quote:Op woensdag 19 december 2012 15:37 schreef pullup het volgende:
Ik zie dat opa allang bekend was op het fokblog![]()
Opa van Chuck Norris
Hij is weer fijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:54 schreef pullup het volgende:
Ik ga in ieder geval met dit lied in mijn hoofd zitten vrijdag
ze hebben in elk geval niet voorspeld dat de wereld op 21 december 2012 zou vergaan, dat hebben die hedendaagse sufferds ervan gemaaktquote:Op woensdag 19 december 2012 14:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Die suffe maya's zijn allang overleden, wat wisten die nu
Dat is volgens mij een beetje het tegengestelde van opa, hij zegt niet veel, maar slaat des te harderquote:Op woensdag 19 december 2012 15:37 schreef pullup het volgende:
Ik zie dat opa allang bekend was op het fokblog![]()
Opa van Chuck Norris
`Geniaal nummer en hij past welquote:Op woensdag 19 december 2012 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is weer fijn.
Ik moet even weg dus dit
slaat nergens op. Maar goed, de combinatie van muziek en beeld in dat clipje doet dat ook niet maar is behoorlijk trippy. So trippy George Clinton would approve.
Hopelijk niet anders krijgt oma weer op dr donder dat ie teveel gegeten heeftquote:Op woensdag 19 december 2012 16:19 schreef selam het volgende:
Zal opa ook aan catastrofaals denken en desnoods een dubbel portie eten nemen
Ja maar te veel eten doet opa toch zelf , ga je toch geen ander de schuld van gevenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hopelijk niet anders krijgt oma weer op dr donder dat ie teveel gegeten heeft
We geven de schuld aan "Gula"quote:Op woensdag 19 december 2012 16:28 schreef selam het volgende:
[..]
Ja maar te veel eten doet opa toch zelf , ga je toch geen ander de schuld van geven
Hijs leukquote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Jian het volgende:
Mmm, zie ik eruit zeg, ik weet niet of ik dit tot de Kerst volhoudt
Wat gezellig die sneeuw ,knap gedaan dat kan ik dus nietquote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Jian het volgende:
Mmm, zie ik eruit zeg, ik weet niet of ik dit tot de Kerst volhoudt
Ah, niet zeiken, hup!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:00 schreef Toverheks het volgende:
ik doe niet aan kerstmutsen, Ik heb al het hele jaar een puntmuts
Ahhh das aardig Heksie in de kerst sfeer , hup joh ff in je avatar zettenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, niet zeiken, hup!
[ afbeelding ]
Nu jij nog... Jian?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:37 schreef selam het volgende:
[..]
Ahhh das aardig Heksie in de kerst sfeer , hup joh ff in je avatar zetten
Me too!!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Met dank aan Jian ben ik ook in kerstsfeer
Hoezo? Was je er af gegooid dan?quote:
quote:
quote:
Wel hoor, de lol spat er vanafquote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]we gaan niet raar doen he, vind Opa nou niet echt een feestbeest
Dat zal Leo toch wel voor hem gedaan hebben?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Anniebab het volgende:
Ach, opa heeft een rustige bui, hij heeft vandaag de week doormidden gezaagd...
O, dus ik heb ook gewonnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Toverheks het volgende:
Coos hij heeft allang gegeten, team Wat anders
Vluchten kan niet meer, ze zou niet weten hoe. Vluchten kan niet meer, ze zou niet weten waar naar toe.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat oma weer vroeg naar bed gaat.
Die gaat wel heel erg vroeg het bed in, zou ze opa dan al zat zijn??quote:Op woensdag 19 december 2012 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat oma weer vroeg naar bed gaat.
Opa heeft zich niet aan zijn woord gehouden van gisteren, wat hij zei wat hij vandaag zou eten dus ergo Opa weet dat zelf ook nog niet eens!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Toverheks het volgende:
even een up-date..............
Opa&Oma hebben stampot andijvie met spekkies gegeten.........
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Opa heeft zich niet aan zijn woord gehouden van gisteren, wat hij zei wat hij vandaag zou eten, dus ergo Opa weet dat zelf ook nog niet eens!
De afgelopen dagen was ze het na een uur of vijf in één ruimte met die ouwe, wel zat. Opa ziet volgens mij erg op tegen de komende logeerpartij van grote oma en reageert dat af op haar.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gaat wel heel erg vroeg het bed in, zou ze opa dan al zat zijn??
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Vluchten kan niet meer, ze zou niet weten hoe. Vluchten kan niet meer, ze zou niet weten waar naar toe.
Misschien is ze ook wel welkom om de rest van haar bestaan in de dierenwinkel te slijten.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Vluchten kan niet meer, ze zou niet weten hoe. Vluchten kan niet meer, ze zou niet weten waar naar toe.
Naast Ajaxquote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is ze ook wel welkom om de rest van haar bestaan in de dierenwinkel te slijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |