IK zou haast met hem van doen hebben,dat wordt nog wat de komende tijd, wanneer komt grote oma.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De afgelopen dagen was ze het na een uur of vijf in één ruimte met die ouwe, wel zat. Opa ziet volgens mij erg op tegen de komende logeerpartij van grote oma en reageert dat af op haar.
Kunnen we haar pinda´s en stukjes stuff voeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is ze ook wel welkom om de rest van haar bestaan in de dierenwinkel te slijten.
Ook op een stokkiequote:
"Big Sister"quote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef Toverheks het volgende:
Grote Oma is een heel lief gesjellig mens, dat wordt aan de stream geplakt zitten als zij er is
Dat is zijn grote vrees. Dat en dat ze door zijn televisieprogramma's heen zal praten.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zou haast met hem van doen hebben,dat wordt nog wat de komende tijd, wanneer komt grote oma.
Zal oma dan ook om 21 uur naar bed gaan denk je?
En dan een boekje over haar "gastheer" open doet en vragen vanuit dit topic gaat beantwoorden.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef pullup het volgende:
Het zou wel grappig zijn als ze nadat hij naar bed is nog even de stream kaapt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef Anniebab het volgende:
Zoons internet doet t niet, ik moet hier t veld ruimen...![]()
Heb jij een ander internet dan je zoon dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef Anniebab het volgende:
Zoons internet doet t niet, ik moet hier t veld ruimen...![]()
Dat zou wel fijn zijn. De laatste keer dat ze er was zei opa dat hij minder was gaan drinken. "Daar merk ik weinig van", zei ze toenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan een boekje over haar "gastheer" open doet en vragen vanuit dit topic gaat beantwoorden.![]()
Daar ga ik dan even voor zitten!!
Ik denk dat ze ons haarfijn kan uitleggen wanneer opa en oma elkaar hebben ontmoet, welke blunders opa maakte bij het versieren van oma en hoe opa bij grote opa om de hand van oma vroeg.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:11 schreef Coos het volgende:
[..]
En dan een boekje over haar "gastheer" open doet en vragen vanuit dit topic gaat beantwoorden.![]()
Daar ga ik dan even voor zitten!!
Ik snap t ook niet ,maar iig hij deed router aan en uit en nu doet ie t weer, maar ik heb trouwens daarvoor geen last gehad van uitval, en hij wel dus zal wel iets met zijn game te maken hebben gehad...quote:Op woensdag 19 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij een ander internet dan je zoon dan?
Volgens mij is jouw ava van Arcee gepikt.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet ,maar iig hij deed router aan en uit en nu doet ie t weer, maar ik heb trouwens daarvoor geen last gehad van uitval, en hij wel dus zal wel iets met zijn game te maken hebben gehad...
En krijg ik daar nu last mee...?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw ava van Arcee gepikt.
Geen ideequote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En krijg ik daar nu last mee...?
Hoi Danaquiquote:
Prachtigquote:
Gelukkig gaan jullie 2de kerstdag dat compenseert al weer een heleboel héquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zijn grote vrees. Dat en dat ze door zijn televisieprogramma's heen zal praten.
Precies, opa verheugt zich enorm op ons bezoek.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig gaan jullie 2de kerstdag dat compenseert al weer een heleboel hé
Ha, meer kroketten voor ons.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef jacqhassel het volgende:
ik kan helaas tweede kerstdag niet moet werken
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zit weer te snacken uit zijn neus, oma had vandaag zeker wat minder te eten gemaakt.
Zwaai je wel even als je kans krijgt om de stream te kapenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, opa verheugt zich enorm op ons bezoek.
Snel volposten dan maarquote:Op woensdag 19 december 2012 19:46 schreef jacqhassel het volgende:
bende bielzen grr weg met die cap![]()
![]()
![]()
Ik zit naast oma op de bank. Jian mag op opa's stoel, geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwaai je wel even als je kans krijgt om de stream te kapen
Gefeliciteerd, Team Stiekem Wat Anders!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Toverheks het volgende:
even een up-date..............
Opa&Oma hebben stampot andijvie met spekkies gegeten.........
Hij zal zo wel in z'n ogen beginnen te wrijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef BendeBielzen het volgende:
NEE! Aan zijn oren begin ik niet!
Als jij dan als opa belt, zijn biertje pakt ben je ook af en toe in beeldquote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit naast oma op de bank. Jian mag op opa's stoel, geloof ik.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Team Stiekem Wat Anders!
Alleen m'n onderkantquote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij dan als opa belt, zijn biertje pakt ben je ook af en toe in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |