Dat is de poll van vandaag muts.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:00 schreef Toverheks het volgende:
Opa lees ff........ ik mag weer op FOK
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Opa ik zwaai je ff gedag, Ik mag weer op FOK
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:28 schreef Toverheks het volgende:
Maar voor Mootie een telraam met de kerst, waren er pas 2 hoor![]()
quote:
Dat ontken ik inderdaad ten stelligste.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]dat is tegen Opa, mootie bedoelde al zal ze het nu ontkennen dat ik het tegen Jian zei.
Opa ik zwaai ff naar je vanaf FOK
Dit is duidelijk aan Jian gericht, daar kan geen twijfel over zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Opa ik zwaai je ff gedag, Ik mag weer op FOK
We passed the hash pipe and played our Doors tapesquote:Op woensdag 19 december 2012 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ging er toch om wat mootie bedoelde? Ik ben nu helemaal confuus.
Nah, not today.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:37 schreef Jian het volgende:
[..]
We passed the hash pipe and played our Doors tapes
Over de wapendiscussie in Amerika, ik ga effe kijken, interessant. thanks, sleep wellquote:Op donderdag 20 december 2012 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Imposante docu op Ned2. Gunfight.
Niet zozeer over de discussie maar wat de wapenwetten in de praktijk betekenen.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Over de wapendiscussie in Amerika, ik ga effe kijken, interessant. thanks, sleep well
Ik had nog 16 euries danzij Heraclesquote:Op woensdag 19 december 2012 23:58 schreef Gert het volgende:
FEYENOORD
![]()
Was opa blij voor mijn club? Heerenveen is toch buitenland eigenlijk, en da's bah.![]()
Coos, Homeland S02 staat op USB stick met subs.
Heerlijk Poezewoes , ik denk dat ik met je mee doe, en opa zuurkool is heerlijk , en je had gezegt op de chat dat je het eten zou , dus mischien een idee voor vandaag de zuurkool maar Opa en Omaquote:Op donderdag 20 december 2012 09:14 schreef Poezewoes het volgende:
Ga mij vandaag helemaal niet wagen aan een voorspelling wat opa gaat eten, want wat hij zegt dat hij gaat eten, blijkt de andere dag weer niet te kloppen.
Als boetedoening ga ik zelf vandaag stamppot zuurkool eten en niet met unoxworst![]()
Ja dahag, één seizoen. Meer past niet op de usb sitck en mag je zelf bij elkaar gaan sprokkelen met evt een beetje online hulp.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:12 schreef Coos het volgende:
Goed zo Gert, Nu alles van Breaking Bad nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |