SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ik vond dat niet plezant hoor!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarschijnlijk het palletje. Ff nieuwe bestellen bij de dealer, binnenschot er af en hup vervangen.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende: [..] Ik rij in de auto van mijn pa.. Maar het slot doet buitenslot doet raar tegenwoordig om de auto open te doen... De ene keer pakt hij hem de andere keer half (dan gaat alleen de deur open waar je de sleutel zegmaar in stopt) en de andere keer pakt hij hem niet... En dan werkt hij bij de andere deur weer wel bijvoorbeeld.
Hij zit op 330.090 kilometer oid.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Liefjes ik ga op bed mn biertje opdrinken en een beetje tv kijken en dan vooral slapen!!
Kusjes
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Boh, gisteravond om 8 uur ofzo in slaap gevallen. En nu uiteraard klaarwakker zijn.
Zelfs hier ben ik dan alleen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zwaar levenquote:Op donderdag 20 december 2012 05:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, gisteravond om 8 uur ofzo in slaap gevallen. En nu uiteraard klaarwakker zijn.
Zelfs hier ben ik dan alleen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
MogguhToevallig gehoord op m'n werk. Klonk nog best goed jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg. Als iemand nu 3FM luistert, Tune Inn, bandje van een vriendin van me. Ze zingt nu op de radio![]()
Ze worden inmidels zooo fucking bekend. Ze zijn gewoon op de radio![]()
![]()
Vind je 't gek, het is half 8quote:Op donderdag 20 december 2012 07:28 schreef Faxie het volgende:
Dooie boel zeg
Ik ga maar eens slapen
Trusten![]()
![]()
Nog 1,5 dagquote:Op donderdag 20 december 2012 07:58 schreef -Engel- het volgende:
Nog 2 dagen en dan WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Hoien Doeg
En Weltrusten Faxie!. Beetje jammer dat vandaag die halve dag is en morgen gewoon een hele dag
![]()
![]()
Ja idd .... of ik gooi er nog 1,5 verlofdag tegen aan... en dan mag ik vanmiddag al naar huisquote:Op donderdag 20 december 2012 08:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 1,5 dag. Beetje jammer dat vandaag die halve dag is en morgen gewoon een hele dag
Laters..... ik ga eens dingen doen![]()
![]()
Die heb ik niet meer, dus dat gaat bij mij nietquote:Op donderdag 20 december 2012 08:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd .... of ik gooi er nog 1,5 verlofdag tegen aan... en dan mag ik vanmiddag al naar huis
Laters..... ik ga eens dingen doen
Succes![]()
![]()
Dank je, nu heb ik 2 bananenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier, een banaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoi.leuk, die uitvallende colleges in de laatste week voor de vakantie.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Banaan 1 is lekkerquote:Goeiemorgenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi.leuk, die uitvallende colleges in de laatste week voor de vakantie.
![]()
![]()
Ik wil ook een banaan.
Yummy.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier, een banaan
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je longen?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mehquote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je longen?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
In mijn maag. Jou wil ik Ergens anders.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Okequote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In mijn maag. Jou wil ik Ergens anders.
Goed uitzieken jij vandaag, anders krijg je ruzie met mij.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wilde een foto in KPD posten, maar MsMessy was me voor..
okequote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het dezelfde banaan is als ik heb, dan smaakt hij goed.
God wat klinkt dit slecht
Ja mamaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed uitzieken jij vandaag, anders krijg je ruzie met mij.
Ik kom mijn bank zo min mogelijk af vandaag, heb een lieflichaam dagje en ga ondertussen ook nog proberen mijn ondernemingsplan af te maken. Ga zelfs gewoon een pizza bestellen ipv zelf koken, zodat ik meer rust heb
In bed met een kop thee Terwijl je heel weinig doet en uitziekt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Eet smakelijkquote:.
Pizzaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja mama
Ik kom mijn bank zo min mogelijk af vandaag, heb een lieflichaam dagje en ga ondertussen ook nog proberen mijn ondernemingsplan af te maken. Ga zelfs gewoon een pizza bestellen ipv zelf koken, zodat ik meer rust heb.
![]()
Jij Bent mooier.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wilde een foto in KPD posten, maar MsMessy was me voor..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oja, een kop thee. Die ga ik na mijn ontbijt even zettenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In bed met een kop thee Terwijl je heel weinig doet en uitziekt.
Goedzoquote:Op donderdag 20 december 2012 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja mama
Ik kom mijn bank zo min mogelijk af vandaag, heb een lieflichaam dagje en ga ondertussen ook nog proberen mijn ondernemingsplan af te maken. Ga zelfs gewoon een pizza bestellen ipv zelf koken, zodat ik meer rust hebBen je nog in Enschede?
Nee, Amersfoort. Daarom moet ik alles zelf doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GoedzoBen je nog in Enschede?
Anders had mn moeder me alles wel gebracht en kon ik ultiem uitzieken
En vergeet je vitamientjes niet!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, een kop thee. Die ga ik na mijn ontbijt even zetten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die liggen in de koelkast voor tussen mijn ontbijt en lunch en tussen mijn lunch en avondeten. Mandarijnenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En vergeet je vitamientjes niet!
Als ik Niet moest werken, was ik in staat geweest om je te komen verzorgen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, Amersfoort. Daarom moet ik alles zelf doen.
Anders had mn moeder me alles wel gebracht en kon ik ultiem uitzieken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik Niet moest werken, was ik in staat geweest om je te komen verzorgen.
Mandarijnen kan Je beter Niet in de koelkast bewaren toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die liggen in de koelkast voor tussen mijn ontbijt en lunch en tussen mijn lunch en avondeten. Mandarijnen
Dacht ik ook. Net zoals bananenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mandarijnen kan Je beter Niet in de koelkast bewaren toch?![]()
![]()
kussen opschudden, thee Zetten, eten maken, je voeten masseren, voor vermaak zorgen..quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Weet je ook nog waarom? Ik niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Net zoals bananen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als ik dat niet doe kan ik net zo goed direct halve netjes weggooienquote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mandarijnen kan Je beter Niet in de koelkast bewaren toch?
Maar dan komt er niet heel veel van uitzieken en mijn ondernemingsplan, toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
kussen opschudden, thee Zetten, eten maken, je voeten masseren, voor vermaak zorgen..What you forget, you are gonna repeat.
Nee, ik weet niet meer precies waarom. Ik weet alleen dat ze bij de HANOS zelfs de bananen in een warme ruimte zetten om te voorkomen dat ze snel rijpen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je ook nog waarom? Ik niet meer.![]()
Fair enough.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe kan ik net zo goed direct halve netjes weggooien[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh jawel, zo makkelik Kom je er niet onderuit, mevrouw.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan komt er niet heel veel van uitzieken en mijn ondernemingsplan, toch?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
oke.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer precies waarom. Ik weet alleen dat ze bij de HANOS zelfs de bananen in een warme ruimte zetten om te voorkomen dat ze snel rijpen.
Okequote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh jawel, zo makkelik Kom je er niet onderuit, mevrouw.
Even opgezocht omdat ik toch nieuwsgierig wasquote:quote:Onrijpe groengele bananen rijpen bij kamertemperatuur na. Afhankelijk van de soort duurt dit 1 tot 4 dagen. Rijpe bananen zijn nog enkele dagen te bewaren bij een koele temperatuur van ca. 12 ̊C. Bananen mogen niet in de koelkast bewaard worden, bij deze lage temperatuur kan bederf optreden. Een banaan is een broze vrucht die gevoelig is voor temperatuursschommelingen.![]()
Maar ik heb het over mandarijnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even opgezocht omdat ik toch nieuwsgierig was
[..]What you forget, you are gonna repeat.
Mandarijnen kun je 1 tot 3 weken buiten de koelkast bewaren. Waarom heb ik nog niet gevonden.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb het over mandarijnen.![]()
Ja, en in de koelkast heb ik ze nu al ruim 5 weken liggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mandarijnen kun je 1 tot 3 weken buiten de koelkast bewaren. Waarom heb ik nog niet gevonden.What you forget, you are gonna repeat.
Hmmquote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en in de koelkast heb ik ze nu al ruim 5 weken liggen.. Ik kan alleen vinden dat bananen absoluut niet mogen en dat het niet 'nodig' is om mandarijnen in de koelkast te bewaren.
![]()
Ga eens meer manderijnen eten, madame.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en in de koelkast heb ik ze nu al ruim 5 weken liggen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, hallo, ik eet ook nog ander fruit tussendoor hequote:Op donderdag 20 december 2012 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga eens meer manderijnen eten, madame.
Dan moet je maar minder Inslaanquote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik eet ook nog ander fruit tussendoor he
Ga mij eens niet commanderen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je maar minder InslaanWil je ruzie ofzo?
Ja, zodat je jezelf beter schreeuwt.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga mij eens niet commanderen jaWil je ruzie ofzo?
Ik wil zwemmen.
Als ik ga schreeuwen kan ik er donder op zeggen dat ik een longontsteking krijgquote:Op donderdag 20 december 2012 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, zodat je jezelf beter schreeuwt.
Ik wil zwemmen.![]()
Ik ook
Bijna vakantiequote:
Nog even volhouden... maar dat even... pfff lijkt eindeloos eigenlijk
Koen is echt een draak, geen land mee te bezeilen![]()
Oke, dan krijg Je ook geen seks.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik ga schreeuwen kan ik er donder op zeggen dat ik een longontsteking krijg![]()
Ik ook
mag Je nu niet, slecht Voor je longen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ohoh. Wat doet 'ie?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna vakantie
Koen is echt een draak, geen land mee te bezeilen
Heb ik ook helemaal geen zin inquote:Op donderdag 20 december 2012 10:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, dan krijg Je ook geen seks.
Want ik hoest nu mijn longen al op de bank. Laat staan als ik nog heftiger moet gaan ademen dan nu
Ik mis het zo erg hequote:Op donderdag 20 december 2012 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
Zwemmen, damn, dat is lang geleden.
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna vakantie
Koen is echt een draak, geen land mee te bezeilen
Ik knuffel je wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik ook helemaal geen zin in
Want ik hoest nu mijn longen al op de bank. Laat staan als ik nog heftiger moet gaan ademen dan nu[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, daar begint het meequote:Dat ik heb gezwommen zoals ik wil? 3 jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NahwHoe lang is het al geleden?
Heb wel tussendoor af en toe het zwembad bezocht en voor mezelf gezwommen, maar ik wil weer trainenWhy?quote:
Dat weet hij niet...quote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar begint het mee
[..]
Dat ik heb gezwommen zoals ik wil? 3 jaar.
Heb wel tussendoor af en toe het zwembad bezocht en voor mezelf gezwommen, maar ik wil weer trainen
[..]
Why?
Hij kan alleen dat antwoord geven.. Ik weet het niet
En vooral om alles huilen
DOOD vermoeiend![]()
Meh, dat is wel jammerquote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb wel tussendoor af en toe het zwembad bezocht en voor mezelf gezwommen, maar ik wil weer trainen. Nog van plan om het weer op te pakken?
![]()
Oh, dat is wel kakquote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet hij niet...
Hij kan alleen dat antwoord geven.. Ik weet het niet
En vooral om alles huilen
DOOD vermoeiendDan kun je er ook gewoon weinig mee doen
![]()
Succes ermee!![]()
Wordt 'm niet, er zijn maar weinig zwemclubs met masters.. zegmaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is wel jammer. Nog van plan om het weer op te pakken?
Thnksquote:Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kakDan kun je er ook gewoon weinig mee doen
![]()
Succes ermee!![]()
![]()
ik Kan prima alleen knuffelen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar begint het mee
[..]
Heb wel tussendoor af en toe het zwembad bezocht en voor mezelf gezwommen, maar ik wil weer trainen
[..]
Why?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik nietquote:Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik Kan prima alleen knuffelen hoor.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: