Zette je een wekker?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:40 schreef Frey het volgende:
[..]
5 Dagen en dat is inclusief eten en 7 uur slaap per dag.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Schatting: ruim binnen de 83 uur
Altijdquote:
Dat zou wat zijn. Ik had na die 5 dagen al hoofdpijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Schatting: ruim binnen de 83 uur
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Dat zou wat zijn. Ik had na die 5 dagen al hoofdpijn.
Ik stem voor!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:41 schreef LetsGame het volgende:
Frey verdient zijn eigen woord in het woordenboek. "Frey'en" met als definitie "iets razendsnel doen op de correcte manier". Ook vind ik dat hij een plekje in the Guinness Book of Record verdient als snelste GTST seizoen-kijker.
Inderdaad. Ik genoot er in de eerste seizoenen van dat bijvoorbeeld Jef met Frits en Martine werkte en ook al was hij niet bereid hun smerige spelletjes te spelen, hij pakte beiden vaak keihard terug. Zoals Martine die hij naar de Rozenboom lokte waar ze zag dat Frits vreemdging met Linda. Of Robert en Jef die de zaken van Frits dwarsboomden. Het was vaak gelijk spel.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat Ludo betreft, het werd duidelijk dat Robert en Jef niet langer meer aan hem gewaagd waren en dat vond ik jammer. Robert en Jef werden toen neergezet als die 2 oude verstrooide ventjes wiens hoogtepunt simpelweg voorbij was en die hun tijd uit te zitten hadden. Toen de garage begon hoopte ik op een terugkeer van de glorie, maar het kantoor van Sylvia en Janine uit AA&F#decor 1 was nog groter en luxieuzer.
Het begin van seizoen 9.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Hogendoorn het volgende:
Met Dian en Huib in seizoen 8 vind ik Ludo's wraak veel toepasselijker en beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zat Barbara ook alweer in de gevangenis? Jeff leerde haar toch kennen na dat hij daar Pete Jenssens toch opzocht?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6... Is in huis! Voor een twééde maal!
Ik ga zó snel door seizoen 5 heen (DVD 11 momenteel), dat ik besloten heb voor mijn nichtje maar nóg een exemplaar van seizoen 6 te kopen. Dan kan ik mijn 'opgelichte exemplaar' van het seizoen van de entree van dè meesteroplichter Ludo in mijn kast laten staan.
Seizoen 13-14:
Jef en Barbara vonden het een schande dat een dame die in de gevangenis heeft gezeten weer op vrije voeten is, vooral voor Jef een vreemde uitspraak... Maargoed.
Barbara zat vast voor een creditcard/pinpasfraude waar Charlie verantwoordelijk voor was.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:11 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Waarom zat Barbara ook alweer in de gevangenis? Jeff leerde haar toch kennen na dat hij daar Pete Jenssens toch opzocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gedaanquote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef Frey het volgende:
Beste wat ik ervan kon maken.![]()
Ronald Schilperoort![]()
![]()
Je blijft een held! Heerlijk al die tunes...quote:Op donderdag 20 december 2012 17:30 schreef Frey het volgende:
Beste wat ik ervan kon maken.![]()
Ronald Schilperoort![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |