SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 15:35:58 ]
is iig niet grappigquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen idee of het mag maar...![]()
![]()
Het grappige internet is blijkbaar opquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het grappige internet is blijkbaar op
Extra concentrated?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Extra concentrated?
Ow paar posts verwijderd, omdat het kan.
quote:
Ik zag deze vandaag al ergens anders voorbijkomen. Mijn fakeradar gaat af, maar de schaduwen enzo kloppen wel...quote:
De wereld van humor is vergaan, dat is je ontgaanquote:Op woensdag 19 december 2012 21:34 schreef elkravo het volgende:
Vanwaar beginnen we weer bij topic #1
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
De wereld van humor is vergaan, dat is je ontgaan
Doe mij dat plaatje eens DM'nquote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen idee of het mag maar...
- doe maar niet -![]()
![]()
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)euter-grijpt-is-nep/quote:Op woensdag 19 december 2012 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zag deze vandaag al ergens anders voorbijkomen. Mijn fakeradar gaat af, maar de schaduwen enzo kloppen wel...
Omg omg die eerstequote:Op donderdag 20 december 2012 08:33 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Pietje speelt moordenaar in een film en vermoordt geen mensenquote:
Ach joh, je moet sommige dingen wel met een kilo zout nemen he.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dit slaat dus echt nergens op.
Japan is ook echt het aids van de wereldquote:Op woensdag 19 december 2012 21:22 schreef smegmanus het volgende:
Ow, ik kwam deze nog tegen... is oud ik weet
kan je hem dm'en?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen idee of het mag maar...
- doe maar niet -![]()
![]()
Ja ik ookquote:
Ik vind die met die stuntende klojo's leuker als ze zo uit de auto geflikkerd worden.quote:
Had je het niet aanvankelijk over je moeder?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef µ het volgende:
[..]
"Mijn vriendin Ina laat zich voor in een film anaal nemen maar moet daar van mij niets van weten"
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
ja 9gag
ja k moest lachen
Yup. In zuid Europa is dat trouwens normaal in de stad. Je moet daar echt niet je auto op de rem zetten...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef marcel-o het volgende:
duwt ie nou steeds zachtjes tegen de auto achter m aan ?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Wacht nog steeds op de DM van die verwijderde Pica
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:57 schreef Dale. het volgende:
[..]
Yup. In zuid Europese is dat trouwens normaal in de stad. Je moet daar echt niet je auto op de rem zetten...
Dit soort dingen snap ik nou nooit. Wij mannen doen toch ook geen sok in onze broek (dan praat ik natuurlijk over niet-fok!kers, echte fok!kers hebben dat niet nodig)quote:
Nee, nog steeds niet gelachen om een FunNederland postquote:
Klopt, er komen immers toch geen vrouwen op hun zolderkamer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dit soort dingen snap ik nou nooit. Wij mannen doen toch ook geen sok in onze broek (dan praat ik natuurlijk over niet-fok!kers, echte fok!kers hebben dat niet nodig)
Hey dat jurkje rechts heb ik ookquote:
Dat krijg je ervan als je een spel dat voor analoge besturing bedoeld is op een console gaat spelen met digitale besturing op een emulatorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |