Ticket naar nou Nou Campquote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef Grifte het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANMAAAAAAT
MARKOALMELO WAAR BEN JE DRINKEBROEDER
JAAJJAAJJA
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - FC Den Bosch
Feyenoord - PSV
sowieso
dat sowieso.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Feyenoord
PSV - Feyenoord
sowieso
nu het wat rustiger is, misschien mijn vraag herhalen, maar er zijn toch weinig reeksen waar zo vaak zo hoog wordt ingeschoten?quote:
Dat hebben we nou helemaal niet meegekregen, bedankt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef elkravo het volgende:
0-0, Finnbogason mist!
0-0, Immers mist!
1-0, Djuricic scoort!
1-1, Verhoek scoort!
1-1, Marecek mist (paal)!
1-2, Vilhena scoort!
2-2, Van Anholt scoort!
2-3, Vormer scoort!
3-3, Kums scoort!
3-3, Boëtius mist!
4-3, De Ridder scoort!
4-4, Mathijsen scoort!
5-4, Kruiswijk scoort!
5-5, Pelle scoort!
5-5, Kum mist!
5-5, Martins Indi mist!
6-5, Van La Parra scoort!
6-6, De Vrij scoort!
6-6, Otigba mist!
6-7, Janmaat scoort!
FEYENOORD DOOR NA STRAFSCHOPPEN (6-7).
Tering...
De dubbel de enige prijs noemenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoord toch nog in de race voor de enige prijs die dit seizoen nog te halen is. Gefeliciteerd!
Ik vind het jammer dat er geen tijden in zijn verwerkt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hebben we nou helemaal niet meegekregen, bedankt.
Volgens mij valt dat wel mee. Er zijn ook weinig reeksen die zo lang duren.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
nu het wat rustiger is, misschien mijn vraag herhalen, maar er zijn toch weinig reeksen waar zo vaak zo hoog wordt ingeschoten?
Nee johquote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie morgen de groenen nog wel stunten tegen de joodjes.
Dan had ik 'm wel geretweet inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er geen tijden in zijn verwerkt.
Dat gejank van jouquote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Abed het volgende:
Dat gejank van de kakkerlakken vooraf aan de pingels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |