeds slechte zin.![]()
![]()
Dat bruin waar je het kalf mee hebt gemaakt misschien? Ik ben ook zo ontzettend creatief, dus dat zal wel totaal niet de goede kleur zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
Dank je. Ik zit alleen nog een beetje te tubben over welke kleur ik de zijkant ga geven... Wit vind ik niet zo mooi, ik twijfel tussen donkerbruin en oudbruin/roze (kleur van de neuzen).
[ Bericht 5% gewijzigd door Fototoestel90 op 20-12-2012 13:42:20 (typo) ]![]()
heb je vaker last van dit soort gedrag?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niets![]()
Ik werd gisteren wakker en toen had ik dus ontzettend slechte zin. Toen iedereen uitgescholden zonder reden en vandaag nog steeds slechte zin.![]()
Ja, dat is het donkerbruin dat ik bedoelde. Oma's interieur heeft ook ongeveer die kleur.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat bruin waar je het kalf mee hebt gemaakt misschien? Ik ben ook zo ontzettend creatief, dus dat zal wel totaal niet de goede kleur zijn
gaat het om die knuffelkoeien?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het donkerbruin dat ik bedoelde. Oma's interieur heeft ook ongeveer die kleur.
mis ik daar geen oog? (rechterkoe)![]()
Ja en nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
gaat het om die knuffelkoeien?
mis ik daar geen oog? (rechterkoe)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
heb je vaker last van dit soort gedrag?![]()
Ik raak depressief![]()
![]()
Ik zit ook thuisquote:
Gelukkig wel de vrijheid om wat te doen als ik dat wil...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja ik ben een mensquote:Op donderdag 20 december 2012 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
daar moet toch een reden voor zijn......
Mag ik ook eens twee dagen slechte zin hebben![]()
![]()
Pfff vrouwen hebben al genoeg slechte dagen als ze weer eens bloedenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ik ben een mens
Mag ik ook eens twee dagen slechte zin hebben
Dat komt over ca. twee weken weerquote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pfff vrouwen hebben al genoeg slechte dagen als ze weer eens bloeden![]()
![]()
Ik doe mijn uiterste best om er niet op te reageren, maar zoals je ziet aan deze post is dat heel erg moeilijk.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja ik ben een mens
Mag ik ook eens twee dagen slechte zin hebben![]()
Niet echt een inhoudelijke post wat dat betreft, dus ik vind dat je je nog inhoudtquote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe mijn uiterste best om er niet op te reageren, maar zoals je ziet aan deze post is dat heel erg moeilijk.![]()
![]()
Ik doe mijn best..quote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt een inhoudelijke post wat dat betreft, dus ik vind dat je je nog inhoudt
Ik ga er niet over beginnen, want daarmee start de hele discussie, waar ik geen zin in heb.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
spreek, of vind je dit leuker zo?![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga er niet over beginnen, want daarmee start de hele discussie, waar ik geen zin in heb.
Mannen.
Ik ga maar eens douchen. De zijkanten zijn kalfbruin geworden, trouwens. Op een zijkant na, die ik doe wanneer de rest droog is
.
Zaterdag naar het casino, en dat was het wel ongeveer.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:17 schreef rival het volgende:
dus, nog wilde plannen voor het weekend mensen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Over mijn opmerking? Zou wel sneu zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je even nadenkt, kun je wel bedenken waar het over gaat.
leukquote:Op donderdag 20 december 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdag naar het casino, en dat was het wel ongeveer.
wat speel je dan vooral, en kom je meestal rijk weer thuis?![]()
Ik ga nooit naar het casino. Dit is voor het eerst in jaren.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
leuk
wat speel je dan vooral, en kom je meestal rijk weer thuis?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit kan ik echt niet laten, maar jouw opmerking DIE is sneu.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over mijn opmerking? Zou wel sneu zijnWhat you forget, you are gonna repeat.
Je bedoelt je eigen opmerking.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over mijn opmerking? Zou wel sneu zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
geen pinpas meenemen he!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar het casino. Dit is voor het eerst in jaren.![]()
![]()
Wat is dat spuit 11 steeds? Wat houd het in?
Ik voel me nu alsof ik ook een stukje onder een steen moet kruipen
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet laten, maar jouw opmerking DIE is sneu.Dit dus.quote:![]()
die was altijd te laatquote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is dat spuit 11 steeds? Wat houd het in?![]()
![]()
Kom er maar bij hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me nu alsof ik ook een stukje onder een steen moet kruipen![]()
![]()
Haha jij zit zeker in die tijd van de maand? Chagrijnquote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet laten, maar jouw opmerking DIE is sneu.
quote:Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.![]()
Oh, omdat ik je opmerking sneu vind, ben ik chagrijnig?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha jij zit zeker in die tijd van de maand? Chagrijn
Ik ben de vrolijkheid zelve
Spuit elf is de spuit die te laat bij de brand kwamquote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel me nu alsof ik ook een stukje onder een steen moet kruipen. Iemand die iets zegt wat een ander al zei is ook wel een spuit elf.
Officieel is het dit:
Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.
De etymologie van deze uitdrukking is niet geheel duidelijk. Vermoedelijk heeft het te maken met het gekkengetal elf. De genoemde spuit wordt genoemd in een oud brandweerliedenkrantje. Er zou slechts water zijn voor tien spuiten, de elfde spuit zou modder oppompen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, want je zit natuurlijk nu in die 'tijd van de maand' waarin alle vrouwen chagrijnige heksen zijn waar niet mee te praten valt. Snap dat dan, joh.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, omdat ik je opmerking sneu vind, ben ik chagrijnig?
Ik ben de vrolijkheid zelve“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oja, dat snap ik wel. Ik ben alleen niet ongesteld. Dus hoe kan het dan dat ik 'chagrijnig' ben?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want je zit natuurlijk nu in die 'tijd van de maand' waarin alle vrouwen chagrijnige heksen zijn waar niet mee te praten valt. Snap dat dan, joh.
Je laat het anders weinig merken. Maar daar heb je vaker last van.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, omdat ik je opmerking sneu vind, ben ik chagrijnig?
Ik ben de vrolijkheid zelve
Als je van dat soort opmerkingen al van slag raakt kan je jezelf beter opsluitenDit account is niet meer in gebruik.![]()
ONMOGELIJK! Je bent een vrouw, die kunnen alleen maar in 'die' tijd van de maand chagrijnig zijn!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dat snap ik wel. Ik ben alleen niet ongesteld. Dus hoe kan het dan dat ik 'chagrijnig' ben?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hier ga ik niet eens op inquote:Op donderdag 20 december 2012 14:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je laat het anders weinig merken. Maar daar heb je vaker last van.
Als je van dat soort opmerkingen al van slag raakt kan je jezelf beter opsluiten
Nah, je kunt ook eens ophouden met die sneue ongesteldheid opmerkingen wanneer een vrouw een keer chagrijnig is. Maar dat is zeker nooit bij je opgekomen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je laat het anders weinig merken. Maar daar heb je vaker last van.
Als je van dat soort opmerkingen al van slag raakt kan je jezelf beter opsluiten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik maak er een keer een opmerking over en behalve die persoon raken andere vrouwen van slagquote:Op donderdag 20 december 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, je kunt ook eens ophouden met die sneue ongesteldheid opmerkingen wanneer een vrouw een keer chagrijnig is. Maar dat is zeker nooit bij je opgekomen.
Ti's toch wel komisch eigenlijk
En ik ben niet eens chagrijnig!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, je kunt ook eens ophouden met die sneue ongesteldheid opmerkingen wanneer een vrouw een keer chagrijnig is. Maar dat is zeker nooit bij je opgekomen.
Van slag? Komop zegquote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik maak er een keer een opmerking over en behalve die persoon raken andere vrouwen van slag
Ti's toch wel komisch eigenlijk
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: