Ik hoorde dat de buren ook al een week hun teckeltje kwijt zijn, nou zegt dat natuurlijk niet alles,, maar dat was wel rond de tijd dat die ouwe opeens begon over een heerlijke hazenrugquote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het zou me niet verbazen als de reerug verdomd veel op een herdershond zal lijken.
Heb je dat malle clipje met die kabouters op muziek van Funkadelic dat ik vanmiddag postte ook bekeken? Dan heb je geen drugs nodig.quote:
Turkse Teckelquote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de buren ook al een week hun teckeltje kwijt zijn, nou zegt dat natuurlijk niet alles,, maar dat was wel rond de tijd dat die ouwe opeens begon over een heerlijke hazenrug
Nee, in dit topic of het vorige?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je dat malle clipje met die kabouters op muziek van Funkadelic dat ik vanmiddag postte ook bekeken? Dan heb je geen drugs nodig.
Dat was echt het beste nummer dat ik in tijden had gehoordquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je dat malle clipje met die kabouters op muziek van Funkadelic dat ik vanmiddag postte ook bekeken? Dan heb je geen drugs nodig.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, in dit topic of het vorige?
Funkadelic
![]()
George C.
.
George Clinton is zo gruwelijk ondergewaardeerd, dat is bijna pijnlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was echt het beste nummer dat ik in tijden had gehoord
Ik zou liever zien dat de rest van de wereld zou stoppen met het leegroven van Afrika en het leveren van wapens aan warlords die daarvan de aandacht afleiden.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:04 schreef Jian het volgende:
Attenoje, ik hoor net dat de teller bij SR na de 1e dag op ¤ ruim 900.000,-- staat, vorig jaar was dat na één dag zo'n ¤ 300.000,-- Ha, die crisisNou nog even het vuurwerkrecord van vorig jaar breken.
Wat een heerlijk loom chill nummer!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
George heeft zich trouwens een nieuw imago aangemeten
Volgens mij hebben die lui uit Bristol, triphoppers als Portishead, héél goed naar dit nummer geluisterd.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een heerlijk loom chill nummer!
Het deed me inderdaad een beetje denken aan het 'ouwe' Morcheeba. Of vice versa.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij hebben die lui uit Bristol, triphoppers als Portishead, héél goed naar dit nummer geluisterd.
Ha, check dan ook maar even op YouTube de versie van Roy Hargrove van I'll stay. Die wordt gezonden door d'Angelo. Het cirkeltje is weer rond.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:28 schreef Copycat het volgende:
You know me too well ...
Die pelvis ... Zo'n gênante zwak voor.
Okay, ik zet ook nog even wat oude d'Angelo klaar.
Lekker terwijl ik Brown Sugar tussen mijn tenen spuit.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Team Stiekem Wat Anders!
ik moet een beetje lachen weerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:30 schreef Jian het volgende:
Hebben jullie trouwens die ava van Gert gezien, Osama Bin Laden met een kerstmuts, persoonlijk vind ik dat niet kunnen, ik bedoel het is toch een massamoordenaar en er zijn mensen die daar aanstoot aan nemen
Nee, hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Schattig hoor, maar jij bent veel te naïef.
Staat gewoon in het rechterrijtje bij de aanbevolen video's. Nou ja, bij mij dan, YT heeft tegenwoordig gepersonifieerde (?) aanbevelingen. Die versie is wat kaler, ik geef de voorkeur aan het origineel vanwege de 'zeurende' gitaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
Kan 'm niet zo snel vinden. Morgen even zoeken op de laptop.
Ahmenee, trek het je niet aan, het valt allemaal best mee, mensen beginnen wat dat aan gaat meteen te huilen over van alles, de kunst is om daar niet meteen in mee te gaan, Gewoon lekker houden, humor hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel gelijk.
Ik wilde leuk doen met een terrorist als kerstman, maar heb er niet bij stil gestaan dat bijna iedereen hier wel direct of indirect betrokken was bij die afschuwelijke aanslag op het WTC.
Bij mij niet. Maar kwam wel weer de 1993 Ice Cube versie van Bop Gun tegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat gewoon in het rechterrijtje bij de aanbevolen video's. Nou ja, bij mij dan, YT heeft tegenwoordig gepersonifieerde (?) aanbevelingen. Die versie is wat kaler, ik geef de voorkeur aan het origineel vanwege de 'zeurende' gitaar.
I believe in the Onequote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar kwam wel weer de 1993 Ice Cube versie van Bop Gun tegen.
Ready or not, here we go! Getting down on the one which we believe in!
Wat denk je dat, dat kost op jaarbasis en hoeveel bier je daarvoor kan kopenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa krijgt een droge huid van het douchen. Misschien moet hij eens proberen de kraan open te draaien, dan wordt-ie vanzelf nat.
Goed voor de economie. Trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef Copycat het volgende:
Die wil niet op mijn iPad.
Morgen dus toch even op de laptop.
En over twee weken een nieuwe iPad. Na een nieuwe bank, nieuwe televisie incl 21ste eeuws digitaal gedoe vond ik het wel tijd voor een cadeautje voor mezelf.
En nu duik ik mijn bed in. Niet nieuw. Alhoewel, de matrassen heb ik ook vier maanden terug vernieuwd.
Ik ben Cc, ik ben koopverslaafd. Hallo Cc!
decadent gedoe, de kindertjes in Afrika enzoquote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef Copycat het volgende:
Die wil niet op mijn iPad.
Morgen dus toch even op de laptop.
En over twee weken een nieuwe iPad. Na een nieuwe bank, nieuwe televisie incl 21ste eeuws digitaal gedoe vond ik het wel tijd voor een cadeautje voor mezelf.
En nu duik ik mijn bed in. Niet nieuw. Alhoewel, de matrassen heb ik ook vier maanden terug vernieuwd.
Ik ben Cc, ik ben koopverslaafd. Hallo Cc!
Ik wist niet eens dat je er niet meer op mochtquote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Tina met haar puntgave benen![]()
Opa ik zwaai je ff gedag, Ik mag weer op FOK
Dit is pas de 4e keer dit topic dat het gepost wordt. Beter lezen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je er niet meer op mocht
Jij houd de stand bij, goed van jequote:Op woensdag 19 december 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is pas de 4e keer dit topic dat het gepost wordt. Beter lezen.
En hoe vaak in het vorige?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zit me af te zeiken hèquote:Op woensdag 19 december 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |