Onze punten zijn zo goed dat niemand luistert en we geweld nodig hebben om ze kracht bij te zetten!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Altijd grappig om een vergadering van kanslozen te zien op straat.
Ze stemmen waarschijnlijk allen Groenlinksquote:Op woensdag 19 december 2012 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze punten zijn zo goed dat niemand luistert en we geweld nodig hebben om ze kracht bij te zetten!
Extra saus op m'n BigMac aub.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze punten zijn zo goed dat niemand luistert en we geweld nodig hebben om ze kracht bij te zetten!
En vergeet niet, zonder augurk.quote:
Een echte 1%-er stemt niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze stemmen waarschijnlijk allen Groenlinks
Ik wilde dat typen, maar bedacht me opeens...zit er uberhaupt wel een augurk op die dingen? Ik heb er al tijden niet een gehad.quote:
Zit zo'n beetje alles op wat erop kan toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wilde dat typen, maar bedacht me opeens...zit er uberhaupt wel een augurk op die dingen? Ik heb er al tijden niet een gehad.
Jaaaja maak dat de kad wijsquote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb er al tijden niet een gehad.
BK is ook veel lekkerder vind ik dan de Mac.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:46 schreef Maharbal het volgende:
Ik eet echt vrijwel nooit fastfood. Als ik al fastfood eet, dan is het BK (of van een snackbar).
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gaan we het weer over hamburgers hebben, ja?
De Subway is altijd zo druk.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind de BK ook lekkerder maar Subway is mijn favo![]()
Hier welquote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach echt? Die in de stad is toch nooit zo druk
Ties is een held. Die doet dat vast niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
met augurk!!
ties, je gaat toch niet zo nep kak praten om je twents te verbergen
ben het wel eens met de toegekende heldenstatusquote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ties is een held. Die doet dat vast niet.
Beter heb je een DE-Café op nog geen 50 meter van je deur.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sinds kort een subway op nog geen 50 meter van m'n deur gevestigd
Discretionaire bevoegdheid van Sideshow en mij .quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ben het wel eens met de toegekende heldenstatus
Vind Subway nooit zo bijzonder eigenlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ties is een held. Die doet dat vast niet.
En nep kak praten?
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ben het wel eens met de toegekende heldenstatus
Kaasquote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind Subway nooit zo bijzonder eigenlijkHet is gewoon duur, en sla, kaas, vlees en saus op een broodje flikkeren kan ik thuis ook. En doe ik ook geregeld.
Subwayquote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind Subway nooit zo bijzonder eigenlijkHet is gewoon duur, en sla, kaas, vlees en saus op een broodje flikkeren kan ik thuis ook. En doe ik ook geregeld.
Je bedoelt gewoon ABN praten?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Boterbartje het volgende:
nep kak praten ja. Twentenaren in Nijmegen die met mij hun prachtige normale accent laten gaan maar in bijzijn van anderen ineens zo'n nep kak achtig iets gaan doen
Ai, dat is slecht voor de portemonnee.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sorry. Kaasquote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haat op kaas en je verliest voor altijd je plekje in mijn hart. Ik waarschuw je.
poging tot maar dan te overdreven met:quote:
Dat zeg ik ook weleens?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
poging tot maar dan te overdreven met:
keeeeeeeerel, hoe issie zeg. Lang niet gesproke zeg!
ja maar van twents ineens naar nep balletjes, en dan té nep.quote:
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ai, dat is slecht voor de portemonnee.
Ahá...dus ik mag het wel zeggen omdat ik niet uit Twente kom?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar van twents ineens naar nep balletjes, en dan té nep.
je had er bij moete weze
Hoop doet levenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beter heb je een DE-Café op nog geen 50 meter van je deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |