SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:02 schreef Frey het volgende:
Zolang ze Superspeurneus Jack maar niet terughalen om dit te onderzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Juffie Jantien is één week weg en de eerste spannende weekcliff sinds tijden is er al
Hé, daar zeg je me wat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rogier junior, schrijven jij, hup
Of diagonaal in de Sanders Dome, de nieuwste concertzaal van Meerdijkquote:[..]
Ondersteboven in de Amsterdam Arena...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Over Jantiens vertrek, de aflevering van 28 december lijkt me wel héél interessant voor het gtst van 2012:Klinkt als een hele boeiende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Klinkt als een hele boeiende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De spoilers daarna zijn allemaal karig en oninteressant. Deze is ook wel leuk en sluit mooi aan op 28 december:Is dit een echte spoiler? Of heb je deze van de GTST Fanclub waar iemand fake-spoilers van maandag 7 t/m vrijdag 11 januari heeft geplaatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die gtst Hyves, en alle spoilers voor 8 januari klopten. Maar misschien zijn ze wel nep, ik weet het ook niet. 28 december maakt me iig al blij, die zou wel echt moeten zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dit een echte spoiler? Of heb je deze van de GTST Fanclub waar iemand fake-spoilers van maandag 7 t/m vrijdag 11 januari heeft geplaatst?
Oké. Ja, die van 28 december is wel echt. Volgens mij is die van 8 januari nep; als het goed is verschijnt die pas morgen via kijkes.nl.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Van die gtst Hyves, en alle spoilers voor 8 januari klopten. Maar misschien zijn ze wel nep, ik weet het ook niet. 28 december maakt me iig al blij, die zou wel echt moeten zijn.
Dat viel mij ook al op jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef Frey het volgende:
Tot en met 4 januari staat zelfs al op www.gtst.nl.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op jaNormaal zijn ze daar niet zo vlot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef Frey het volgende:
Om even terug te komen op dit topic:
SHO / GTST #411: Goede Chips, Slechte ChipsIk snap er nog steeds niets van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Overigens ook een cliffhanger die ik me nog heel goed kon herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:07 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Overigens ook een cliffhanger die ik me nog heel goed kon herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |