waarom, en waar staat dat?!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, bier wat daar wordt verkocht mag je drinken anders niet
Nee EL, maar ik had wat problemen. In ieder geval geen haatquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je keek zeker nog zeker via die Arabische stream?
quote:
Goed, goed. Hoe ging het bij jou vandaag?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goedenavond ! Hoe is jouw eerste tentamen gegaan ?
is knip plak, niet mijn schuldquote:Op woensdag 19 december 2012 23:51 schreef Keyos het volgende:
Iets meer enters Boter, dan ga ik hem wel lezen.
Dat was ikquote:Op woensdag 19 december 2012 23:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je keek zeker nog zeker via die Arabische stream?
Nog gefeliciteerd trouwens, denk dat jij ook een jaar ouder bent geworden na vanavond.quote:
Dat ik zonder geluid keek drukte de pret nogal, maar het was een leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens, denk dat jij ook een jaar ouder bent geworden na vanavond.
Ik had een stille dag op kantoor. Vrijdag vakantie dus alleen nog bestaand werk afronden. Zaterdag tentamenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:51 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Goed, goed. Hoe ging het bij jou vandaag?
quote:
Is het niet handig om zo een online abonnement te nemen op EL?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ik zonder geluid keek drukte de pret nogal, maar het was een leuke wedstrijd.
Mja, meh. Aan de ene kant is het wel kek, aan de andere kant vind ik het te duur. Als ik zelf digitale TV had deed ik het wel, maar om dat nou wekelijks online te gaan zitten kijken trekt me niet echtquote:Op donderdag 20 december 2012 00:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is het niet handig om zo een online abonnement te nemen op EL?
Klopt. Een van de twee servers waar FOK! op draait is brak en de nieuwe spullen laten nog op zich wachten.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(:mysql_busy)
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:38 schreef Tchock het volgende:
n van de twee servers waar FOK! op draait is brak en de nieuwe spullen laten nog op zich wachten.
FB / FOK! serverbeheer - 2 nieuwe Dell-servers besteldquote:Op donderdag 20 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
maar ja, het blijkt natuurlijk wel een beejte
quote:Op donderdag 20 december 2012 00:38 schreef GlowMouse het volgende:
nieuwe servers kunnen ook niet alles oplossen, in dit geval pakte een query de verkeerde index en dat 400x tegelijk; die moesten op een of andere manier gekilled worden en dat duurde even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |