SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een rust van 50-55 en heb een tweelingbroer die ook 55 rust heeftquote:Op woensdag 19 december 2012 15:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tsja heel persoonlijk he. Maar die 188 moet wel hoger kunnen denk ik. Ik ben 28 en die van mij zit nu op 205. Laatst bij test had ik 200, maar in een wedstrijd kan ik altijd net een beetje dieper gaan. Mijn hartslag is van mezelf wel hoog. Rustpols is 55, vandaar dat de max hartslag ook wat hoger ligt.
Weet wel een plekje hiero. Zal het wel eens proberen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:24 schreef Patroon het volgende:
Wat je kan doen Kano, is een stuk weg opzoeken waar je 10minuten hard kan doorfietsen maar wel zo hard dat je het 10min kan volhouden, met op het einde een viaduct of klim waar je dan maximaal bij op knalt. Je hoogste hartslag is dan ongeveer je max.
Of een keer een spinninglesje ergens gaan doen waarbij je de hele les vol knalt. Aan het einde van een spinningles heb ik een keer 207 gehaaldquote:Op woensdag 19 december 2012 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet wel een plekje hiero. Zal het wel eens proberen.
klopt dan wel aardig, maar zegt ook automatisch zo weinig omdat het zo persoonlijk is. Hij heeft 185 als max en is 41 jaar. Ik heb 205 en ben 28 jaar. 10 jaar terug had ik nog 216 als max.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb een rus van 50-55 en heb een tweelingbroer die ook 55 rust heeft
zijn max hr is 185 de mijne 193.
het kan gewoon verschillen 188 lijkt aan de lage kant voor kano maar 205 bij jou en 193 voor mij lijkt weer wat hoog
Ik ben geen 41 hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
klopt dan wel aardig, maar zegt ook automatisch zo weinig omdat het zo persoonlijk is. Hij heeft 185 als max en is 41 jaar. Ik heb 205 en ben 28 jaar. 10 jaar terug had ik nog 216 als max.
Net als veel mensen die altijd zeggen dat iemand met een hoge rustpols een slechtere conditie heeft dan iemand met een lagere rustpols, terwijl het onderling niet te vergelijken is volgens mijn trainingsboek van Cees Vermunt en de Sportarts waar ik laatst was.
Gewoon warmrijden en de Klimweg opstoempenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet wel een plekje hiero. Zal het wel eens proberen.
Die bij Schoorl daar?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Gewoon warmrijden en de Klimweg opstoempen
Mijn max ligt rond de 190, omslagpunt rond de 165/170. Zegt verder toch weinig. Kunnen aardige verschillen optreden bij mensen van dezelfde leeftijd/conditie. Enige waar het handig voor is, is je eigen trainingen kunnen samenstellen.
helemaal waarquote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
klopt dan wel aardig, maar zegt ook automatisch zo weinig omdat het zo persoonlijk is. Hij heeft 185 als max en is 41 jaar. Ik heb 205 en ben 28 jaar. 10 jaar terug had ik nog 216 als max.
Net als veel mensen die altijd zeggen dat iemand met een hoge rustpols een slechtere conditie heeft dan iemand met een lagere rustpols, terwijl het onderling niet te vergelijken is volgens mijn trainingsboek van Cees Vermunt en de Sportarts waar ik laatst was.
ik welquote:
Haha, toen ik 17 was reed ik een wedstrijd op de Nederlands-Duitse grens. Bij Lobith enzo. We reden naar een klim in Duitsland en toen we daarbij opvlogen zag ik mijn hartslag 216 aantikken, toen ik dat zag verzuurde ik in een paar seconden. Sinds dien heb ik tijdens de koers mijn hartslag van het schermquote:Op woensdag 19 december 2012 15:35 schreef Tommeke het volgende:
Idd. Ik heb die van mij wel eens op 209 gehad
Ja, de enige plek waar je sprintend echt een beetje 'diep' kan gaan hier in de omgeving naar mijn idee. Kopje van Bloemendaal en Schoorlse Nok (mtb-parcours) vind ik daar niet echt geschikt voor.quote:
Met al die kutdrempels erin? Bloemendaal is toch ook wel geschikt? Wel minder steil, maar wel langer volgens mij. Op de nok kan je ook diep gaan, zeker met dat laatste, nog steilere stuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ja, de enige plek waar je sprintend echt een beetje 'diep' kan gaan hier in de omgeving naar mijn idee. Kopje van Bloemendaal en Schoorlse Nok (mtb-parcours) vind ik daar niet echt geschikt voor.
Die bunnyhop je gewoon joh, of je gaat op de mtb. Bloemendaal is wel langer maar niet steil genoeg en met verkeer daar te link om vol door de bochten omhoog te vliegen. Nok is dan nog een betere optie. Of je gaat gewoon volle bak met wind tegen langs het IJsselmeer.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met al die kutdrempels erin? Bloemendaal is toch ook wel geschikt? Wel minder steil, maar wel langer volgens mij. Op de nok kan je ook diep gaan, zeker met dat laatste, nog steilere stuk.
Dank voor de tips mbt de Wilier en mijn eigen fiets (@Patroon/eentwee/freddeh!). Ik zal wel eens op een XL gaan zitten hier in de buurt en kijken hoe het uberhaupt zit op een wat meer racy model. Kennen jullie naast de Specialized Roubaix nog meer comfortframes?quote:[..]
Zo op eerste gezicht zeg ik XL. Dit omdat je nu een balhoofd hebt van 19cm en toch nog wel 3cm spacers. Bij de Wilier heb je bij de XL een 19,5balhoofd, maar met een 57,7 bovenbuis kom je wel langer te zitten, weet niet of dat ideaal is. Bij een L heb je maar een 16cm balhoofd en heb je de complete winkelvoorraad aan spacers nodig. Ik denk dat je qua balhoofd een XL nodig hebt en een L qua lengte bovenbuis. Wilier zijn aardig race. Jouw houding is niet race. Dus twijfel ik of je wel mooi komt te zitten op een Wilier. Zou eens meer naar een comfort frame gaan kijken, bijvoorbeeld een Specialized Roubaix.
Edit: je hebt net je post aangepast. Als je nu al vindt dat je te lang zit, gaat een XL echt te lang worden en een L weer te laag qua balhoofd.
Zal ik eens proberen, even een (half) cm'tje naar voren...quote:Op donderdag 13 december 2012 17:41 schreef eentwee het volgende:
Ja maar als-ie naar voren schuift op het zadel is er misschien teveel setback ingesteld. Dat kun je dus heel makkelijk uitproberen door gewoon het zadel een beetje naar voren te schuiven op de rails.
Helemaal eens!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Zegt verder toch weinig. Kunnen aardige verschillen optreden bij mensen van dezelfde leeftijd/conditie. Enige waar het handig voor is, is je eigen trainingen kunnen samenstellen.
Die gele heeft 6graden speling en de rode 0 graden. Ze hebben nu ook blauwe versie met 2graden speling. Ik heb nu de rode, maar misschien neem ik hierna wel de blauwe.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef eentwee het volgende:
Ja die Shimano plaatjes zijn hartstikke duur geworden, vorig jaar waren ze nog 9,95¤ bij bike-components.de. De R540 pedalen kostten daar op een gegeven moment 19,95¤ en dat ben je nu al bijna aan de plaatjes kwijt. Nog een reden voor mij om over te stappen op Time. Gaat nu echt gebeuren, heb voor mijn nieuwe fiets ook pedalen nodig dus dat wordt tzt 2x RXS first bestellen.
Tijdens de koers kun je veel harder. Was eens een keer in een schaatsmarathon ontsnapt met 2 anderen, reed krap boven de 200 (als bijna-veteraan), rijden de andere twee langzaam van me weg, kon ik toch nog wat harder. Had alleen geen kans meer op de meter te kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, toen ik 17 was reed ik een wedstrijd op de Nederlands-Duitse grens. Bij Lobith enzo. We reden naar een klim in Duitsland en toen we daarbij opvlogen zag ik mijn hartslag 216 aantikken, toen ik dat zag verzuurde ik in een paar seconden. Sinds dien heb ik tijdens de koers mijn hartslag van het scherm
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die gele heeft 6graden speling en de rode 0 graden. Ze hebben nu ook blauwe versie met 2graden speling. Ik heb nu de rode, maar misschien neem ik hierna wel de blauwe.
Speling in welke richting?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die gele heeft 6graden speling en de rode 0 graden. Ze hebben nu ook blauwe versie met 2graden speling. Ik heb nu de rode, maar misschien neem ik hierna wel de blauwe.
Ja, en hij was glad. De vorige keer dat ik er reed gleed mijn band weg achter. Das 1 keer wel leuk, maar het gebeurde hele tijd. Maakte de weg naar beneden wel weer spannendquote:Op woensdag 19 december 2012 17:02 schreef MarcoD het volgende:
De nok gewoon vol gas opknallen dan kom je aardig bij je max hr in de buurt, echt allles geven dus. Die klimweg is gewoon kut (door die drempels)
Naar links/rechtsquote:
Ah! ik heb dus ook die gele, en merkte dat mijn schoen alsnog heen en weer kon en vind dat ontzettend irritant. Had de pedalen zelf al aangedraaid achterop met dat schroefje, maar dat 'strakker' in de handleiding sloeg meer op hoeveel kracht je moet zetten om uit te klikken, daar ik nog steeds kon wiebelen.quote:
voor -achter had gekund.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef Patroon het volgende:
Yep. Boven naar beneden fietst nogal beroerd.
Daarom ga ik ook overstappen op Time, geen zin meer in dat geklapper.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef Patroon het volgende:
Yep. Boven naar beneden fietst nogal beroerd.
Maar Kees, jij hebt zeker die foto van Kano hier nog nooit gezien op het Kopje waarbij hij met de tong op de straat binnendoor er af werd gereden door een hele strakke meid op een racefiets?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:45 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Die bunnyhop je gewoon joh, of je gaat op de mtb. Bloemendaal is wel langer maar niet steil genoeg en met verkeer daar te link om vol door de bochten omhoog te vliegen. Nok is dan nog een betere optie. Of je gaat gewoon volle bak met wind tegen langs het IJsselmeer.
Zorg gewoon dat het schuim op je mond komt te staan en de kots net niet naar buiten vliegt. Dat is je max
Minder lopen, slijten je plaatjes ook niet zo hard..... Of koop Speedplay, met een paar schoenen erbij, gegarandeerd nooit meer plaatjes vervangen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:50 schreef eentwee het volgende:
Ja die Shimano plaatjes zijn hartstikke duur geworden, vorig jaar waren ze nog 9,95¤ bij bike-components.de. De R540 pedalen kostten daar op een gegeven moment 19,95¤ en dat ben je nu al bijna aan de plaatjes kwijt. Nog een reden voor mij om over te stappen op Time. Gaat nu echt gebeuren, heb voor mijn nieuwe fiets ook pedalen nodig dus dat wordt tzt 2x RXS first bestellen.
Och, in ieder geval bestaan er van mij actiefoto'squote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar Kees, jij hebt zeker die foto van Kano hier nog nooit gezien op het Kopje waarbij hij met de tong op de straat binnendoor er af werd gereden door een hele strakke meid op een racefiets?
Die foto is trouwens mijn profielfoto op stravaquote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar Kees, jij hebt zeker die foto van Kano hier nog nooit gezien op het Kopje waarbij hij met de tong op de straat binnendoor er af werd gereden door een hele strakke meid op een racefiets?
Oh sorry, ik wist niet dat je er trots op was. Ik ben niet zo'n Strava fanbooi. En wat betreft die Speedplay plaatjes.... ga eerst eens googlelen naar een pic van die plaatjes voordat je domme vragen stelt.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die foto is trouwens mijn profielfoto op strava
Je draait al aardig bij.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef buzz1291 het volgende:
Ies metaal jonguh, sleit minder hart dan plestic......
Daar loop je wel de trap thuis mee naar de vaantjes. Of je vloer.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef buzz1291 het volgende:
Ies metaal jonguh, sleit minder hart dan plestic......
Ik rij die goddelijke BMC altijd zo de garage in, waar mijn lief altijd zorgt dat ik zo een paar badslippers aan kan schieten. Moet dan wel zelf m'n zooi in een teil uitspoelen voordat het de wasmachine in mag.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar loop je wel de trap thuis mee naar de vaantjes. Of je vloer.
Wacht, jij weet niet wat die rommel met je wasmachine doet?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht, jij maakt je spullen schoon voordat het in de wasmachine gaat?
Wacht, mijn wasmachine? Dat je de modder enzo er even afspoelt is niet meer dan logisch, maar dat zit er ook niet altijd aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:06 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wacht, jij weet niet wat die rommel met je wasmachine doet?
Ik snap hem. Ik verwarde Buzz trouwens even met Unodos doordat het over BMC ging, die heeft een BMC crosser geloof ik. My bad.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, mijn wasmachine? Dat je de modder enzo er even afspoelt is niet meer dan logisch, maar dat zit er ook niet altijd aan.
Er zit ook altijd wel zand op mijn sokken. Was jij je sokken uit voordat je ze in de wasmachine tyft?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef buzz1291 het volgende:
Jezus, moet ik dat nu ook nog uitleggen? Het gebeurt toch vaker dat er zand in je kleding zit dan niet. Dus dat spoel ik even uit, en ja, ik strijk ook mijn eigen shirts, nee geen wielershirts Kano!
Nog meer domme opmerkingen of vragen vanavond?
lolquote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef buzz1291 het volgende:
Jezus, moet ik dat nu ook nog uitleggen? Het gebeurt toch vaker dat er zand in je kleding zit dan niet. Dus dat spoel ik even uit, en ja, ik strijk ook mijn eigen shirts, nee geen wielershirts Kano!
Nog meer domme opmerkingen of vragen vanavond?
Ja, want je wilt niet weten wat zand met je wasmachine doet. Maar je woont toch pas op jezelf. Nieuwe wasmachine neem ik aan. Nou, neem van mij aan dat het uitspoelen van die stukken waar wat zand in zit, het behoud van je wasmachine is. Moet je zo'n paar sokken eens in een emmer uitspoelen. dan heb je wel zwart water hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zit ook altijd wel zand op mijn sokken. Was jij je sokken uit voordat je ze in de wasmachine tyft?
Als je sokken vol zand zitten snap ik 't wel, maar als ik na 1 kantoordag in de wasmand gooi ga ik ze echt niet eerst uitspeoelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, want je wilt niet weten wat zand met je wasmachine doet. Maar je woont toch pas op jezelf. Nieuwe wasmachine neem ik aan. Nou, neem van mij aan dat het uitspoelen van die stukken waar wat zand in zit, het behoud van je wasmachine is. Moet je zo'n paar sokken eens in een emmer uitspoelen. dan heb je wel zwart water hoor.
Nee niet na een kantoordag, dan draag ik dezelfde sokken nog 5 dagen, maar keer ze dan wel een keertje binnenstebuiten. Ondergoed idem dittoquote:Op woensdag 19 december 2012 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je sokken vol zand zitten snap ik 't wel, maar als ik na 1 kantoordag in de wasmand gooi ga ik ze echt niet eerst uitspeoelen.
Ik heb een hele andere fetish.......quote:Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik 4 keer.
Geel binnenvoor/bruinbinnenachter, geel binnenvoor/bruinbuitenachter, geel buitenachter, bruin buitenvoor, geel achterbinnen, bruin voorbinnen
Regelmatig het filter van de wasmachine ff schoonmaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, want je wilt niet weten wat zand met je wasmachine doet. Maar je woont toch pas op jezelf. Nieuwe wasmachine neem ik aan. Nou, neem van mij aan dat het uitspoelen van die stukken waar wat zand in zit, het behoud van je wasmachine is. Moet je zo'n paar sokken eens in een emmer uitspoelen. dan heb je wel zwart water hoor.
Showerboys?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Regelmatig het filter van de wasmachine ff schoonmaken.
Maar t is inderdaad beter voor je wasmachine om na een vies tochtje eerst even het zand eraf te douchen![]()
[ afbeelding ]
Ik alleen achter, moet voor voor ook eens wat kopen. Of sowieso van die spatbordjes zoals jij en 1-2 hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik fiets met spatborden. 's winters. Witte broek aan geen probleem.
Iets speling is goed maar die gele 6graden vind ik teveel. Fiets nu al halfjaar zonder speling en nergens last van. Toch lijkt mij 2 graden speling wel de moeite waard...meer voor de zekerheid om knie klachten in de toekomst te voorkomen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:18 schreef Oksel het volgende:
Speling is goed, anders gaan je knieen naar de klote bij de minste verkeerde instelling.
Ik ben blij dat ze ook van de basisbeurs een echte lening gaan maken. Stelletje uitvreters, lekker overdag fietsen en 's avonds uit eten op mijn kosten.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Patroon het volgende:
Het was weer gezellig hier....;)
Bij mij ook....
[ afbeelding ]
In het Abe Lenstra Stadion [u]is[/u] was het nu ook oer gezellig, Bijna afgelopen en Feyenoord op 2-1 voor!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef Patroon het volgende:
Het was weer gezellig hier....;)
Bij mij ook....
[ afbeelding ]
Hahaha hier moet ik ff op happen, was ivm 37 jaar huwelijk van mijn ouders, dus jouw centjes gebruik ik voor studieboeken, dank daarvoor!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze ook van de basisbeurs een echte lening gaan maken. Stelletje uitvreters, lekker overdag fietsen en 's avonds uit eten op mijn kosten.
Zag al wat ME busjes met spoed richting Heerenveen rijden. Voorzitter van SC Heerenveen is buurman van mijn ouders. Ze kunnen hem beter wieberen. Gelukkig boeit voetbal mij 0quote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
In het Abe Lenstra Stadion is het nu ook oer gezellig, Bijna afgelopen en Feyenoord op 2-1 voor!
ik rijd al meer dan 10jaar time.. zou niet anders meer willen. Van de Equipe pro, naar rxs tegenwoordig... geld meer dan waard!!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:49 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook overstappen op Time, geen zin meer in dat geklapper.
dat bovenste stokje kan je toch verschuiven?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:47 schreef Patroon het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi om mijn stuurpen vrij te houden, dus geen hartslagmeter daarop. Nu zat ik aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
Maar daarop kan ik niet in het midden mijn hartslagmeter kwijt. Moet natuurlijk wel symmetrisch zijn. Dus eigenlijk wil ik iets hebben wat aan het stuur gemonteerd wordt, aan beide kanten van de stuurpen, met daartussen een soort rond stokje waar de kilometerteller op kan.
Weet iemand of zoiets bestaat?
Misschien is het helemaal niks hoor, maar wil even kijken wat er mogelijk is.
Waarom dan zo'n lelijk ding erop? Ik vind zo'n hartslagmeter op de stuurpen eigenlijk niet verkeerd hoor. Beter dan zoiets.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:47 schreef Patroon het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi om mijn stuurpen vrij te houden, dus geen hartslagmeter daarop. Nu zat ik aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]
Maar daarop kan ik niet in het midden mijn hartslagmeter kwijt. Moet natuurlijk wel symmetrisch zijn. Dus eigenlijk wil ik iets hebben wat aan het stuur gemonteerd wordt, aan beide kanten van de stuurpen, met daartussen een soort rond stokje waar de kilometerteller op kan.
Triest. Het is 2012. Kwestie van een formulier beveiligen op het wel of niet halen van de 500km en klaar. Amateurs daarquote:Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.rapha.cc/the-festive-500--2012
Als je hier naar beneden scrolt zie je dat je bij deze challange ook gewoon een badge kan claimen
Had je nog die kerel gezien die in totaal 780 km op strava had, maar wel zo'n beker heeft geclaimed en dat nog vol trots kwam vertellen?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:42 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Triest. Het is 2012. Kwestie van een formulier beveiligen op het wel of niet halen van de 500km en klaar. Amateurs daar
Gaat wel pittig worden in het kutweer. Tijdens Oktoberfest ook vaak in de regen gereden maar toen was het rond de 10 graden. We zullen zien.
Nee? Link? Hoe fucking triest ben je dan haha.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had je nog die kerel gezien die in totaal 780 km op strava had, maar wel zo'n beker heeft geclaimed en dat nog vol trots kwam vertellen?
http://app.strava.com/cha(...)est-with-tim-johnsonquote:Op donderdag 20 december 2012 13:53 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Nee? Link? Hoe fucking triest ben je dan haha.
Slow walking: http://app.strava.com/activities/26487425quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://app.strava.com/cha(...)est-with-tim-johnson
discussions en die vierde discussion, Xander nogwat
Ha, die is wel vet. Heb je ook een kooplinkjequote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef eentwee het volgende:
Meeste van die dingen zijn het net niet inderdaad, inclusief alle peperdure aftermarket Garmin houders. Symmetrie is king! Het is mij een raadsel dat de markt nog niet overspoeld is door Chinezen met mooie symmetrische carbon houders. Ik weet het antwoord eigenlijk wel: omdat ze alleen kunnen kopiëren en er geen mooie symmetrische carbon houders bestaan.
Enige die ik wel aardig vind is van ITM:
[ afbeelding ]
PRecies. Luie flikker. En dan nog een beetje bijdehand doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:06 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Slow walking: http://app.strava.com/activities/26487425
Maar ja, wij hebben er tenminste echt voor gestreden
Nait gek! Mooi spul ook van sportful!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:31 schreef Patroon het volgende:
2 setjes Sportful armstukken gekocht voor 25 euro voor mijn vriendin en ik. Mooi voor onder de kerstboom
Ja zag er degelijk uit. Zijn ook gevoerd. Heb nu andere, van die dunne, mooi voor in zomer, maar vaak nog te koud. Deze kunnen ook in de winter onder een jack.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nait gek! Mooi spul ook van sportful!
Lelijk en niet soigné Patroon. Maakt niet uit welk tellerhoudertje stokje verlengstukje je neemt want ze zijn allemaal stom.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:47 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
en spacer op de stuurpen?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lelijk en niet soigné Patroon. Maakt niet uit welk tellerhoudertje stokje verlengstukje je neemt want ze zijn allemaal stom.
Er is maar 1 ding soigné en dat is een kale stuurbocht met ergopowers en stuurlint.
[ afbeelding ]
Heb ook geen idee hoe het staat. Vind die srm meters met lege stuurpennen wel mooi. Maar je hebt miss wel gelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lelijk en niet soigné Patroon. Maakt niet uit welk tellerhoudertje stokje verlengstukje je neemt want ze zijn allemaal stom.
Er is maar 1 ding soigné en dat is een kale stuurbocht met ergopowers en stuurlint.
[ afbeelding ]
Oja, en voor er iemand begint over die spacertoren op de vork: Die was nog niet afgezaagd t.t.v. de foto.![]()
Ketting staat achter niet op kleinste kransje.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja, en voor er iemand begint over die spacertoren op de vork: Die was nog niet afgezaagd t.t.v. de foto.![]()
Lauw hé? En dat voor een Sensa.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:52 schreef keesfietst het volgende:
Ketting staat achter niet op kleinste kransje.
Zonder gekheid, lijpe fiets!
Straf, geen geld dunkt me. Hou wel van die felle kleuren, al is mijn fiets compleet zwart op de remkabels na.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef kaasplankje het volgende:
200.- voor die framset afgetikt jeweets, zonder assist van de koopjeskoning.
Garmin om je pols.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:33 schreef eentwee het volgende:
Rode bandjes zijn ook niet soignee. Gekleurde bandjes tout court.
Het mooiste is natuurlijk géén fietscomputer maar ik ben nu eenmaal gek op getallen. En hoe moet ik dan mijn vermogensdata aflezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |