Onze punten zijn zo goed dat niemand luistert en we geweld nodig hebben om ze kracht bij te zetten!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Altijd grappig om een vergadering van kanslozen te zien op straat.
Ze stemmen waarschijnlijk allen Groenlinksquote:Op woensdag 19 december 2012 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze punten zijn zo goed dat niemand luistert en we geweld nodig hebben om ze kracht bij te zetten!
Extra saus op m'n BigMac aub.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze punten zijn zo goed dat niemand luistert en we geweld nodig hebben om ze kracht bij te zetten!
En vergeet niet, zonder augurk.quote:
Een echte 1%-er stemt niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze stemmen waarschijnlijk allen Groenlinks
Ik wilde dat typen, maar bedacht me opeens...zit er uberhaupt wel een augurk op die dingen? Ik heb er al tijden niet een gehad.quote:
Zit zo'n beetje alles op wat erop kan toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wilde dat typen, maar bedacht me opeens...zit er uberhaupt wel een augurk op die dingen? Ik heb er al tijden niet een gehad.
Jaaaja maak dat de kad wijsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb er al tijden niet een gehad.
BK is ook veel lekkerder vind ik dan de Mac.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:46 schreef Maharbal het volgende:
Ik eet echt vrijwel nooit fastfood. Als ik al fastfood eet, dan is het BK (of van een snackbar).
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gaan we het weer over hamburgers hebben, ja?
De Subway is altijd zo druk.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind de BK ook lekkerder maar Subway is mijn favo![]()
Hier welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach echt? Die in de stad is toch nooit zo druk
Ties is een held. Die doet dat vast niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
met augurk!!
ties, je gaat toch niet zo nep kak praten om je twents te verbergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |