Was Roel er niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef Boterbartje het volgende:
Vanmorgen was 9 uur. Dan denk je al; godvedomme wat vroeg. Beginnen ze kwartier te laat omdat de tentamens er nog niet waren.
halverwege tentamen; gaan ze sporten in de zaal ernaast. Leek wel new kids man!
"kom dan JONGUHHHHHHHH' en 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH'
en om de minuut KABAM bal tegen de muur.
Was echt fijn.
ook leuk dat surveillanten niets deden
Wow, Maharbal die arbeidsrechtelijke kennis spuwtquote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
DMS Fox kun je zien als een nadere concretisering van Haviltex. Waar het bij Haviltex ging om subjectieve partijbedoelingen, ging het bij DSM Fox meer om objectieve bedoelingen die ook kenbaar (moeten) zijn voor derden. DSM Fox ging namelijk over CAO's, en ook derden (werknemers) zijn gebonden aan een CAO. Die derden zijn geen partij bij de onderhandelingen, dus hun subjectieve partijbedoelingen kunnen niet meespelen bij de uitleg van een CAO.
roel ging na half uur al wg ofzo? maar die zat ook hele tijd hard op te pratenquote:
Ik had hem samen met Sideshowbobbie. Het bestuursrechtelijk deel ging goed en vond ik ook echt interessant. In het arbeidsrechtelijk deel zat ik een stuk minder. Gevoelsmatig wel gewoon voldoende gemaakt. Maar het was geen vak waarmee je cum laude kan komen te staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:22 schreef Valid het volgende:
[..]
Je had vandaag ook tentamen toch? Zo ja, hoe ging dat?
Mooi om daar ook op het tentamen achter te komenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef Ryon het volgende:
Ach ja, je leert wel wat. Vandaag ben ik er achter gekomen dat als de overheid je functie wil ontnemen het verstandig is om a.s.a.p zwanger te worden. Wel lekker praktisch, dat arbeidsrecht.
Die had er ook genoeg van zeker.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
roel ging na half uur al wg ofzo? maar die zat ook hele tijd hard op te praten
En mag je dat nog een keer gaan leren of heb je het voldoende geleerd denk je?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef Ryon het volgende:
Ach ja, je leert wel wat. Vandaag ben ik er achter gekomen dat als de overheid je functie wil ontnemen het verstandig is om a.s.a.p zwanger te worden. Wel lekker praktisch, dat arbeidsrecht.
Die jongen weet echt van àlles iets af. Onze topicvedette.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wow, Maharbal die arbeidsrechtelijke kennis spuwt
Het was een arbeidsrechtelijke context, maar de te destilleren rechtsregel is natuurlijk algemeen (verbintenisrechtelijk) van aardquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wow, Maharbal die arbeidsrechtelijke kennis spuwt
Ik hou van jou.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
1 procent
10 promille klonk waarschijnlijk te confronterend.
hij kwam ook aan met die tentamen op een kar, iedereen nog buiten de zaal om 9 uur. hij beukt zich er echt doorheen, bezweette kop en alles. En toen was er zo'n meisje die zich niet had ingeschreven..hele tijd mee praten. maar dat meisje was naast mij aan zittenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die had er ook genoeg van zeker.
Hij zou ook het meest moeten weten, want enige poster met twee bachelors.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die jongen weet echt van àlles iets af. Onze topicvedette.
Twee masters zelfs.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zou ook het meest moeten weten, want enige poster met twee bachelors.
En twee mastersquote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zou ook het meest moeten weten, want enige poster met twee bachelors.
Bij het woord Haviltex is mijn Pavlov-reactie Haviltex.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het was een arbeidsrechtelijke context, maar de te destilleren rechtsregel is natuurlijk algemeen (verbintenisrechtelijk) van aard. Daar ken ik het dus ook van. Bij het woord Haviltex is mijn Pavlov reactie 'DSM/Fox?'
Heeft ze het wel gemaakt dan of?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hij kwam ook aan met die tentamen op een kar, iedereen nog buiten de zaal om 9 uur. hij beukt zich er echt doorheen, bezweette kop en alles. En toen was er zo'n meisje die zich niet had ingeschreven..hele tijd mee praten. maar dat meisje was naast mij aan zitten
En Brok/Huberts?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het was een arbeidsrechtelijke context, maar de te destilleren rechtsregel is natuurlijk algemeen (verbintenisrechtelijk) van aard. Daar ken ik het dus ook van. Bij het woord Haviltex is mijn Pavlov reactie 'DSM/Fox?'
[..]
Ik hou van jou.
Haviltex is mijn pavlov reactie iets met redelijkerwijs mochten verwachten en hetgeen over en weer verklaard is ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij het woord Haviltex is mijn Pavlov-reactie Haviltex.
Toevallig heb ik 'm vandaag nog gebruikt bij een bijeenkomst met een paar banking advocaten. Je zag ze al kijken 'gvd, waarom geeft die fiscalist het goede antwoord'quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij het woord Haviltex is mijn Pavlov-reactie Haviltex.
WAT PARTIJEN REDELIJKERWIJS OVER EN WEER UIT HUN VERKLARINGEN MOCHTEN OPMAKENquote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haviltex is mijn pavlov reactie iets met redelijkerwijs mochten verwachten en hetgeen over en weer verklaard is ofzo.
Ontzettende baasquote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Toevallig heb ik 'm vandaag nog gebruikt bij een bijeenkomst met een paar banking advocaten. Je zag ze al kijken 'gvd, waarom geeft die fiscalist het goede antwoord'
Hielp niet dat ik de hele rechtsregel uit m'n kop citeerde. Nu ben ik uiteraard weer een nerd.
Haviltex komt ook zo vaak terug, niet heel gek ook natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Toevallig heb ik 'm vandaag nog gebruikt bij een bijeenkomst met een paar banking advocaten. Je zag ze al kijken 'gvd, waarom geeft die fiscalist het goede antwoord'
Elkaars. En afleiden natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
WAT PARTIJEN REDELIJKERWIJS OVER EN WEER UIT HUN VERKLARINGEN MOCHTEN OPMAKEN
Wow, dat ging niet eens expres.
Ik vond de vraag ook niet bijster moeilijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haviltex komt ook zo vaak terug, niet heel gek ook natuurlijk.
Misschien is het weer die tijd van de maandquote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck, er zit een vrouw keihard te janken in het publiek bij Go Ahead Eagles
Je hoeft niet te schreeuwen Tchock.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
WAT PARTIJEN REDELIJKERWIJS OVER EN WEER UIT HUN VERKLARINGEN MOCHTEN OPMAKEN
Wow, dat ging niet eens expres.
Fuuuu-quote:
Ik weet het. Het is net Tourette's ofzo, kan het niet helpenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen Tchock.
Je bent haast een wandelend juridische encyclopediequote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Elkaars.
[..]
Ik vond de vraag ook niet bijster moeilijk.
Ook niet expres.
Ik moest nog aan je denken vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haviltex is uit '81 ofzo, dat is na jouw tijd.
Ohjee. Waarom?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken vandaag.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haviltex is uit '81 ofzo, dat is na jouw tijd.
Ik keek in de lift met spiegels als muren. Had me gisteren geschoren maar zag dat het nu alweer nodig was. Was ik Tchock maar, dacht ik toen.quote:
Wil je er een keer over praten? Ook al ben je geen noviet meer, voor jou maken we wel een uitzondering hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fuuuu-
[..]
Ik weet het. Het is net Tourette's ofzo, kan het niet helpen
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik keek in de lift met spiegels als muren. Had me gisteren geschoren maar zag dat het nu alweer nodig was. Was ik Tchock maar, dacht ik toen.
...
Ik ken sideshowboobie en tchock van gezicht nu, maharbal beter.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef Valid het volgende:
Wie kennen elkaar eigenlijk allemaal min of meer persoonlijk in dit topic?
Constant in verbouwing?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat ik zeggen: mijn baard had een basiliek van Gaudí kunnen zijn.
Ik ken niemand en ben daar erg content meequote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef Valid het volgende:
Wie kennen elkaar eigenlijk allemaal min of meer persoonlijk in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |