Ticket naar nou Nou Campquote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef Grifte het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANMAAAAAAT
MARKOALMELO WAAR BEN JE DRINKEBROEDER
JAAJJAAJJA
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - FC Den Bosch
Feyenoord - PSV
sowieso
dat sowieso.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Feyenoord
PSV - Feyenoord
sowieso
nu het wat rustiger is, misschien mijn vraag herhalen, maar er zijn toch weinig reeksen waar zo vaak zo hoog wordt ingeschoten?quote:
Dat hebben we nou helemaal niet meegekregen, bedankt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef elkravo het volgende:
0-0, Finnbogason mist!
0-0, Immers mist!
1-0, Djuricic scoort!
1-1, Verhoek scoort!
1-1, Marecek mist (paal)!
1-2, Vilhena scoort!
2-2, Van Anholt scoort!
2-3, Vormer scoort!
3-3, Kums scoort!
3-3, Boëtius mist!
4-3, De Ridder scoort!
4-4, Mathijsen scoort!
5-4, Kruiswijk scoort!
5-5, Pelle scoort!
5-5, Kum mist!
5-5, Martins Indi mist!
6-5, Van La Parra scoort!
6-6, De Vrij scoort!
6-6, Otigba mist!
6-7, Janmaat scoort!
FEYENOORD DOOR NA STRAFSCHOPPEN (6-7).
Tering...
De dubbel de enige prijs noemenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoord toch nog in de race voor de enige prijs die dit seizoen nog te halen is. Gefeliciteerd!
Ik vind het jammer dat er geen tijden in zijn verwerkt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hebben we nou helemaal niet meegekregen, bedankt.
Volgens mij valt dat wel mee. Er zijn ook weinig reeksen die zo lang duren.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
nu het wat rustiger is, misschien mijn vraag herhalen, maar er zijn toch weinig reeksen waar zo vaak zo hoog wordt ingeschoten?
Nee johquote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie morgen de groenen nog wel stunten tegen de joodjes.
Dan had ik 'm wel geretweet inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen tijden in zijn verwerkt.
Dat gejank van jouquote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Abed het volgende:
Dat gejank van de kakkerlakken vooraf aan de pingels
dan nog, normaal zie ik ze vrijwel nooit, dan is alles in de verre hoekquote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Er zijn ook weinig reeksen die zo lang duren.
De strafschoppen werden ook steeds beter, maar het waren blijkbaar mietjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog, normaal zie ik ze vrijwel nooit, dan is alles in de verre hoek
Groningen is slecht manquote:Op woensdag 19 december 2012 23:37 schreef Againzender het volgende:
Feyenoord is goed bezig hoor, mentaal sterk, en dit zal alleen maar helpen.
Wij morgen tegen Groningen, heb er geen fijn gevoel bij eigenlijk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Pellewat een ongelooflijke eindbaas is dat zeg
Vind je het erg dan mocht het fout gaan?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:37 schreef Againzender het volgende:
Groningen moet je winnenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:37 schreef Againzender het volgende:
ik hoop dat ze hem snel wegtrappen bij heerenveen ron jans mag wel weer terugkomenquote:
Jans, wat een debiele trainer vind ik dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik hoop dat ze hem snel wegtrappen bij heerenveen ron jans mag wel weer terugkomen
Jansquote:Op woensdag 19 december 2012 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik hoop dat ze hem snel wegtrappen bij heerenveen ron jans mag wel weer terugkomen
is wel de slimste trainer naar eigen zeggenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JansMet zijn ingestudeerde gapjes.
Van Basten staat ook niet in de polder met dat lullige Heerenveen jasjequote:Op woensdag 19 december 2012 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hopelijk voor rust 2-0 voor ajax en dan rustig uitspelen. Graag geen 120 minuten in de benen en dan zondag 12:30 aftrappen in Utrecht.quote:
ik wel. Gewoon ook voor de beker gaanquote:Op woensdag 19 december 2012 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je het erg dan mocht het fout gaan?
Hij heeft enkel Tong ermee weten te overtuigen naar het schijnt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel de slimste trainer naar eigen zeggen
zou mooi zijn, maar ik verwacht weinig problemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hopelijk voor rust 2-0 voor ajax en dan rustig uitspelen. Graag geen 120 minuten in de benen en dan zondag 12:30 aftrappen in Utrecht.
de prijs stelt weinig voor voor een club als Ajax, maar die paar wedstrijden erbij moet je gewoon vol willen presterenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik wel. Gewoon ook voor de beker gaan
Hopen is niet genoeg, gewoon geld erop zetten joh.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef RvLaak het volgende:
Hopen op een 1-1, 120 minuten spelen en dat Ajax eruit op pingels
je vergeet de 4 directe rode kaartenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef RvLaak het volgende:
Hopen op een 1-1, 120 minuten spelen en dat Ajax eruit op pingels
Ik gok nietquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopen is niet genoeg, gewoon geld erop zetten joh.
Oe, dat zou ook mooi zijn jaquote:Op woensdag 19 december 2012 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
je vergeet de 4 directe rode kaarten
Ik zie die rode kaarten liever vallen als ze tegen Utrecht spelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
je vergeet de 4 directe rode kaarten
Net zoals ik Pelle zijn godelijke lijf weer hoop te zien na een doelpunt tegen Groningen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie die rode kaarten liever vallen als ze tegen Utrecht spelen.
Kan goed hoor als hij al gewisseld op de bank zitquote:Op woensdag 19 december 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zoals ik Pelle zijn godelijke lijf weer hoop te zien na een doelpunt tegen Groningen.
Gouden tip van Johannes Vermeer: stel hem op in je voetbalmanager.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat hij nog bij Vitesse speelde
Vraag me af of Lamprou ze allemaal had gehadquote:
Hij had zelf de vijfde al winnend binnen geschotenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of Lamprou ze allemaal had gehad
Vond zijn reactie trouwens wel mooi tijdens de wedstrijd met die kans van Vormer, toch wel geweldige prof die jongenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij had zelf de vijfde al winnend binnen geschoten
Dit alles zonder handschoenen uiteraard. Ricardo 2.0quote:Op woensdag 19 december 2012 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of Lamprou ze allemaal had gehad
Aloooooooooorsjeeeeeeee, Pelleeeeeeequote:Op donderdag 20 december 2012 00:36 schreef alors het volgende:
Ah fok werkt weer, wat een wedstrijdVeel vakken zaten echt vol Feyenoorders
Mooi sfeertje bij het uitvak vs. Nieuw Noord
Lamprou leeft ook echt geweldig mee altijd, qua passie echt genieten. Zijn passie + Erwins keeperscapaciteiten zou geweldig zijn ;pquote:Op woensdag 19 december 2012 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond zijn reactie trouwens wel mooi tijdens de wedstrijd met die kans van Vormer, toch wel geweldige prof die jongen
Was je er ook? Ik ben net terug. Wat een sfeerquote:Op donderdag 20 december 2012 00:36 schreef alors het volgende:
Ah fok werkt weer, wat een wedstrijdVeel vakken zaten echt vol Feyenoorders
Mooi sfeertje bij het uitvak vs. Nieuw Noord
Ja, vak 20 zat ik, prima wedstrijd en sfeer jaquote:Op donderdag 20 december 2012 00:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was je er ook? Ik ben net terug. Wat een sfeer
Meen je dit nou? Van dat Vak20.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, vak 20 zat ik, prima wedstrijd en sfeer ja
Ja hoezo...?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Van dat Vak20.
quote:Op donderdag 20 december 2012 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien was het een onbewuste Fok! meet
Maakt niet uit jongenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ej Grifte
we hadden het beiden fout![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maakt niet uit jongen
KNVB bekerfinale Feijenoord - Heracles kom er maar in![]()
Ik ga pitten, over een paar uur weer aan de studie.
Was dus de waarheidquote:
Heeft Ajax dan nu al gewonnen?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord / Vitesse - PSV
Ajax - Den Bosch / Zwolle
Loting vanavond.
Makkie. Zonder moeite doorquote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Ajax dat denkt Grunn wel even te pakken uittraditioneel lastige uitwedstrijd.
Groningen is met dit team gewoon kansloos. Kan gewoon niet dat ze achter elkaar kut spelen en dan opeens van Ajax gaan winnenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In de Euroborg acht ik Groningen niet kansloos.
Dat dachten wij ook van Heerenveenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Groningen is met dit team gewoon kansloos. Kan gewoon niet dat ze achter elkaar kut spelen en dan opeens van Ajax gaan winnen
kan prima, Ajax is denk ik toch niet zo gemotiveerd als Groningen. En we hebben allemaal gezien hoe Ajax speelt als "ze deze toch wel ff winnen"quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Groningen is met dit team gewoon kansloos. Kan gewoon niet dat ze achter elkaar kut spelen en dan opeens van Ajax gaan winnen
Savonds op Eredivisielivequote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wanneer worden de samenvattingen nou uitgezonden en op welke zender?
Wiedemeijer. Dat rijmt altijd zo lekker.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Bruggink bek houden, Wiedemeijer beginnen.
yep, dit Ajax moet gemotiveerd zijn, anders krijgen ze klop. Dit is geen elftal dat ongeslagen de CL heeft gewonnen, er moet gewoon geknokt worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan prima, Ajax is denk ik toch niet zo gemotiveerd als Groningen. En we hebben allemaal gezien hoe Ajax speelt als "ze deze toch wel ff winnen"
Geitenbreier?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wiedemeijer. Dat rijmt altijd zo lekker.
+ erg veelquote:
dat is eigenlijk wel de bestequote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wiedemeijer, je moeder is een temeier.
Maar niet meer op RTL7 of zo?quote:
Geloof t niet... was vroeger nog wel eens op Veronica of iets, maar niet meer dacht ik...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar niet meer op RTL7 of zo?
Volgens mij pas vanaf de kwart- of halve finale.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Geloof t niet... was vroeger nog wel eens op Veronica of iets, maar niet meer dacht ik...
Ja ik was ook niet helemaal serieus natuurlijk. Maar er stonden minstens twee man in een betere positie.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal ander type speler, alleen vaak geblesseerd.
K weet niet wat ik zie. Zag net een schijnbeweging?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Boerrigter begint goed, die gaat weer richting zijn niveau van vorig seizoen.
ik dacht dat Ajax met die 2 nog verder wilde. Die kerel wat naar Twente is gegaan kan er geen flikker van nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Spelen bij Groningen nog steeds die twee ex Ajax-backs die er geen klote van kunnen?
ok, dan is hij leukquote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was ook niet helemaal serieus natuurlijk. Maar er stonden minstens twee man in een betere positie.
Vroeger had je het programma Wedden Dat met Jos Brink. Was een keertje een gast die zei dat hij een voetbal vanaf de middenstip van de Kuip het stadion uit kon schieten. Lukte nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch spijtig dat er nog geen windmolens op het dak van de Euroborg staan.
Euroborg staan
2
Ajax wint toch wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Gwunnik het volgende:
Fanatisme hier vandaag overstijgt bijna dat van Heerenveen - Feyenoord gister
True, maar de oorverdovende stilte hier viel me ineens opquote:
Voor Ajax is de beker niet zo'n boeiende prijs.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Gwunnik het volgende:
Fanatisme hier vandaag overstijgt bijna dat van Heerenveen - Feyenoord gister
Al is de dubbel ook wel weer een keer leuk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Ajax is de beker niet zo'n boeiende prijs.
op zich niet, geen enkele PSV'er boeit die beker van vorig jaar ook, maar op zich is het wel een leuke prijs. Verliezen is nooit fijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Ajax is de beker niet zo'n boeiende prijs.
Hmm, wist nog niet precies hoe lang mn stream achter liepquote:
hopen ze dat hij zou terugstuiteren en daarom niet zou tellenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Pedroso het volgende:
Leek wel of ie naast ging. Het net bolt niet lekker daar in Groningen.
voor Ajax ook.... geef hem een beter contract. Maar zou denk ik in Duitsland en Engeland inderdaad aardig uit de voeten kunnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Adames het volgende:
Zou Siem dit jaar weg gaan? Zou voor veel clubs een zeer welkome speler zijn.
Voor Ajax ook natuurlijk, maar hij zou beter passen in een team dat anders speelt. Op het middenveld bij Ajax mist hij watquote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor Ajax ook.... geef hem een beter contract. Maar zou denk ik in Duitsland en Engeland inderdaad aardig uit de voeten kunnen.
Vindt Siem altijd wel een beetje een Duitse speler, past goed daar volgens mij. Moeten ze wel veel doekoe dokken.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor Ajax ook.... geef hem een beter contract. Maar zou denk ik in Duitsland en Engeland inderdaad aardig uit de voeten kunnen.
Hebben het sowieso maar druk met appelleren de hele tijdquote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Bij Groningen denken ze trouwens dat elke balaanname van Ajax hands is
inderdaad, maar ik snap Fischer wel. Even half jaartje wachten met bijtekenen, nu kan hij een dubbel salaris vragen omdat hij ondertussen basisspeler is geworden.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Fischer tekent nog wel bij. Eriksen niet.
Wat weet Evert toch veel.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
Ten Napel vindt Rickazio een halve zool.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel geinig, hij was zelf al bijna bij de 16, maar zijn reet was nog op eigen helft.
Sinds ik zo'n fifa spelletje gekocht heb kan ik 'm niet meer horenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Wat een lieve man is Ten Napel eigenlijk.
Je moet ook geen fifa kopen..quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Sinds ik zo'n fifa spelletje gekocht heb kan ik 'm niet meer horen
HIJ ZET EEN TACKLE IN!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
sinds de kampioenswedstrijd tegen Twente hoor ik in een oor niet meer zoveel vanwege collega die wat enthousiast werdquote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Pics.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ggmm als dat buitenspel was dan eet ik mijn schoen op.
Jij ben wel gefascineerd door het figuur van Zeefuik of niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wou net zeggen, elke bil heeft zijn eigen postcode.
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Jij ben wel gefascineerd door het figuur van Zeefuik of niet?
Wie niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Jij ben wel gefascineerd door het figuur van Zeefuik of niet?
Ten Napel is legendarisch man.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef Amoeba het volgende:
Ten NapelSlechtste commentator ooit.
Hij zei dat hij een bekersfeer ging creëren oid.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doet die aansteller nu weer?
Het blijft bekervoetbal, of is Goningen echt zo kansloos slecht?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:48 schreef Caland het volgende:
Saaie pot, ik sla de tweede helft maar over.
Ja, het doet gewoon pijn aan mijn ogen. Ook wel een verdienste van Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft bekervoetbal, of is Goningen echt zo kansloos slecht?
Vorige keren was dat te zien via een waardeloze website.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mercan het volgende:
Gaan ze na de wedstrijd meteen loten?
Die van Manolev was mooier.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Mercan het volgende:
Hoop dat groningen dit weekend net zo slecht is
Niet op sbs6 ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorige keren was dat te zien via een waardeloze website.
Ja.quote:
Zeker, zou een mooie afsluiter zijn, mooie winst in De Kuip.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef Mercan het volgende:
Hoop dat groningen dit weekend net zo slecht is
Dat hoort de finale te zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, zou een mooie afsluiter zijn, mooie winst in De Kuip.
Eerst maar is Feyenoord - Ajax in de beker loting
Nou ja, meteen, meteen...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mercan het volgende:
De extended versie.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, meteen, meteen...
Laten we zeggen dat je eerst nog de LOTR-trilogie kan bekijken voordat er geloot wordt.
Ik verwacht dat ze die weer op een dusdanige manier gaan verneuken (2 finales of geen clubfans etc) dat ik het maar liever daarvoor afgehandeld wil hebben. Het mooiste zou natuurlijk een bekerfinale zijn met fans van beide teamsquote:
hahahahaha okquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ja, meteen, meteen...
Laten we zeggen dat je eerst nog de LOTR-trilogie kan bekijken voordat er geloot wordt.
Half 12 geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef Mercan het volgende:
Dat zeker, ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze die weer op een dusdanige manier gaan verneuken (2 finales of geen clubfans etc) dat ik het maar liever daarvoor afgehandeld wil hebben. Het mooiste zou natuurlijk een bekerfinale zijn met fans van beide teams
Wordt een hele documentaire over hem gemaaktquote:
Dat deden jullie toch al bij eriksen nog voordat hij een bal geraakt had?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
Heeft gvd 1 jaartje bij Feyenoord gespeeld en heeft meer fans dan van Hanegem
BESTE FEYENOORDER OOIT!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
een docu maken over de 7de spits van man city is wel heel erg sneu
Dat blijven de niet-Ajacieden maar zeggen, wel grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat deden jullie toch al bij eriksen nog voordat hij een bal geraakt had?
Cor van der Gijp is all time topscoorder daar , en die moet smeken voor een kaartje .quote:
Triest is dat idd. Feyenoord gaat schandalig met ex-spelers om.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cor van der Gijp is all time topscoorder daar , en die moet smeken voor een kaartje .
Zorgt wel voor meer vrouwelijk aanhangquote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef muzas het volgende:
Pelle doet t beter dan kwiedetti
Minder een pursenelletie. dat wel.
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef RubenSosa het volgende:
nou GGMM, DIT is de goal van het tournooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |