Constante bouw, ook goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging voor 'af in het eerste derde van de 21e eeuw'
Zes seconden, tegelijkertijd noemt 'ie datquote:Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef Maharbal het volgende:
Damn you modrechten
[..]
Constante bouw, ook goed.
Gewoon in een volle zaal Apple roepen, uit de hoek waar sterf/hond/godverdomme klinkt zit 'ie.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Actaeon het volgende:
Ik denk dat Boterbartje en ik elkaar ongetwijfeld ooit weleens onbewust zijn tegengekomen op de faculteit.
Hij ververste hier tegelijkertijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zes seconden, tegelijkertijd noemt 'ie datStijgt de mod naar je hoofd?
Doe een keer een beveiliger pak aan en kijk wie er denigrerend op je reageertquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Actaeon het volgende:
Ik denk dat Boterbartje en ik elkaar ongetwijfeld ooit weleens onbewust zijn tegengekomen op de faculteit.
Hahaha. Leuk plan op zich. Alleen ik maak er geen gewoonte van eerstejaars colleges te bezoeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon in een volle zaal Apple roepen, uit de hoek waar sterf/hond/godverdomme klinkt zit 'ie.
Zie het als een safari.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hahaha. Leuk plan op zich. Alleen ik maak er geen gewoonte van eerstejaars colleges te bezoeken.
Ik wel gedaan dit jaar. Was leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hahaha. Leuk plan op zich. Alleen ik maak er geen gewoonte van eerstejaars colleges te bezoeken.
Welk vak?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wel gedaan dit jaar. Was leuk.
Misschien zie je nog een Snow Leopard.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als ik er een Land Rover bij krijg vind ik het best.
Encyclopedie ofzo. Geen idee. Men ging ook de tussentoets voorbereiden. Ik had een 2 ofzo, afgaande op de voorbeeldvragen.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Encyclopedie ofzo. Geen idee. Men ging ook de tussentoets voorbereiden. Ik had een 2 ofzo, afgaande op de voorbeeldvragen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Encyclopedie ofzo. Geen idee. Men ging ook de tussentoets voorbereiden. Ik had een 2 ofzo, afgaande op de voorbeeldvragen.
Dan hebben we ook boterbartje zo gevonden denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien zie je nog een Snow Leopard.
Ik ging er ook alleen maar zitten omdat ik iemand zag lopen die ik kende. Las ondertussen de krant enzo.quote:
die kans is aanwezig. ik studeer ook aan RuGquote:Op woensdag 19 december 2012 20:40 schreef Actaeon het volgende:
Ah dat verklaart. Dat heb ik trouwens ook een keer gedaan, bij een vak wat ik al gehaald had maar een paar vrienden van me niet. En andersom is ook weleens gebeurd.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ging er ook alleen maar zitten omdat ik iemand zag lopen die ik kende. Las ondertussen de krant enzo.
Daarom. Maar jij bent waarschijnlijk veel meer op de faculteit dan ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die kans is aanwezig. ik studeer ook aan RuG
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 19 december 2012 20:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daarom. Maar jij bent waarschijnlijk veel meer op de faculteit dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |