het zijn duitsers, dus in m'n beste duits nar een engels persoon vragn, waarna ze gen engels kunnen en i,khet hele gesprek in het duis doe. sorry voor het typen ik hem m'n handen volquote:
Die editquote:Op woensdag 19 december 2012 16:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]![]()
Wat een geweldige humor heb je ook Tchock. (serieus dit is niet sarcastisch)
Ja voor het geval dat je dacht dat het toch sarcastisch was, gezien je eerdere post waarin je sarcasme van mij meende op te merken terwijl dat niet aanwezig wasquote:
Ik had dit ook al sarcastisch opgevatquote:Op woensdag 19 december 2012 16:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja voor het geval dat je dacht dat het toch sarcastisch was, gezien je eerdere post waarin je sarcasme van mij meende op te merken terwijl dat niet aanwezig was
Ja daar was ik dus al bang voor. Want ik meende het echt! Vandaar de edit.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had dit ook al sarcastisch opgevat
kattenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Godver, geef ik mijn kat toch een rotschop![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Hoe krijg je dat onbewust voor elkaar?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Wat voor kat heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij zat in het donker meteen achter de deur...![]()
Wow die zijn mooi!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noorse Boskat.[ afbeelding ]
Dat idee. Een heel donkergrijze en een rode.
Finn en Bilbo.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wow die zijn mooi!![]()
Hoe heten ze?
Wow die zie je ook niet vaakquote:Op woensdag 19 december 2012 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noorse Boskat.[ afbeelding ]
Dat idee. Een heel donkergrijze en een rode.
KLBquote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je houdt de Fok!-traditie goed hoog zie ik.
Begrijpelijk dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar die ene noemen we Billy omdat iedereen steeds zegt: 'Wat? Dildo?'
Heel erg sociaal. Dat is sowieso kenmerkend aan dat ras, maar deze zijn echt heel erg. Vinden álles goed, lopen achter je aan het hele huis door, vinden het niet erg opgepakt, gepest of gedoucht te wordenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Begrijpelijk dan.![]()
Zijn ze sociaal of juist heel teruggetrokken?
Dat is juist leuk toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg sociaal. Dat is sowieso kenmerkend aan dat ras, maar deze zijn echt heel erg. Vinden álles goed, lopen achter je aan het hele huis door, vinden het niet erg opgepakt, gepest of gedoucht te wordenHet zijn echt net knuffels soms.
Oh, jawel hoor. Maar dat houdt bijvoorbeeld wel in dat we ze niet naar buiten laten, omdat ze met iedereen meelopen, en dat je bijvoorbeeld bijna nooit met ze kunt spelenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is juist leuk toch?
Althans dat lijkt mij.
Pics van je kaddenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:05 schreef Boterbartje het volgende:
aaaah lief!!!
mijn katten aan altijd lekker op schoot liggen als je tv kijkt, lekker warm
maar ze gooien ook bloempotten van de vensterbank, echt super gaaf
Hmm ja dat snap ik. Ze zijn dan meer geschikt als 'binnenkat'. Maar spelen kan dan toch juist wel? Als je ze op kan pakken en dergelijke?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Maar dat houdt bijvoorbeeld wel in dat we ze niet naar buiten laten, omdat ze met iedereen meelopen, en dat je bijvoorbeeld bijna nooit met ze kunt spelen
vanavond als ik thuis ben. ik kan niets op imgur krijgen via surface en als ik via skydrive doe staat mijn naam, tijdstip van foto nemen, moment van uploaden, locatie van nemen en uploaden en alles erbij. Nog net niet m'n pincodequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |