Nu op Ned 1.quote:Liveshow
Vandaag weten we welke commercial het Nederlands publiek kiest als beste van het afgelopen jaar. De 18e editie van de Ster Gouden Loeki. De meest hilarische, bijzondere binnen- en buitenlandse commercials van nu komen voorbij, de kijker kan meespelen met 'muziek in de reclame' en er is ook dit jaar een geweldige bijdrage van de Rapservice. Kortom: reclame staat in de schijnwerpers deze avond! Wie de Ster Gouden Loeki wint, dat is aan de kijker!
Dat dusquote:Op woensdag 19 december 2012 20:38 schreef OProg het volgende:
De eerste genomineerde is me dus volledig ontgaan dit jaar.
quote:Vijf commercials dingen vanavond mee naar de publieksprijs voor de beste tv-spot van het jaar. De genomineerden zijn:
1. "Ik ben geen vloerkleedje" van het Wereld Natuurfonds
2. "John de Wolf in het ziekenhuis" van Ditzo
3."Koop geen plofkip" van WakkerDier
4. "Lekker lang bellen" van Telfort
5. "Handen af van onze hulpverleners" van Sire
Ik ontdek nu dat het niet om het leuk gaat.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Specularium het volgende:
Wakker Dier is helemaal niet leuk.
Na gisteren het Jaap Eden gala kunnen ze zich helemaal uitleven deze week...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, het is vooral gezellige niemandallerige RTL-achtige jolijt, zie ik nu.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Oh eerst nog geld verdienenaan serious request geven.
Omdat je niks te doen hebt. Dan ga je de lat lager leggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef OProg het volgende:
Ik zit me nu af te vragen waarom het mij zou boeien wie een goudkleurig beeldje wint voor zijn reclame.
Deed je dat dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat een bagger, die plofkip op #1 in de tussenstand. Als die wint dan neem ik die Loeki ook niet meer serieus.
Dat is een fraai shot voor de kijker thuis.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:49 schreef remcoP het volgende:
Ruben staat ook heel beleeft met z'n rug naar het publiek.
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit echt goed vinden.quote:
Nee he? Sommige rapnummers vind ik wel goed, maar dit ...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit echt goed vinden.
Voorheen was de Gouden Loeki toch de Oscar/Gouden Kalf van de reclamewereld .Maar, als er nu een half mislukte slideshow met wat kippenpoten wint puur vanwege de politieke inhoud dan zit er binnenkort geen reclamebureau meer op zo'n beeldje te wachten. Toch wel zonde.quote:
Inderdaad, les 1 - 'hoe flikker ik mijn eigen ruiten eruit?'.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:57 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Voorheen was de Gouden Loeki toch de Oscar/Gouden Kalf van de reclamewereld .Maar, als er nu een half mislukte slideshow met wat kippenpoten wint puur vanwege de politieke inhoud dan zit er binnenkort geen reclamebureau meer op zo'n beeldje te wachten. Toch wel zonde.
Die is leukquote:Op woensdag 19 december 2012 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is dietelfort
genomineerd?
Mijn lat ligt al ingegraven.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je niks te doen hebt. Dan ga je de lat lager leggen.
Echt hequote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Wat een kutreclames zijn er genomineerd
Echt waar? Voor welke reclame?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij vergeet te zeggen dat Sire ook een keer de loden loekie gewonnen heeft
Die met het ajax stadion? Die is wel leuk ja, de rest isquote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Wat een saaie reclames zijn er genomineerd, alleen die John de Wolf is grappig.
Hier hadden ze een showtje van moeten maken.quote:HILVERSUM - Het reclamespotje van internetwinkel Zalando is bekroond met de Loden Leeuw 2012. Dit is de prijs voor de meest irritante reclame. Dat is maandag bekendgemaakt in het TROS-programma Radar.
Zalando won, met hun geschreeuw en verkleedpartijen, zoals Radar zegt, deze twijfelachtige eer. De Loden Leeuw voor de meest irritante BN’er in een reclame ging dit jaar naar Patricia Paay voor het Miljoenenspel.
Patricia Paay kreeg 33 procent van de stemmen en versloeg daarmee Tatjana (Basic-Fit, 28 procent), Winston Gerschtanowitz (Vodafone, 18 procent), Jörgen Raymann (Robijn, 13 procent) en Cas Jansen & Jack Wouterse (C1000, 8 procent).
Die is leuk!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze
Vond hem zelf erg goed
Precies, ergeren is veel leuker.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier hadden ze een showtje van moeten maken.
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/quote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier hadden ze een showtje van moeten maken.
Die met Rourke? Was uit 2010.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Was deze ook van dit jaar? Die was ook wel aardig.
Sowieso hulpverleners, meeliften op de mediahypequote:Op woensdag 19 december 2012 21:12 schreef CarlosJacques het volgende:
John is de enige die verdient te winnen, de enige reclame waar ik enigszins om moest lachen toen ik hem voor het eerst zag. Flikker op met die plofkippen en hulpverleners.
Oh omdat je die nu ook af en toe nog wel ziet.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die met Rourke? Was uit 2010.
Volgens mij is die inmiddels vervangen door die met Charlie Sheen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh omdat je die nu ook af en toe nog wel ziet.
Inderdaad, het eerste goede item van deze verder waardeloze show.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte show.
Inderdaad, gemaakt door 50+ers vermoedelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte show.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, gemaakt door 50+ers vermoedelijk
Of in ieder geval iemand die kan acterenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die doutzen kroes was kut man, zet dan iemand neer die echt HIV positief is
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik zie in die rapservice leukere reclames langskomen dan de genomineerden.
Of die tijgerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:29 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik mag hopen dat al die zielige plofkippen ook zijn uitgenodigd op de afterparty als die kutreclame wint.
Nee dat was die van ajax/feyenoordquote:Op woensdag 19 december 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Dat valt mee, dat was de minst kutte van het rijtje.
Volgens mij is dat een Engelsman, ik weet niet waarom ik dat denk, maar dat leek in ieder geval zoquote:Op woensdag 19 december 2012 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is die acteur dan met die snor??
Ja, daar moeten ze voor betalen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Was er nou een stukje uitgeknipt? Van het product zelf?
Hahaquote:Op woensdag 19 december 2012 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, daar moeten ze voor betalen.
Patrick Stoofquote:Op woensdag 19 december 2012 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is die acteur dan met die snor??
Die Telfort rol was trouwens met afstand zijn grappigste tot op heden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |