Elkaars. En afleiden natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
WAT PARTIJEN REDELIJKERWIJS OVER EN WEER UIT HUN VERKLARINGEN MOCHTEN OPMAKEN
Wow, dat ging niet eens expres.
Ik vond de vraag ook niet bijster moeilijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haviltex komt ook zo vaak terug, niet heel gek ook natuurlijk.
Misschien is het weer die tijd van de maandquote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck, er zit een vrouw keihard te janken in het publiek bij Go Ahead Eagles
Je hoeft niet te schreeuwen Tchock.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
WAT PARTIJEN REDELIJKERWIJS OVER EN WEER UIT HUN VERKLARINGEN MOCHTEN OPMAKEN
Wow, dat ging niet eens expres.
Fuuuu-quote:
Ik weet het. Het is net Tourette's ofzo, kan het niet helpenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen Tchock.
Je bent haast een wandelend juridische encyclopediequote:Op woensdag 19 december 2012 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Elkaars.
[..]
Ik vond de vraag ook niet bijster moeilijk.
Ook niet expres.
Ik moest nog aan je denken vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haviltex is uit '81 ofzo, dat is na jouw tijd.
Ohjee. Waarom?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken vandaag.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haviltex is uit '81 ofzo, dat is na jouw tijd.
Ik keek in de lift met spiegels als muren. Had me gisteren geschoren maar zag dat het nu alweer nodig was. Was ik Tchock maar, dacht ik toen.quote:
Wil je er een keer over praten? Ook al ben je geen noviet meer, voor jou maken we wel een uitzondering hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fuuuu-
[..]
Ik weet het. Het is net Tourette's ofzo, kan het niet helpen
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik keek in de lift met spiegels als muren. Had me gisteren geschoren maar zag dat het nu alweer nodig was. Was ik Tchock maar, dacht ik toen.
...
Ik ken sideshowboobie en tchock van gezicht nu, maharbal beter.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef Valid het volgende:
Wie kennen elkaar eigenlijk allemaal min of meer persoonlijk in dit topic?
Constant in verbouwing?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat ik zeggen: mijn baard had een basiliek van Gaudí kunnen zijn.
Ik ken niemand en ben daar erg content meequote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef Valid het volgende:
Wie kennen elkaar eigenlijk allemaal min of meer persoonlijk in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |