Dit inderdaad. Ik vind die verhaallijn van Rikki en Tim ook saai worden, veels te langdradig zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind die hele verhaallijn van wraakacties Maxime, Janine, Ludo te kinderachtig worden.
Het is niet eens meer leuk om het te kijken. Und darum kiek ik ook naait meer.
Moet haast wel, want het komt vaker terug. Jammer dat hij er verder zo weinig mee doet.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat nog wel van Servies, gezien de muzieklijst
Dat gebeurd ook met die muziekjes van Eastriver Collectivequote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet haast wel, want het komt vaker terug.
Helaas doet-ie sowieso weinig met de muziek, mag hoognodig verandering in komen.quote:Jammer dat hij er verder zo weinig mee doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
In het boek "Flikken Maastricht - Achter de schermen" wordt hij een 'grootheid' genoemdquote:Op woensdag 26 december 2012 22:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De muziekjes waren volgens mij gerecycled. Als hij iets maakt hoor je nog maanden lang dat zelfde deuntje zonder aanpassingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 10:53 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de handvol componisten die ik ken van series etc. pakt niemand het aan zoals Servies.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In het boek "Flikken Maastricht - Achter de schermen" wordt hij een 'grootheid' genoemd![]()
Maar wat hij daar heeft gedaan met de muziek waarvan ik denk dat-ie dat ook bij GTST gedaan heeft, is het vullen van een "bibliotheek" met verschillende soorten muziek, die hij kan toepassen op scènes waar hij een bepaald muziekje bij vindt passen. En zo nu en dan maakt hij een nieuw muziekje en zet dat dan ook in die bibliotheek.
Nu is dat natuurlijk niets vergeleken met het werk wat Ronald verrichtte voor GTST, want hij is gewoon de Koning van de achtergrondmuziek
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2012 11:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Van de handvol componisten die ik ken van series etc. pakt niemand het aan zoals Servies.
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Het viel me al op bij Bing & Aysen en nou Nina & Noud. Ik moest zo hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
En bij de laatste scène nog heel kort de Ludo Tune verweven in de muziek![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |